Nou echt welquote:Op zondag 3 augustus 2014 17:30 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Eentje die audiovisueel gehandicapt is ja.
nou ja, als ie ook nog zijn ogen dicht doet kan ik het wel snappenquote:Op zondag 3 augustus 2014 17:27 schreef Toto69 het volgende:
Kan me werkelijk niet voorstellen dat iemand zo'n zeur als jij als vriendin wil...
Totdat ie het pittige kapsel voelt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:33 schreef Droopie het volgende:
[..]
nou ja, als ie ook nog zijn ogen dicht doet kan ik het wel snappen
Tienduizenden autisten dan blijkbaar.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:43 schreef CookieSlikker het volgende:
Welke autist gaat daar nou weer heen
Terecht wel, en dat zeg ik niet om in je broekje te komen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:43 schreef CookieSlikker het volgende:
Welke autist gaat daar nou weer heen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
Alleen al er naar toe is al een spectakel.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:48 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Tienduizenden autisten dan blijkbaar.
En het is gratis he.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:49 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Terecht wel, en dat zeg ik niet om in je broekje te komen.Nee neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |