Dat zal ze leren.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:23 schreef opreis het volgende:
hierom kijk ik dus nooit meer eredivisie
Okéquote:Op zondag 3 augustus 2014 18:23 schreef opreis het volgende:
Het is idd nooit leuk als er een team heer en meester is.quote:
allah is ook een jood, volgens de immer intellectuele feyenoordsupporters.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:23 schreef Paul het volgende:
Dat Ajacieden zich nog Joden blijven noemen, terwijl de Joden zoveel mensen hebben vermoord.
rot op danquote:Op zondag 3 augustus 2014 18:23 schreef opreis het volgende:
Staat genoteerd.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:23 schreef opreis het volgende:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:23 schreef Tchock het volgende:
Altijd dezelfde mensen die bij elke wedstrijd in livetopics komen klagen dat het zo saai is. Ga anders lekker handbal kijken of zo.
Ja, maar dit is nog niet spannend. Had wat meer kansen verwacht toch.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:23 schreef Tchock het volgende:
Altijd dezelfde mensen die bij elke wedstrijd in livetopics komen klagen dat het zo saai is. Ga anders lekker handbal kijken of zo.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:24 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik ga het ook nog op mijn FB melden, dan tref ik ze dubbel zo hard
In tien minuten zowel de lat als de paal raken vind ik best opmerkelijk.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar dit is nog niet spannend. Had wat meer kansen verwacht toch.
Vooral als alle drie je FB-vrienden het dan nog liken ook.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:24 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik ga het ook nog op mijn FB melden, dan tref ik ze dubbel zo hard
Jij bent een vliegtuigspotter?quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee nog niet. Volgende week. Gewoon even kijken en eten, niets mis nee toch.
Je moeder heeft al toegezegd het te delen in ruil voor een beurtquote:Op zondag 3 augustus 2014 18:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vooral als alle drie je FB-vrienden het dan nog liken ook.
Onderschat Boer niet hoor. Doordat hij 9 vingers heeft is hij sneller bij de bal dan andere keepers.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:25 schreef Pedroso het volgende:
Hoop eigenlijk pingels, Vermeer die ze alle 5 pakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |