Van zo'n zwakke competitie zou ik niet eens kampioen willen zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax kan er echt geen reet van.
Die worden alleen maar kampioen omdat PSV nog slechter is.
Dat ben je ook al 13 jaar nietquote:Op zondag 3 augustus 2014 18:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Van zo'n zwakke competitie zou ik niet eens kampioen willen zijn.
PSV'er gespot.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Staat genoteerd.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit was een poging tot humor van deze Ajacied. Maar dat terzijde.quote:
Onze rechtsback is veel beter.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jullie hebben toch nog verdedigers nodig?
Nee jouw opmerking.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit was een poging tot humor van deze Ajacied. Maar dat terzijde.
Een type Brenet.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:30 schreef Caland het volgende:
Ligeon is best een goede rechtsback als hij niet tegen linksbuitens hoeft te spelen.
Oh ja, na de wedstrijd tegen Feyenoord werd hij de hemel in geprezenquote:Op zondag 3 augustus 2014 18:30 schreef Caland het volgende:
Ligeon is best een goede rechtsback als hij niet tegen linksbuitens hoeft te spelen.
Ik bedoelde ook mezelf met die post. Niet jou.quote:
Ik vond Cabral die de hemel in geprezen werd wel het leukstquote:Op zondag 3 augustus 2014 18:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, na de wedstrijd tegen Feyenoord werd hij de hemel in geprezen
Oh.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook mezelf met die post. Niet jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |