Ja, niet doenquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:09 schreef M0cr1nat0r het volgende:
Verdamt noch mal yvonne, moet je weer de foto weghalen.
minionsquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:08 schreef Grielen het volgende:
[..]
Jij hebt ook minions (modjes) die haar topic diarree moeten sluiten, zij dragen deze zware last.
Ik wil trouwens niet zeggen dat dat meisje dom is, maar ze kreeg had een negatieve score op de CITO-toets.
Die ene foto waar ze op een bankje zat is ook van de aardbodem verdwenen. Daar was ze welquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:11 schreef M0cr1nat0r het volgende:
[..]
Ze had die foto er nog zelf opgezet. Maar ban mij alsjeblieft overlord yvonne.
Was vergeten niet er tussen te zetten. Straks krijgt yvonne nog het verkeerde idee.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:11 schreef Grielen het volgende:
[..]
Die ene foto waar ze op een bankje zat is ook van de aardbodem verdwenen. Daar was ze wel
Dan mag het nog nietquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:11 schreef M0cr1nat0r het volgende:
[..]
Ze had die foto er nog zelf opgezet. Maar ban mij niet alsjeblieft overlord yvonne.
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:39 schreef sanasoufi het volgende:
Never thought I could like an actress so much. The best thing is she is becoming more and more confident and spontanious and fun....
THE END OF THIS:
So gorgeous and fun and poised and NEVER annoys me. The best thing is without all the make up she looks actually human.
Usually I would have hated a song like Lungi Dance but Padukone just shines lately! First in Balam Pichkari and now in Lungi Dance. I hardly notice SRK in the song cuz my eyes are only searching Deepika
Hopefully all the rumours about her being in happy new year and all those other movies are true
Welnee.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:20 schreef M0cr1nat0r het volgende:
[..]
Maar je zou het wel willen doen?
Omdat het een terechte klacht is.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom geef je dat kind dan ook aandacht met een topic?
Ik ben het voor het eerst met je eens.quote:
Dus ook met mij, superquote:Op zondag 3 augustus 2014 15:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben het voor het eerst met je eens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |