SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sowieso rood natuurlijk. staat wel weer los van kinderachtige termen als KNJB
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
wat een wijze uitspraken.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:52 schreef poker4lifee het volgende:
sowieso rood natuurlijk. staat wel weer los van kinderachtige termen als KNJBPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
zou normaal moeten zijn ffsquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
soms is er nog wel eens een gekleurde visie in het spel. relativeren is soms lastigquote:pics or didn't happenquote:![]()
![]()
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
50k packs zijn trouwens uit.. en ik kreeg een legend in mijn 2e 50k pack.
Zal zo wel even een foto maken op de web app.![]()
ah ook even kijken dan heb nog 200Kquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
50k packs zijn trouwens uit.. en ik kreeg een legend in mijn 2e 50k pack.
Zal zo wel even een foto maken op de web app.ook maar even openen.
voor de 3e keer lewandowski
#FreeTrapz![]()
De vraag is natuurlijk: welke legend is het? Geen hele bijzondere maar bijna alle legends zijn nu duur.
Voor de rest kreeg ik nog Kompany en Oscar.
Maar hier is het bewijs:![]()
![]()
Waar is die eigenlijk?quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:11 schreef Rijst het volgende:
Viktor Fischer is veel beter dan al deze amateurtjes.![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
De vraag is natuurlijk: welke legend is het? Geen hele bijzondere maar bijna alle legends zijn nu duur.
Maar hier is het bewijs:
[ afbeelding ]
Nice![]()
Damn begin jij nu ook al goede spelers uit packs te halenquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar hier is het bewijs:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
tweede toch pas met een legend ? zou niet weten wie de eerste was.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Feli DS2 je hoort nu bij een select gezelschap
ajax
#FreeTrapz![]()
Ik begon met iets meer dan 1.7 miljoen.. en ik had al iets van 700k uitgegeven aan een mix van silver en gold packs en ik kreeg Schweinsteiger en qua silvers eigenlijk helemaal niet veel. Dus door deze pulls heb ik mijn verlies nog niet eens terug gewonnen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:13 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Damn begin jij nu ook al goede spelers uit packs te halen
Tobi en Litmanen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
tweede toch pas met een legend ? zou niet weten wie de eerste was.
ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |