Knip nooit het gele draadje door!!!!einzquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:19 schreef KreKkeR het volgende:
Waarom bestaat in bijna elke Hollywoodfilm een bom uit explosief materiaal, een klok en een aantal draadjes, vaak rood, groen en blauw, waarbij het altijd 1 van de draadjes is die moet worden doorgeknipt om de bom onschadelijk te maken???
Hiermee leert men mensen verkeerd hoe men bommen onschadelijk moet maken. Wat als de kennis een keer echt nodig is??? Dan gaat het dus 100% zeker fout met mogelijk duizenden doden als gevolg![]()
![]()
Volgens mij doet men dit bewust
Owja, geel zit er ook vaak bijquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:20 schreef beverton het volgende:
[..]
Knip nooit het gele draadje door!!!!einz
quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:22 schreef Aberella het volgende:
Knipte jij dat draadje uit je toetsenbord maar door
Wat natuurlijk weinig zin heeft bij een draadloos toetsenbordquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:22 schreef Aberella het volgende:
Knipte jij dat draadje uit je toetsenbord maar door
Die zijn meestal inderdaad beter in gokken welke kleur moet worden doorgeknipt, dat wel, mee eensquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:29 schreef Pharkus het volgende:
Ik zou er niet zelf aan prutsen maar het door een professional laten doen.
Plus van een afstandje kan je een stuk rustiger de ramptoerist uithangen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:30 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Die zijn meestal inderdaad beter in gokken welke kleur moet worden doorgeknipt, dat wel, mee eens
Je hoeft ook niet draadje verven, gewoon alle rode draden gebruiken voila...quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:50 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Iedereen weet natuurlijk dat je het rode draadje moet doorknippen, maar wat nou als een slimme terrorist op het idee komt om een ander draadje rood te verven en het rode draadje in de kleur van dat andere draadje
Kan datquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:24 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet draadje verven, gewoon alle rode draden gebruiken voila...
ja, het is zelfde draadje, alleen andere kleur.quote:
Wajoo! dat wist ik niet!quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:26 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
ja, het is zelfde draadje, alleen andere kleur.
Werk even goed.
Maar dan moet je wel onthouden welk je eraf moet knippen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |