Naar de put en 56k internet, livin' lavish.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, hebben jullie stromend water en wifi daar?
Stel in het vervolg in dat ie vroeger begintquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:34 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, de vaatwasser begon al te draaien.... dat is een duidelijke hint dat je naar bed moet
Hoe heet die kerel hiero ook alweer?quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, dat doet mijn man.... stuur hem maar een DM met tips/suggesties
Ik heb nooit in Bathmen gewoond, sterker nog; ik moest net op de kaart kijken om te zien waar het ergens ligtquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:41 schreef Jian het volgende:
Oww, wat leuk, in Bathmen gaan ze naar bed als de vaatwasser begint te draaien, ik hou van dat soort traditiesVeel leuker dan een digitale klok of een Smartphone.
Ik weet het ook niet precies, ergens bij Deventer volgens mij, ik zie dat bord wel eens als ik die kant op zit.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb nooit in Bathmen gewoond, sterker nog; ik moest net op de kaart kijken om te zien waar het ergens ligt
Huug dolt maar wat, we weten heus wel dat dat Lekker Simpel isquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vragen naar de username van mijn man en dan ook nog eens "Happen naar de baas?" roepen![]()
Ja, ik zag net ook dat het bij Deventer ligt.... nou ja, het ligt in de buurt van de A1, ik woon ook al zo'n ehm.......... 42 jaar in de buurt van de A1quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet precies, ergens bij Deventer volgens mij, ik zie dat bord wel eens als ik die kant op zit.
Heb je nog een knallende track?quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet precies, ergens bij Deventer volgens mij, ik zie dat bord wel eens als ik die kant op zit.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Huug dolt maar wat, we weten heus wel dat dat Lekker Simpel is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt je comeback al gemaakt?quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:46 schreef Joezi het volgende:
gaat er middeleeuws aan toe in Bathmen inderdaadheid.
Oh, ik wist niet dat ik ook echt op invoeren had gekliktquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vragen naar de username van mijn man en dan ook nog eens "Happen naar de baas?" roepen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |