Koffie werkt laxerend.quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks mis mee.
de koffie dan, je maag weet ik niet
no shit..quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Koffie werkt laxerend.
Groetjes.
Echt hequote:Op maandag 4 augustus 2014 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Mensen praaaaaten, maar hebben geen ideee
Mja, als we dewc moeten geloven he![]()
![]()
![]()
Oh hij heeft niets over het overgewicht gezegd, maar dat verzin ik er maar even bij
Want hier op internet worden veel leugens verteld
Ja, ik ben morbide obese, hoezo?quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt hegewoon inaccurate info de wereld in helpen
hoe durven ze!
Liegen op internet?niemand nooit
Ben je dik?
good for youquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ben morbide obese, hoezo?
Oke q musicquote:
don't oke mequote:
sorry hoorquote:
waarom?quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Janken en hard
Net twee keer de belastingdienst aan de telefoon gehad
Omdat ik misschien geen zorgtoeslag moet krijgen en ik niet de hoofdprijs wil terugbetalen.quote:
ik heb dat ook ooit aan de belastingdienst proberen door te geven. zonder succesquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ik misschien geen zorgtoeslag moet krijgen en ik niet de hoofdprijs wil terugbetalen.
Ik schrijf wel aan de belastingdienst dat ik 100 miljoen euro binnenhark.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb dat ook ooit aan de belastingdienst proberen door te geven. zonder succes
toen maar elke maand de zorgtoeslag standaard doorgesluisd naar mijn spaarrekening en gewacht tot ze zelf hun administratie op orde hadden en het terugbetaald
dan reageren ze opeens wel dat je ze nog wat inkomstenbelasting verschuldigd bentquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik schrijf wel aan de belastingdienst dat ik 100 miljoen euro binnenhark.
Boelers
Nou, ik heb het uitgerekend en ik kom een paar duizend euro over de grens heenquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan reageren ze opeens wel dat je ze nog wat inkomstenbelasting verschuldigd bent
oh, dat is 1x minder uiteten voor jouquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, slechts 460 euro terugbetalen.__
Nou ja, het geld is niet uitgegeven, dus kan ik gerust nog uit eten gaanquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, dat is 1x minder uiteten voor jou
gisteren nog geweest.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, het geld is niet uitgegeven, dus kan ik gerust nog uit eten gaan![]()
Ik ben donderdag, vrijdag en zaterdag uit eten geweest.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gisteren nog geweest.
niks mis mee
ja, maar jij bent dan ook stinkend rijkquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben donderdag, vrijdag en zaterdag uit eten geweest.
Gewoon omdat het kan.
# fattylife
Jazeker, verschil moet er wezen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar jij bent dan ook stinkend rijk
okequote:Op maandag 4 augustus 2014 12:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jazeker, verschil moet er wezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |