SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sowieso rood natuurlijk. staat wel weer los van kinderachtige termen als KNJB
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
wat een wijze uitspraken.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:52 schreef poker4lifee het volgende:
sowieso rood natuurlijk. staat wel weer los van kinderachtige termen als KNJBPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
zou normaal moeten zijn ffsquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
soms is er nog wel eens een gekleurde visie in het spel. relativeren is soms lastigquote:pics or didn't happenquote:![]()
![]()
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
50k packs zijn trouwens uit.. en ik kreeg een legend in mijn 2e 50k pack.
Zal zo wel even een foto maken op de web app.![]()
ah ook even kijken dan heb nog 200Kquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
50k packs zijn trouwens uit.. en ik kreeg een legend in mijn 2e 50k pack.
Zal zo wel even een foto maken op de web app.ook maar even openen.
voor de 3e keer lewandowski
#FreeTrapz![]()
De vraag is natuurlijk: welke legend is het? Geen hele bijzondere maar bijna alle legends zijn nu duur.
Voor de rest kreeg ik nog Kompany en Oscar.
Maar hier is het bewijs:![]()
![]()
Waar is die eigenlijk?quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:11 schreef Rijst het volgende:
Viktor Fischer is veel beter dan al deze amateurtjes.![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
De vraag is natuurlijk: welke legend is het? Geen hele bijzondere maar bijna alle legends zijn nu duur.
Maar hier is het bewijs:
[ afbeelding ]
Nice![]()
Damn begin jij nu ook al goede spelers uit packs te halenquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar hier is het bewijs:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
tweede toch pas met een legend ? zou niet weten wie de eerste was.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Feli DS2 je hoort nu bij een select gezelschap
ajax
#FreeTrapz![]()
Ik begon met iets meer dan 1.7 miljoen.. en ik had al iets van 700k uitgegeven aan een mix van silver en gold packs en ik kreeg Schweinsteiger en qua silvers eigenlijk helemaal niet veel. Dus door deze pulls heb ik mijn verlies nog niet eens terug gewonnen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:13 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Damn begin jij nu ook al goede spelers uit packs te halen
Tobi en Litmanen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
tweede toch pas met een legend ? zou niet weten wie de eerste was.
ajax![]()
dom balverlies van Serero, kutten met aanname
Jij doet eigenlijk ook geen kut met je coins of wel?quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik begon met iets meer dan 1.7 miljoen.. en ik had al iets van 700k uitgegeven aan een mix van silver en gold packs en ik kreeg Schweinsteiger en qua silvers eigenlijk helemaal niet veel. Dus door deze pulls heb ik mijn verlies nog niet eens terug gewonnen.altijd van die teams met silvers erdoor en nooit echt een topteam ofzo
![]()
![]()
Tobi maar die had een dure legend, DS2 en ik danquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
tweede toch pas met een legend ? zou niet weten wie de eerste was.
ajax![]()
hij sprint ook bijna niet en gebruikt geen lb yquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:19 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Jij doet eigenlijk ook geen kut met je coins of wel?altijd van die teams met silvers erdoor en nooit echt een topteam ofzo
![]()
![]()
Ik heb het niet gezien want ik was aan het typen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zag je Serero DS2 wat is hij goed heIk heb wel wat coins gereserveerd voor IF Jimenez. Voor de rest heb ik geen dure teams, het duurste team is mijn Bundesligateam.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:19 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Jij doet eigenlijk ook geen kut met je coins of wel?altijd van die teams met silvers erdoor en nooit echt een topteam ofzo
![]()
Was vergeten dat ik nog 9 euro op paypal had staan.Even 2M coins gekocht.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Hij lag weer op de grond en leed ontzettend dom balverlies.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien want ik was aan het typen.
[..]
Ik heb wel wat coins gereserveerd voor IF Jimenez. Voor de rest heb ik geen dure teams, het duurste team is mijn Bundesligateam.![]()
Wow prijzen zijn ver gezaktquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:22 schreef Ozz-03 het volgende:
Was vergeten dat ik nog 9 euro op paypal had staan.Even 2M coins gekocht.
Welke site?
![]()
Vipcoinsfifaquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wow prijzen zijn ver gezaktWelke site?
Heb 10,58 betaald voor 2000K coins.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Niet verkeerdquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:26 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Vipcoinsfifa
Heb 10,58 betaald voor 2000K coins.Scheelt nog aardig wat met xbox zie ik.
![]()
Hier is de 950K aan coins inmiddels ook vakkundig weg gewerkt![]()
dit is wat het opleverdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoop dat het 3.5 op kan leveren.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:35 schreef FCsuarez het volgende:
Hier is de 950K aan coins inmiddels ook vakkundig weg gewerkt![]()
dit is wat het opleverdeje had toch een ban?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoop dat het 3.5 op kan leveren.![]()
Legends zijn vandaag niet gestegen maar een beetje gezakt. Larsson ging voor 1m maar nu weer voor 850k![]()
5 euro er tegen aan gegooid op een ander account. nu kan ik teminsten weer een knap team maken.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
wauw nog meer geld eraan verspillen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
5 euro er tegen aan gegooid op een ander account. nu kan ik teminsten weer een knap team maken.![]()
nee hoor iedereen mag lekker zelf weten wat hij doet![]()
nog meer ?quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
wauw nog meer geld eraan verspillen.![]()
nee hoor iedereen mag lekker zelf weten wat hij doetheb 1 keer het spel gekocht toen 200K voor 1.35 en nu 1M voor 5.40 in totaal wel 6.75 extra aan uitgegeven.... dat is minder dan een big mac menu meneer rijst.
#FreeTrapz![]()
oke nog meer tijd er aan inversteren dan.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nog meer ?heb 1 keer het spel gekocht toen 200K voor 1.35 en nu 1M voor 5.40 in totaal wel 6.75 extra aan uitgegeven.... dat is minder dan een big mac menu meneer rijst.
![]()
![]()
Zonder probleem.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:46 schreef Maver24 het volgende:
en dit Ajax moet weer kampioen gaan worden ?![]()
nee feyenoord nou goedquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:46 schreef Maver24 het volgende:
en dit Ajax moet weer kampioen gaan worden ?![]()
ach lekker in het zonnetje buiten. kan je straks tenminste weer af en toe een potje spelen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
oke nog meer tijd er aan inversteren dan.
bronze waren echtom mee te spelen
#FreeTrapz![]()
OOK OOK ? he he je doet nou net alsof ajax slecht is.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Neuh, dat gaat ook niks worden dit jaarPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
zal twente wel weer worden ofzoquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik denk dat PEC kampioen gaat worden.dan nog liever PSV
#FreeTrapz![]()
PSV wordt gewoon weer winterkampioen met Deppy en Luuky. Maar daarna rijdt Ajax er gewoon weer overheen.![]()
nog wel ff een goede spits erbij hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:50 schreef Rijst het volgende:
PSV wordt gewoon weer winterkampioen met Deppy en Luuky. Maar daarna rijdt Ajax er gewoon weer overheen.
#FreeTrapz![]()
Ik denk dat ik hem ga verkopen want ik hou niet zo van zo'n soort speler. Geen idee wat een fresh Bierhoff oplevert.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:49 schreef Maver24 het volgende:
DS2, weet je al wat je gaat doen met je Legend.![]()
Marco van Basten gaat AZ kampioen maken. We hebben een traditie van trainers die graag een lange neus trekken naar voormalig werkgever Ajax![]()
![]()
wel weer ff wennen hoor na een WKwat een vreselijk traag tempo
#FreeTrapz![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:54 schreef StijnDa het volgende:
Wat een baggerpot. Zullen er nog wel een hoop van komen dit seizoen.![]()
afgelopen 10 jaar meer prijzen dan feyenoord?quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Niet doen, doe ik ook al jaren en het is niet aan te raden.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ach ja, ik ga mijn verdriet maar wegeten.![]()
Leuk clubje wel PEC. Ajax was bar slecht zeg 1 kans via de grond creëert in een hele wedstrijd dat is om te janken.![]()
Stream?quote:Bedankt.quote:
Ik ga nu denk ik geen packs meer openen totdat de MLS allstars uitkomen (behalve wat silver packs maar dat levert niet veel verlies op)![]()
Nee.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Stream?
[..]
Bedankt.
Ik ga nu denk ik geen packs meer openen totdat de MLS allstars uitkomen (behalve wat silver packs maar dat levert niet veel verlies op)Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Nou, ik heb nu voor 450K aan goldpacks geopend en 3 stuks van 50K. Ben het spuugzat die ellende in pakjesquote:![]()
![]()
verveelt snel he,quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, ik heb nu voor 450K aan goldpacks geopend en 3 stuks van 50K. Ben het spuugzat die ellende in pakjes
je zou niet zeggen dat sommige mensen hier echt een kick uit halen en er enorme bedragen aan besteden.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik vond er echt geen ene tyfes aan inderdaad.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
verveelt snel he,
je zou niet zeggen dat sommige mensen hier echt een kick uit halen en er enorme bedragen aan besteden.![]()
Ik had hem vandaag weer in een pack..quote:
Ik heb eigenlijk geen fuck gepulled uit silver packs, hier het bewijs: http://www.easports.com/u(...)fId=kIEUd80Jbzef:360![]()
Ik heb nog wel een paar spelers op mijn TP staan zoals een Benitez maar voor de rest was het niet best.
De prijzen van BPL silvers zijn wel weer hoog zegWanyama 22.750 laagste BIN.
![]()
1 armoedzalige silver hierquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had hem vandaag weer in een pack..
Ik heb eigenlijk geen fuck gepulled uit silver packs, hier het bewijs: http://www.easports.com/u(...)fId=kIEUd80Jbzef:360![]()
#FreeTrapz![]()
is dat 450Kquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:47 schreef Toefjes het volgende:
Mijn opbrengst
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]dat moet dan nog wel iets beter idd
#FreeTrapz![]()
Na 3 50K packs en 350K coins ben ik gestopt. Heb nu 1.5M over. Welke speler gaat nog stijgen?TOTS Rodriguez?
alle spelersquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:50 schreef Ozz-03 het volgende:
Na 3 50K packs en 350K coins ben ik gestopt. Heb nu 1.5M over. Welke speler gaat nog stijgen?TOTS Rodriguez?
al moeten ze ooit weer naar beneden gaan lijkt mij.
what goes up... must come downPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
niks ernstigs, gewoon wat 50K packs die mensen graag willen openen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:57 schreef Maver24 het volgende:
Prijzen zijn aan het zakken . 89 Muller van 600k naar 520k gezakt in een paar uur tijdPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Legend Larsson ook 200k gezakt, ik heb hem maar even aangeschaftquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
niks ernstigs, gewoon wat 50K packs die mensen graag willen openen.![]()
Mam van DS zakt ook tot op IPH.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
WTF OMG OMG OMG MULLER IN 10 MINUTEN GESTEGEN MET 40K RAAK NIET IN PANIEK IK HERHAAL RAAK NIET IN PANIEK DE MARKT GAAT ONTPLOFFENquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:57 schreef Maver24 het volgende:
Prijzen zijn aan het zakken . 89 Muller van 600k naar 520k gezakt in een paar uur tijd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JIJ ZEGT RAAK NIET IN PANIEK, MAAR ZEGT WEL DAT DE MARKT GAAT ONTPLOFFEN.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
WTF OMG OMG OMG MULLER IN 10 MINUTEN GESTEGEN MET 40K RAAK NIET IN PANIEK IK HERHAAL RAAK NIET IN PANIEK DE MARKT GAAT ONTPLOFFEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
WAT IS HET NU, WAT MOET IK DOEN.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
GA NAAR DIEGENE WAAR JE VAN HOUDT BESCHERMT UW VROUW EN KINDEREN WANT ER IS WEER 15K BIJ DIT IS ONGEKEND ONTPLOFFING VAN DE MARKT IN VOLLE GANGquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
JIJ ZEGT RAAK NIET IN PANIEK, MAAR ZEGT WEL DAT DE MARKT GAAT ONTPLOFFEN.
WAT IS HET NU, WAT MOET IK DOEN.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DIT ZEG JIJ ALLEEN MAAR ZODAT JE IN DE AUTO KAN SPRINGEN NAAR BOEFJE.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
GA NAAR DIEGENE WAAR JE VAN HOUDT BESCHERMT UW VROUW EN KINDEREN WANT ER IS WEER 15K BIJ DIT IS ONGEKEND ONTPLOFFING VAN DE MARKT IN VOLLE GANG![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
OUWE SMEERPIJP.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Als ik weet dat ik binnen een paar uur zal sterven, dan ga ik nog een paar uur naar de cam van Boefje kijkenquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
DIT ZEG JIJ ALLEEN MAAR ZODAT JE IN DE AUTO KAN SPRINGEN NAAR BOEFJE.
OUWE SMEERPIJP.![]()
![]()
de cam van Boefje?quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik weet dat ik binnen een paar uur zal sterven, dan ga ik nog een paar uur naar de cam van Boefje kijkenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dit jaquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:39 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Die meen je?![]()
ooit voor 100k gekocht
Nou, oké...misschien 150k
Wel een baasje trouwens
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ga denk ik als investering tots tevez halen.
Alleen reina![]()
Dit kan ook nog maar dan is het wel weer veel serie aSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke ik ga wel voor de sifquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:48 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een verschil in prijs van TOTS Tevez![]()
![]()
dit niet uit het blote hoofd weten is wel weerquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:16 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik heb het even gegoogled en het klopt inderdaadwaardig
#FreeTrapz![]()
Trouwens, Drenthe heeft een paar willekeurige Reading fans uitgenodigd bij hem thuis voor een FIFA toernooi![]()
![]()
![]()
Tja, die gast heeft verder toch niks te doen. Of mag hij blijven bij Reading?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:18 schreef Freire het volgende:
Trouwens, Drenthe heeft een paar willekeurige Reading fans uitgenodigd bij hem thuis voor een FIFA toernooi
Feyenoord Rotterdam![]()
Geen idee, hij heeft wel een goed FUT teamquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Tja, die gast heeft verder toch niks te doen. Of mag hij blijven bij Reading?
http://instagram.com/p/rHJ97aGh4u/?modal=true![]()
TOTS Courtois en Godinquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:23 schreef Freire het volgende:
[..]
Geen idee, hij heeft wel een goed FUT team
http://instagram.com/p/rHJ97aGh4u/?modal=true2 CDMs die geen kopduel winnen
Een spits die door zijn workrates vaak niet op de juiste plek is
Hier zou je als je zo'n team post nog aardig de wind van voren krijgen juist.
![]()
Zeker paar honderd pond er tegen aan gegooid.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:23 schreef Freire het volgende:
[..]
Geen idee, hij heeft wel een goed FUT team
http://instagram.com/p/rHJ97aGh4u/?modal=trueOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
De Engelse Maverquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:28 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zeker paar honderd pond er tegen aan gegooid.![]()
zelfs grandesco zouquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
TOTS Courtois en Godin2 CDMs die geen kopduel winnen
Een spits die door zijn workrates vaak niet op de juiste plek is
Hier zou je als je zo'n team post nog aardig de wind van voren krijgen juist.
doen.
#FreeTrapz![]()
Hey gasten
Ik ga van xbox naar ps4 maar heb iets van 5 Mill aan coins. Weten jullie of je die ergens kan verkopen of ruilen ofzo? Beetje zonde om het te laten vergaan![]()
Verkopen is niet meer de moeite waard. Gewoon lekker wachten op FIFA15.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:33 schreef MeneerLogica het volgende:
Hey gasten
Ik ga van xbox naar ps4 maar heb iets van 5 Mill aan coins. Weten jullie of je die ergens kan verkopen of ruilen ofzo? Beetje zonde om het te laten vergaanOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Websites verkopen ze voor 1.50 per 200K. Je kunt op mmoga.com kijken wat je coins nog waard zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:33 schreef MeneerLogica het volgende:
Hey gasten
Ik ga van xbox naar ps4 maar heb iets van 5 Mill aan coins. Weten jullie of je die ergens kan verkopen of ruilen ofzo? Beetje zonde om het te laten vergaan![]()
je kan ze nog verkopen voor 45 centquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Websites verkopen ze voor 1.50 per 200K. Je kunt op mmoga.com kijken wat je coins nog waard zijn.had ik niet verwacht.
kan je op de PS4 weer 4M voor terug kopen
#FreeTrapz![]()
Al met pogba gespeeld?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Websites verkopen ze voor 1.50 per 200K. Je kunt op mmoga.com kijken wat je coins nog waard zijn.![]()
![]()
Mooi hoe iedereen hier volle bak kan posten tijdens zijn werk. Ik ben altijd aan het werkquote:
Ja, jij hebt trouwens toch een soort beveiligingsbaan?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zet gewoon Klose naast Müller.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:39 schreef Maver24 het volgende:
Iemand hier al eens met Bierhoff gespeeld?
Want ik wil Bierhoff - 89 Muller in de spits hebben samen
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Geen 90 Klose kunnen betalen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
als ik nou eens die 90 klose kon betalenIk zou maar denken aan een kind, kun je de kinderbijslag in packs steken.
Een iemand kan nooit posten tijdens zijn werk.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Mooi hoe iedereen hier volle bak kan posten tijdens zijn werk. Ik ben altijd aan het werk
Ja, jij hebt trouwens toch een soort beveiligingsbaan?![]()
Maver, zelfs zijn hersens werken niet.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Een iemand kan nooit posten tijdens zijn werk.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Wat kost dit?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:49 schreef rolls-reus het volgende:
Heb nog een teampje voor erbij gemaakt, net de gold cup mee gewonnen
[ afbeelding ]
Speelt best aardig![]()
![]()
Ik heb er zo'n 1,8 miljoen voor betaald omdat ik ronaldo, luis, schurrle en neymar al eerder had. Wat het nu waard is weet ik niet maar alleen ronaldo is nu al 5 miljoen dus ik denk dat dit wel richting de 6 miljoen gaatquote:met nifs en eventueel een ander lw kan het veel goedkoper
![]()
Wat ben jij een mongool zegquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:13 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Maver, zelfs zijn hersens werken niet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:![]()
![]()
Volgens mij werken er meer organen niet, krijg je die kleine nog wel omhoog?
#Maveragainstworkquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
#TeamTrapzOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedereen moet morgen werken behalve Maver.Wat een kut vent is het toch ook.
Hij gaat vrijwilligerswerk doenquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:38 schreef Ozz-03 het volgende:
![]()
![]()
Alsof hij dat langer als 1 ochtend volhoudt.quote:
Lang leve de vakantiequote:Op zondag 3 augustus 2014 23:38 schreef Ozz-03 het volgende:
![]()
![]()
IF Orozco in een pack.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:43 schreef wieisboos het volgende:
1 keer raden wie dit is
[ afbeelding ]
van Ginkeltjequote:Op zondag 3 augustus 2014 23:43 schreef wieisboos het volgende:
1 keer raden wie dit is
[ afbeelding ]![]()
dat komt omdat hij zo ver kan ingooienquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wynne is ook duur op de PS3/PS4 zeg.. 45k.![]()
En daarom is hij 3x zo duur als op de Xbox en op de PC maar 3.7kquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:01 schreef wieisboos het volgende:
[..]
dat komt omdat hij zo ver kan ingooien![]()
![]()
Ik speelde tegen iemand die echt niks kan maar ik kon maar niet scoren.. en ik kwam 1-0 achter. Vervolgens na heel veel kansen (met een paar keer de paal en de lat) de 1-1, in de 87e minuut de 2-1 en in de 90e minuut de 3-1 en toen volgde er alsnog een ragequitAlle goals gingen gek genoeg via de paal of de lat erin.
![]()
Ja, zoiets, veiligheid is belangrijkquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Mooi hoe iedereen hier volle bak kan posten tijdens zijn werk. Ik ben altijd aan het werk
Ja, jij hebt trouwens toch een soort beveiligingsbaan?Posten op fok tijdens werktijd laat ik door de weeks meestal wel uit mijn hoofd, dan is het te druk.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:38 schreef Ozz-03 het volgende:
Morgen vrij, want vandaag gewerkt
![]()
![]()
Ik ben zo lui, dacht te horen dat het buiten regent, ga ik op de buienradar kijken of het daadwerkelijk zo is![]()
![]()
Niks mis mee opaquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:49 schreef Toefjes het volgende:
Ik ben zo lui, dacht te horen dat het buiten regent, ga ik op de buienradar kijken of het daadwerkelijk zo is![]()
![]()
Het kwam met bakken uit de lucht vallenquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:49 schreef Toefjes het volgende:
Ik ben zo lui, dacht te horen dat het buiten regent, ga ik op de buienradar kijken of het daadwerkelijk zo isHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Goodmorning!
flikker net een hele bak koffie over mijn toetsenbord.. maar gister wel ongeslagen kampioen in divisie 2 geworden!![]()
Goedzo, geen Trapz of PotS die de hele dag niks doen, behalve beetje fokken op hun werkquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, zoiets, veiligheid is belangrijkPosten op fok tijdens werktijd laat ik door de weeks meestal wel uit mijn hoofd, dan is het te druk.
[..]Morgen vrij, want vandaag gewerkt
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Oke.quote:Op maandag 4 augustus 2014 08:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Goedzo, geen Trapz of PotS die de hele dag niks doen, behalve beetje fokken op hun werkNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik stond op het punt om te vragen of je zin had mijn teams te lenen tijdens mijn vakantie. Maar laat nu maar zitten ook.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hoi.quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik stond op het punt om te vragen of je zin had mijn teams te lenen tijdens mijn vakantie. Maar laat nu maar zitten ook.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Morrie![]()
IF Chik is de deur uit gegaan, 3.4 Miljoen opgeleverd![]()
even een nieuw team bedenken.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb even een mailtje naar Rick gestuurd.quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:26 schreef FCsuarez het volgende:
Morrie![]()
IF Chik is de deur uit gegaan, 3.4 Miljoen opgeleverd![]()
even een nieuw team bedenken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
waarvoorquote:Op maandag 4 augustus 2014 09:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb even een mailtje naar Rick gestuurd.dat hij eindelijk dat fuck account even gaat unbannen
#FreeTrapz![]()
Nee dat je een tweede account gebruikt terwijl je gebanned bent.quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarvoordat hij eindelijk dat fuck account even gaat unbannen
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
tweede account is niet illegaal ofzo hoorquote:Op maandag 4 augustus 2014 09:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee dat je een tweede account gebruikt terwijl je gebanned bent.![]()
iedereen heeft een 2e account
#FreeTrapz![]()
Echt wel.quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
tweede account is niet illegaal ofzo hoor![]()
iedereen heeft een 2e accountRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
wel nee man al die fanboys op het EA forum hebben er 1.quote:
ken zelfs een ouwe kerel met 6 of 7 accounts
#FreeTrapz![]()
Naaierd.quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wel nee man al die fanboys op het EA forum hebben er 1.
ken zelfs een ouwe kerel met 6 of 7 accountsRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
MOTM Boateng verkopen en daar de normale Boateng neerzetten en Thiago Silva TOTS kopen met Siriguquote:Op maandag 4 augustus 2014 09:57 schreef JaafkeEHV het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn team op dit moment.. speelt echt heerlijk!
Iemand nog tips voor eventuele aanpassingen?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
thiago silva is idd een goed idee, die was ik even vergeten.quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
MOTM Boateng verkopen en daar de normale Boateng neerzetten en Thiago Silva TOTS kopen met Sirigu
maar waarom de normale boateng boven de MOTM?![]()
er vanuitgaande dat je geen centen heb liggen om ze zo te kopen denk ik.quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:01 schreef JaafkeEHV het volgende:
[..]
thiago silva is idd een goed idee, die was ik even vergeten.
maar waarom de normale boateng boven de MOTM?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Omdat die MOTM Boateng stervens duur is en je daar mooi 2 betere spelers voor terug kan kopen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:01 schreef JaafkeEHV het volgende:
[..]
thiago silva is idd een goed idee, die was ik even vergeten.
maar waarom de normale boateng boven de MOTM?
NIF Boateng is gewoon goed genoeg
ah zo, ik moet zeggen die perrin is wel een baasje achterin hoor! heeft uit m'n hoofd 92 of 93 shotpower, die kan heerlijk de bal naar voren slingeren op falcao (ook een baas trouwens!) ik zal even kijken wat ik voor boateng kan krijgen, en wat ze voor tots - silva vragen! thanksquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Omdat die MOTM Boateng stervens duur is en je daar mooi 2 betere spelers voor terug kan kopen.
NIF Boateng is gewoon goed genoeg![]()
1e speler van het team binnen.
ook maar mee op de Ibra hype-train![]()
iemand nog een leuk teampje liggen rondom hem ?
was goedkoper dan ik verwacht had trouwens.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
maverquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:05 schreef FCsuarez het volgende:
1e speler van het team binnen.
ook maar mee op de Ibra hype-train![]()
iemand nog een leuk teampje liggen rondom hem ?
was goedkoper dan ik verwacht had trouwens.![]()
je werd nu ook wel heel grof.quote:
niet leuk van je VdM
hij is wel af trouwens![]()
#FreeTrapz![]()
Wat betaalde je voor Ibrahimovic?quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je werd nu ook wel heel grof.
niet leuk van je VdM
hij is wel af trouwens![]()
[ afbeelding ]
3.211.000 om precies te zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat betaalde je voor Ibrahimovic?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Baal er nog steeds van dat ik hem heb verkocht.quote:
nog niet mee gespeeld. dus maar even proberen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Baal er nog steeds van dat ik hem heb verkocht.
stel heel hypothetisch gezien. dat EA ooit mijn andere account unblocked komt hij hier in![]()
#FreeTrapz![]()
Maverquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:13 schreef Rijst het volgende:
aaaaaa ik wil een xbox onealleen om halo
#FreeTrapz![]()
wtfquote:Ik heb hem voor 1.2 gekocht. En sinds dien geen fifa meer gespeeld.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik wil ook nog een Nederlands team maken waar hij in gaat komen.quote:
Hall0n, ff een vraagje; wie gebruiken hier een laptop en wat zijn de belangrijkste dingen waar je op moet letten bij aanschaf. Belangrijkste is natuurlijk dat hij spellen goed aankan en dus niet als een vliegtuig te keer gaat en je jezelf niet kan verbranden aan dat ding bij bijv. Football manager
Ik had hiervoor een HP i5 met 4gb werkgeheugen maar die hield het na een jaartje of 2 al voor gezien
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:33 schreef Toefjes het volgende:
Servers down, dit begint een traditie te worden op de dagen dat ik vrij ben.moet nog wel ff oefenen voor ons potje
![]()
Budget?quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:34 schreef dion_v_k het volgende:
Hall0n, ff een vraagje; wie gebruiken hier een laptop en wat zijn de belangrijkste dingen waar je op moet letten bij aanschaf. Belangrijkste is natuurlijk dat hij spellen goed aankan en dus niet als een vliegtuig te keer gaat en je jezelf niet kan verbranden aan dat ding bij bijv. Football manager
Ik had hiervoor een HP i5 met 4gb werkgeheugen maar die hield het na een jaartje of 2 al voor gezienRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Plaats een topic in DIG. Daar reageren meestal meteen paar users die heel de dag niks anders doen dan naar pc info te kijken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:34 schreef dion_v_k het volgende:
Ik had hiervoor een HP i5 met 4gb werkgeheugen maar die hield het na een jaartje of 2 al voor gezien
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik vind dat je, om het spannend te houden, geblinddoekt moet spelen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:34 schreef rolls-reus het volgende:
[..]moet nog wel ff oefenen voor ons potje
![]()
of aan geeftjeenergie vragen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Plaats een topic in DIG. Daar reageren meestal meteen paar users die heel de dag niks anders doen dan naar pc info te kijken.![]()
Vermijd laptops waar de volgende letters op staan: toshibaquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:34 schreef dion_v_k het volgende:
Ik had hiervoor een HP i5 met 4gb werkgeheugen maar die hield het na een jaartje of 2 al voor gezien![]()
Lijkt me best irritant een toetsenboard zonder de, t,o,s,h,i,b en de a.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vermijd laptops waar de volgende letters op staan: toshibaDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
wat is het nut om een bronze bank te hebben?
krijg je dan een mindere tegenstander? ik heb nu een Teamrating van rond de 83, ik speel tegen teams die hoger zijn, maar ook regelmatig tegen mensen met een team van 73 en een TG van 40..![]()
Dat is voor mensen die met hun high rated gold team tegen een silver team willen spelen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:39 schreef JaafkeEHV het volgende:
krijg je dan een mindere tegenstander? ik heb nu een Teamrating van rond de 83, ik speel tegen teams die hoger zijn, maar ook regelmatig tegen mensen met een team van 73 en een TG van 40..![]()
Ik dacht voor een 650 wel klaar te zijn maar weet niet of je daar een goede laptop voor krijgt...quote:Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Zal zo eens kijken voor je, mattie.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:43 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik dacht voor een 650 wel klaar te zijn maar weet niet of je daar een goede laptop voor krijgt...Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nou kan je best een laptop van halen maar niet zeuren dat je over 2 jaar een nieuwe moet kopenquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:43 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik dacht voor een 650 wel klaar te zijn maar weet niet of je daar een goede laptop voor krijgt...
Lievvquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zal zo eens kijken voor je, mattie.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Gooi er nog 300 euro tegen aan en je hebt een macbook air.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:43 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik dacht voor een 650 wel klaar te zijn maar weet niet of je daar een goede laptop voor krijgt...![]()
![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Gooi er nog 300 euro tegen aan en je hebt een macbook air.![]()
Ja dat is wel leuk als je windows spelletjes wilt spelenquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Gooi er nog 300 euro tegen aan en je hebt een macbook air.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
FM kan gewoon op de mac dus ssshhhquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja dat is wel leuk als je windows spelletjes wilt spelen![]()
Ja ik heb inmiddels al gehoord dat eigenlijk elke laptop na 2-3 jaar wel aan vervanging toe is wanneer je hem intensief gebruikt. En dan heb ik het over 24/7 FM, FUT webapp enzulksquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou kan je best een laptop van halen maar niet zeuren dat je over 2 jaar een nieuwe moet kopenFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ik heb ook een bronze bank want anders zou de teamrating 89 zijn en nu maar 80. Kan aan mij liggen maar het speelt duidelijk beterquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:39 schreef JaafkeEHV het volgende:
En nee ds2, ik speel geen single matches![]()
![]()
kom je ook niet op de webapp ?quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:33 schreef Toefjes het volgende:
Servers down, dit begint een traditie te worden op de dagen dat ik vrij ben.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Voor die dingen heb je ook niet echt een boeiende laptop nodig,quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:47 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja ik heb inmiddels al gehoord dat eigenlijk elke laptop na 2-3 jaar wel aan vervanging toe is wanneer je hem intensief gebruikt. En dan heb ik het over 24/7 FM, FUT webapp enzulks
Ik heb mijn laptop nu 4 jaar en werkt nog streeds primaMaar die was dan ook 1200 euro.
Dan heb je niemand om in te brengen tijdens een wedstrijd.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:47 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik heb ook een bronze bank want anders zou de teamrating 89 zijn en nu maar 80. Kan aan mij liggen maar het speelt duidelijk beter![]()
En nee ds2, ik speel geen single matches![]()
Om de een of andere reden heb ik iets tegen Apple.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Gooi er nog 300 euro tegen aan en je hebt een macbook air.
(Aldus ik, typend op mn iPad)
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Dat kloptquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan heb je niemand om in te brengen tijdens een wedstrijd.heb ook geen slechte silvers in mn team dus dat is niet nodig
![]()
![]()
Hij heeft toch meer spelletjes dan FMquote:sssssssssssssh
Ik heb ook een Macbook en dat ding ligt meer in de kast dan dat ik hem gebruik.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat is best goed, welke heb je?quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Voor die dingen heb je ook niet echt een boeiende laptop nodig,
Ik heb mijn laptop nu 4 jaar en werkt nog streeds primaMaar die was dan ook 1200 euro.
LoL kan ook prima dus stil nou maar gewoon. mrvanbetweterquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij heeft toch meer spelletjes dan FM![]()
Niks mis mee hoor. Werkt echt veel fijner dan een windows laptop.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:52 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Om de een of andere reden heb ik iets tegen Apple.
Heb de mijne al bijna 5 jaar en is nu wel bijna aan vervanging toe.![]()
nou nou nouquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
LoL kan ook prima dus stil nou maar gewoon. mrvanbetweter![]()
Macbook is pure aids voor een standaard gebruiker. Gewoon een Windows laptopje halen niet luisteren naar die Apple sekteleden.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:52 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Om de een of andere reden heb ik iets tegen Apple.
Xps 17. Van dell.quote:
Ik draai nu na 4 jaar nog makkelijk nieuwste photoshop, premiere 3d progammas en kan spellen ook nog steeds best aardig draaien. Niet alles op zijn mooiste maar kan ze wel aan. (en dan niet alles op zijn lelijkste)
Nou op de laptop speel ik niet meer dan FM en FUT.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij heeft toch meer spelletjes dan FMsssssssssssssh
Ik heb ook een Macbook en dat ding ligt meer in de kast dan dat ik hem gebruik.
De rest op de PlayStation en simpele spelletjes op de iPad.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Dan ga je toch geen Macbook halen voor 1000 euroquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:55 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nou op de laptop speel ik niet meer dan FM en FUT.
De rest op de PlayStation en simpele spelletjes op de iPad.dat kan makkelijk op een windows laptopje.
Een mac gaat gewoon veel langer mee.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dan ga je toch geen Macbook halen voor 1000 eurodat kan makkelijk op een windows laptopje.
![]()
Onzin.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Een mac gaat gewoon veel langer mee.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik wilde de apple discussie niet aan gaan. Maar waarom zou je meer geld uitgeven aan iets wat minder goed is? Zodat je een mooi design hebt en een ander bestuur systeem wat alleen maar kut is op het begin omdat je het niet gewend bent?
Als een apple 900 kost. Heb je voor die zelfde 900 een betere windows laptop.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zo'n discussie met een Apple fanaat aangaan is het zelfde als praten over god met een geloofsgekkie.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:57 schreef over_hedge het volgende:
Ik wilde de apple discussie niet aan gaan. Maar waarom zou je meer geld uitgeven aan iets wat minder goed is? Zodat je een mooi design hebt en een ander bestuur systeem wat alleen maar kut is op het begin omdat je het niet gewend bent?
Als een apple 900 kost. Heb je voor die zelfde 900 een betere windows laptop.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja, nu wel. Ik was bezig consumables te verkopen van de pack opening van gisteren, en toen werd ik er uitgegooid. Dan krijg je de melding in de webapp dat je nog aangemeld bent in de console, maar die time-out is nu voorbij blijkbaarquote:![]()
![]()
liever een apple van 1000 dan een windows van 500 met een cheap kut trackpad. Reken er maar op dat die goedkope windows laptop binnen een jaar mankementen begint te vertonen.quote:![]()
Dit. En een degelijke laptop gaat altijd goed mee als je er heel zorgvuldig mee omgaat(Tussentijdse ongelukjes daargelaten).quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:57 schreef over_hedge het volgende:
Als een apple 900 kost. Heb je voor die zelfde 900 een betere windows laptop."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Moffen."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ja maar ben het een beetje beu om die laptops na 2 jaar wegte mieteren. Heb er in 7 jaar tijd al 3 versletenquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dan ga je toch geen Macbook halen voor 1000 eurodat kan makkelijk op een windows laptopje.
En dat waren ook allemaal laptops van 8-900 euro. 2x HP en 1 Acer.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ja, en vergelijk dan eens die Apple-laptop met een windows-laptop van dezelfde prijs.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
liever een apple van 1000 dan een windows van 500 met een cheap kut trackpad. Reken er maar op dat die goedkope windows laptop binnen een jaar mankementen begint te vertonen.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN![]()
Mijn lenovo heeft dezelfde trackpad als een Apple (multitouch, pinchzoom enz.) en geloof mij wij hebben 800 laptops hier binnen het bedrijf en ik heb er nooit 1 binnen een jaar terug gehad.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
liever een apple van 1000 dan een windows van 500 met een cheap kut trackpad. Reken er maar op dat die goedkope windows laptop binnen een jaar mankementen begint te vertonen.
e: Ik moet niet liegen. 1 keer een laptop terug gehad omdat hij van de trap was gevallen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
dacht even dat je ook een ban te pakken had. ik krijg namelijk ook in beeld dat ze "onderhoud" aan het plegen zijnquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, nu wel. Ik was bezig consumables te verkopen van de pack opening van gisteren, en toen werd ik er uitgegooid. Dan krijg je de melding in de webapp dat je nog aangemeld bent in de console, maar die time-out is nu voorbij blijkbaarjaja
#FreeTrapz![]()
Dellquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:00 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja maar ben het een beetje beu om die laptops na 2 jaar wegte mieteren. Heb er in 7 jaar tijd al 3 versleten
En dat waren ook allemaal laptops van 8-900 euro. 2x HP en 1 Acer.
De mensen die hier gaan oordelen hebben geen eens een macbook in bezit dus die neem ik niet serieus.![]()
Apple is Aids. Heb zo'n iphone gehad. Maakte Apple bij elke update bewust trager, zodat je gedwongen was vrij snel een nieuwere iphone te halen. Alles moet via itunes ookquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, en vergelijk dan eens die Apple-laptop met een windows-laptop van dezelfde prijs.![]()
![]()
Ik heb ook zo'n aidsdingquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Apple is Aids. Heb zo'n iphone gehad. Maakte Apple bij elke update bewust trager, zodat je gedwongen was vrij snel een nieuwere iphone te halen. Alles moet via itunes ook![]()
![]()
Dat was ook mijn idee oorspronkelijk hoor. Dat ze boos zijn dat ik zoveel goldpacks heb geopend voor 3 of 4 cent, waar EA ¤ 1,42 in rekening brengt. Ik ga eerdaags denk ik ook wel gebanned worden.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dacht even dat je ook een ban te pakken had. ik krijg namelijk ook in beeld dat ze "onderhoud" aan het plegen zijnjaja
![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:03 schreef Rijst het volgende:
De mensen die hier gaan oordelen hebben geen eens een macbook in bezit dus die neem ik niet serieus.
ssssssssssssssssssssssssssssssstRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
M'n ex deed grafisch vormgeven. Die hebben allemaal zo'n ding. Wist niet waar ik blijer mee moest zijn: Dat zij weg was, of dat dat ding weg wasquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:03 schreef Rijst het volgende:
De mensen die hier gaan oordelen hebben geen eens een macbook in bezit dus die neem ik niet serieus.![]()
![]()
Tja wat heb je er ook aan als je die nooit gebruiktquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ssssssssssssssssssssssssssssssst
verkoop aan mij dan.![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ssssssssssssssssssssssssssssssst
quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
M'n ex deed grafisch vormgeven. Die hebben allemaal zo'n ding. Wist niet waar ik blijer mee moest zijn: Dat zij weg was, of dat dat ding weg was![]()
Fanboy gespotquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:03 schreef Rijst het volgende:
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
zo dacht zij ook over jou en je playstation.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
M'n ex deed grafisch vormgeven. Die hebben allemaal zo'n ding. Wist niet waar ik blijer mee moest zijn: Dat zij weg was, of dat dat ding weg was![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
zo dacht zij ook over jou en je playstation.![]()
![]()
Ik ging niet weg. Ik bleef. Mijn PS bleef ook. Zo zijn wij Rotterdammers he.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
zo dacht zij ook over jou en je playstation.![]()
Geen ervaring mee zelf, maar ik merk wel dat mijn Galaxy S4 het nu nog een stuk beter doet dan de iPhone van mijn broer. Zijn ongeveer op hetzelfde moment gekocht...quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Apple is Aids. Heb zo'n iphone gehad. Maakte Apple bij elke update bewust trager, zodat je gedwongen was vrij snel een nieuwere iphone te halen. Alles moet via itunes ook"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
kortom:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: