ah vandaar zo'n goede sfeerquote:
Dat het Ajax-Zwolle had moeten zijn en het anders niet in die jodenbak plaats had moeten vindenquote:
Dan had je een hele grote tuin.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:39 schreef DuvelDuvel het volgende:
Als deze wedstrijd bij mij in de tuin zou worden gespeeld trok ik de gordijnen dicht.
Kerkgangers doen dat ook altied. Om stiekem TV op zondag te kijken.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:39 schreef DuvelDuvel het volgende:
Als deze wedstrijd bij mij in de tuin zou worden gespeeld trok ik de gordijnen dicht.
Bedankt Evert.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:39 schreef DuvelDuvel het volgende:
Jij snapt het duidelijk niet.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:39 schreef Vatta het volgende:
[..]
Dat het Ajax-Zwolle had moeten zijn en het anders niet in die jodenbak plaats had moeten vinden
Dit is geen bekerfinalequote:Op zondag 3 augustus 2014 19:39 schreef Joosie200 het volgende:
En ik mag mijn eigen shirt ook gaan aanpassen, of de maker brengt een hernieuwde aantal stuks uit die geactualiseerd zijn
[ afbeelding ]
Als je stadion zo vol zit, hoor je op zijn minst een goede poging te doen om te winnen, doe je dat niet dan ben je gewoon een fucking kutclub,.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:38 schreef RensAjacied het volgende:
Ook in Zwolle geven ze er weinig om. Of dachten jullie dat ze morgen een huldiging houden en een rondvaart door de grachten?
Ja ja Johan Cruyff bla bla. Traditie en shitquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij snapt het duidelijk niet.
Met een beetje geluk legt GGMM het je uit.
Nee, maar wel een tweede keer dat een PEC-mannetje de 3 X's opvreet van Amsterdamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |