quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:27 schreef Evertjan het volgende:
eindelijk komt er een film over the Last of UsJe had me bijna te pakken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
Soundtrack blijft sowieso geweldig. Samen met The Witcher 3, Bioshock en Mass Effect toch wel mijn favoriete game soundtracks.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:25 schreef Cikx het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zat toevallig net nog naar de soundtrack te luisteren.
Hier ook hoorquote:Op zaterdag 3 december 2016 22:00 schreef wieisboos het volgende:
Ik ga serieus overwegen om weer een PS4 te kopen zodat ik TLOU2 kan spelen
Mooi hoorquote:
Dat had ik toen ik Joel z'n stem hoorde.quote:Op zondag 4 december 2016 13:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
jij ook al? Ik moest zelf een traantje laten toen ik Ellie weer zag
quote:Op zondag 4 december 2016 00:15 schreef Vault-Boy het volgende:
Bij de Last of Us 2 panel lieten ze op het einde wat art zien met een nieuw stukje muziek eronder. Wow met de muziek zit het ook helemaal goed. Gustavo doet weer de soundtrack![]()
![]()
Shawn James - Through the Valleyquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:23 schreef Evertjan het volgende:
Hoe heet dat liedje wat Ellie speelt? Of is dat speciaal voor deze game gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |