quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:13 schreef Mord_Sith het volgende:
Je telefoon is afgepakt door je moeder en je krijgt hem volgende week pas terug?
Zoiets, denk ikquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:15 schreef Tassendief het volgende:
Gezellig een dagje uit met bureau HALT.
Tassendief die hierop reaggeertquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:15 schreef Tassendief het volgende:
Gezellig een dagje uit met bureau HALT.
Nee het mag gewoon..quote:
Ligt ook een hogere boete op want : Applequote:Op zondag 3 augustus 2014 13:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Ligt eraan wat voor toestel. Voor het stelen van een iPhone geldt een hogere straf dan voor een Android.
Ik probeer gewoon aardig te doen hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:17 schreef Robuust-koekje het volgende:
[..]
Tassendief die hierop reaggeert
Tuurlijk, het zou wat zijn als ontkennen je onder een veroordeling uit zou helpen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:22 schreef Tesio199 het volgende:
ah zo, naja moet dus over een maandje voor de kinderrechter voor diefstal van een samsung advance.. maare heb dus tot nog toe ontkent maar er zijn iets van 5 mensen die zeggen mij ermee gezien te hebben etc... kan die rechter mij toch veroordelen als ik blijf ontkennen ?
Dat zou wat zijn, dat er altijd een bekennende verklaring van een verdachte nodig isquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:22 schreef Tesio199 het volgende:
ah zo, naja moet dus over een maandje voor de kinderrechter voor diefstal van een samsung advance.. maare heb dus tot nog toe ontkent maar er zijn iets van 5 mensen die zeggen mij ermee gezien te hebben etc... kan die rechter mij toch veroordelen als ik blijf ontkennen ?
jep. geen verklaring van goed gedrag meer ook, dus zeg maar nooit meer een baan. je leven is over.quote:
maar dus je hebt ut wel gedaan? niks tegen de rechter zeggen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:22 schreef Tesio199 het volgende:
Gewoon zeggen dat die 5 mensen liegen, dan komt alles goed.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:22 schreef Tesio199 het volgende:
Gewoon niet opdagen en onderduiken in een vliegveld in Rusland.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:22 schreef Tesio199 het volgende:
Doe niet zo dramatisch man. Mijn strafblad heeft mij nog nooit in de weg gezeten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:23 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
jep. geen verklaring van goed gedrag meer ook, dus zeg maar nooit meer een baan. je leven is over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |