SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. GRAAG VERWIJDEREN![]()
vannacht effe maccie naarbinnen gewerktquote:Op zondag 3 augustus 2014 10:27 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wat doe jij hier? Ga terug naar het ps4 topic.![]()
![]()
Waar heb je dan de foto mee gemaakt?quote:Op zondag 3 augustus 2014 10:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
vannacht effe maccie naarbinnen gewerkt
[ afbeelding ]![]()
ik snap je nietquote:Op zondag 3 augustus 2014 10:28 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Waar heb je dan de foto mee gemaakt?![]()
haha losertjequote:Op zondag 3 augustus 2014 10:30 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Waar heb je de foto mee gemaakt? Sinds je iphone op tafel ligt.![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2014 10:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
vannacht effe maccie naarbinnen gewerkt
[ afbeelding ]
Nog snel even snacken voordat je naar huis ging van het uitgaan zeker? Je moest om 12 uur thuis zijn?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Macdrives zijn tot 2 open.quote:Op zondag 3 augustus 2014 10:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nog snel even snacken voordat je naar huis ging van het uitgaan zeker? Je moest om 12 uur thuis zijn?![]()
De staat Nederland lijkt verlost te zijn van een deel van de Haagse Schilderwijk. Een aantal inwoners die het woord van God serieus nemen, hebben binnen het voormalig Nederlands grondgebied Een Islamitische Staat uitgeroepen.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dat wel. Maar moet een nieuwe. Ben eigenlijk op zoek naar een mooie van een Chinese ontwerper.quote:![]()
Dat ze dat in Irak proberen is nog tot daar aan toe...maar ditquote:Op zondag 3 augustus 2014 10:38 schreef poker4lifee het volgende:
De staat Nederland lijkt verlost te zijn van een deel van de Haagse Schilderwijk. Een aantal inwoners die het woord van God serieus nemen, hebben binnen het voormalig Nederlands grondgebied Een Islamitische Staat uitgeroepen.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
idd, echt de weg kwijtquote:Op zondag 3 augustus 2014 10:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat ze dat in Irak proberen is nog tot daar aan toe...maar dit
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nee valt mee, auto staat wel wat lager dan normaal door een volle kofferbak, maar dat maakt het rijden een stuk fijner vind ik.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar wel overbeladen en koffers op het dak?
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Bakstenen achterin gooien voor een betere wegliggingquote:Op zondag 3 augustus 2014 10:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nee valt mee, auto staat wel wat lager dan normaal door een volle kofferbak, maar dat maakt het rijden een stuk fijner vind ik.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bakstenen achterin gooien voor een betere wegligging![]()
Is dit serieus?quote:Op zondag 3 augustus 2014 10:38 schreef poker4lifee het volgende:
De staat Nederland lijkt verlost te zijn van een deel van de Haagse Schilderwijk. Een aantal inwoners die het woord van God serieus nemen, hebben binnen het voormalig Nederlands grondgebied Een Islamitische Staat uitgeroepen.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
nog steeds de afbeelding van 5miljoen op de bank naar 1 euro in de bankquote:![]()
volgens JP zijn ze er druk mee bezig en gaat EA het regelen. heb er zelf weinig vertrouwen meer in. zal wel maanden duren. maar we zullen zien.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Bohhhh, over 10 jaar heeft Nederland nog maar een paar steden en is het de rest kwijt geraakt aan moslims.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
sowiesoquote:
moet ff weten waar het precies is, dan kan ik checken of het echt zo erg is
Dat is mooi want dan hoop ik hier toch al weg te zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:16 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Bohhhh, over 10 jaar heeft Nederland nog maar een paar steden en is het de rest kwijt geraakt aan moslims.
Lekker naar Turkije.quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat is mooi want dan hoop ik hier toch al weg te zijn.
Spelers van Chelsea chillen hem in de binnenstad van Arnhem.Paar vrienden hebben een selfie met Sjon Terry en Matic.
lekker bij EA werken zeker he smeerlapquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Bohhh, mag ik jouw huis dan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Accountjes van Maver bannen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
lekker bij EA werken zeker he smeerlap
als ie die van mij dan even unbannedquote:over 10 jaar ben ik PES ook wel weer zat
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
lekker bij EA werken zeker he smeerlapJullie snappen me.quote:
Sjon maak even een PES topic aan dan.quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als ie die van mij dan even unbannedover 10 jaar ben ik PES ook wel weer zat
Pak je die van DS2, z'n broer en degene waar hij mee afstudeert ook mee?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
moet ik alleen met maver een heel topic overlevenquote:Op zondag 3 augustus 2014 11:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Sjon maak even een PES topic aan dan.wil je mij ook bij de psych hebben ofzo
#FreeTrapz![]()
Tsja, anders blijf je op die triangel spelen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
moet ik alleen met maver een heel topic overlevenwil je mij ook bij de psych hebben ofzo
Dat zijn mijn eerste targets. gr grquote:Op zondag 3 augustus 2014 11:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Pak je die van DS2, z'n broer en degene waar hij mee afstudeert ook mee?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
de triangel word gewoon vreselijk onderschatquote:Op zondag 3 augustus 2014 11:25 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Tsja, anders blijf je op die triangel spelen.
#FreeTrapz![]()
*wordtquote:Op zondag 3 augustus 2014 11:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
de triangel word gewoon vreselijk onderschatOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
de triangel word gewoon vreselijk onderschat
die 2e kijkt er ook echt fucking serieus bijquote:baas
#FreeTrapz![]()
je zou bijna op een 2e account een miljoen halen en kijken wat je krijgtquote:
#FreeTrapz![]()
Hoezo op 2e?quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je zou bijna op een 2e account een miljoen halen en kijken wat je krijgt![]()
Ik gooi er gewoon 5 euro tegenaan. Straks naar het werk toe, en op zondag kan het wat rustiger zijn. Lekker goldpacks openen om de tijd te dodenquote:Op zondag 3 augustus 2014 11:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je zou bijna op een 2e account een miljoen halen en kijken wat je krijgt![]()
![]()
ik ga misschien ook nog wel wat halen als ik me vanmiddag verveel staat vast nog wel 5eu op skrillquote:Op zondag 3 augustus 2014 11:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik gooi er gewoon 5 euro tegenaan. Straks naar het werk toe, en op zondag kan het wat rustiger zijn. Lekker goldpacks openen om de tijd te dodenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Bohh 5 euro maar? Even 2M coins kopen danquote:Op zondag 3 augustus 2014 11:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik gooi er gewoon 5 euro tegenaan. Straks naar het werk toe, en op zondag kan het wat rustiger zijn. Lekker goldpacks openen om de tijd te doden
Volgende keer toch maar bij 1 houden danquote:Op zondag 3 augustus 2014 11:51 schreef Alovenac het volgende:
Pfff, weer veel te veel bier op gisteren![]()
![]()
![]()
Trapz wat een vader, nu al zijn dochter aan het werk zetten.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Is beter ja. Moet zegggen, geen koppijn dat valt mee. Maar mijn buik/lever johquote:Op zondag 3 augustus 2014 11:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Volgende keer toch maar bij 1 houden dan.
![]()
daar gaat t glazuur van de WCquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:00 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Is beter ja. Moet zegggen, geen koppijn dat valt mee. Maar mijn buik/lever joh.
#FreeTrapz![]()
Blijf je ook FUT 14 doorspelen als Fifa 15 uit is?quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:50 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Bohh 5 euro maar? Even 2M coins kopen dan![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:55 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Trapz wat een vader, nu al zijn dochter aan het werk zetten.![]()
![]()
Nee denk het niet, ben echt uitgekeken op FUT14. Straks met de nieuwe FUT15 web app gaat iedereen gewoon de stap maken hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Blijf je ook FUT 14 doorspelen als Fifa 15 uit is?
Brabanders kotsen niet.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Netjes een trottoirpizza gefabriceerd?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat is pas opvoedenquote:
qua traden wel, weet niet of FIFA 15 zelf al de eerste week in huis zal zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nee denk het niet, ben echt uitgekeken op FUT14. Straks met de nieuwe FUT15 web app gaat iedereen gewoon de stap maken hoor.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Je kan daar niet vroeg genoeg mee beginnen.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik haal ook gewoon een Season Ticket zodat ik hem 5 dagen eerder kan spelen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
qua traden wel, weet niet of FIFA 15 zelf al de eerste week in huis zal zijn.
http://uk.ign.com/article(...)n-xbox-one-ea-accessquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:07 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik haal ook gewoon een Season Ticket zodat ik hem 5 dagen eerder kan spelen.![]()
Ozz heeft PS4 joh..quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:08 schreef Alovenac het volgende:
[..]
http://uk.ign.com/article(...)n-xbox-one-ea-access![]()
Ja, dan heeft hij toch pech. Want geen early acces op PS4.quote:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2902596.page![]()
Daar verzinnen ze vast wel wat op. Desnoods laten ze de season ticket staan voor de PS3/PS4.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:09 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ja, dan heeft hij toch pech. Want geen early acces op PS4.
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2902596.pageOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Even verder kijken met je brakke kopquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:09 schreef Alovenac het volgende:
[..]
![]()
Lezen is wel moeilijk he..quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:09 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Vind het zo zonde als ik straks 20 a 25 miljoen heb om weer met 0 te moeten beginnen, terwijl ik als ik 14 blijf spelen gewoon alle spelers kan halen die ik wil. Koop ik lekker af en toe coins, en bespaar ik me de 65 euro van het nieuwe spelquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nee denk het niet, ben echt uitgekeken op FUT14. Straks met de nieuwe FUT15 web app gaat iedereen gewoon de stap maken hoor.![]()
![]()
Wilde hem net plaatsen ja.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Even verder kijken met je brakke kop
[ afbeelding ]
Zie het nu jaquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Even verder kijken met je brakke kop
[ afbeelding ].
![]()
Maar geen nieuwe spelers, IFs etc etcquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vind het zo zonde als ik straks 20 a 25 miljoen heb om weer met 0 te moeten beginnen, terwijl ik als ik 14 blijf spelen gewoon alle spelers kan halen die ik wil. Koop ik lekker af en toe coins, en bespaar ik me de 65 euro van het nieuwe spel![]()
![]()
Straks zijn alle toppers toch duurder dan 10M en betaal je per transactie 500K tax.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vind het zo zonde als ik straks 20 a 25 miljoen heb om weer met 0 te moeten beginnen, terwijl ik als ik 14 blijf spelen gewoon alle spelers kan halen die ik wil. Koop ik lekker af en toe coins, en bespaar ik me de 65 euro van het nieuwe spel
Ik zie het je echt niet langer dan een week volhouden eerlijk gezegdquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vind het zo zonde als ik straks 20 a 25 miljoen heb om weer met 0 te moeten beginnen, terwijl ik als ik 14 blijf spelen gewoon alle spelers kan halen die ik wil. Koop ik lekker af en toe coins, en bespaar ik me de 65 euro van het nieuwe spel![]()
![]()
En zodra FIFA 15 uit is, zal de coinverkoop van 14 wel ophouden.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Wefut 15 al launch-klaar?quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:18 schreef Reemi het volgende:
En zodra FIFA 15 uit is, zal de coinverkoop van 14 wel ophouden.![]()
Ik ga het gewoon proberenquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:13 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik zie het je echt niet langer dan een week volhouden eerlijk gezegdMet een gsm doe ik ook 2 jaar, dus met een game zou dat ook moeten lukken
![]()
Na een jaar hetzelfde ben je er wel op uitgekeken toch?quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
![]()
Wel in FIFA 14: FUT SC blijven posten dan he.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon proberenMet een gsm doe ik ook 2 jaar, dus met een game zou dat ook moeten lukken
We doen al jaar in, jaar uit hetzelfde. Dit jaar alleen met chemistry styles erbij.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:21 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Na een jaar hetzelfde ben je er wel op uitgekeken toch?Dat ga ik dan uiteraard ook consequent doenquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wel in FIFA 14: FUT SC blijven posten dan he.![]()
![]()
Geen co-op met Feyenoord meer.quote:
Als jij FIFA14 blijft spelen.quote:
Nee soms kan je van de oude FIFA coins ruilen voor nieuwe.quote:
Mijn verzameling FIFA moet doorgaan.
Oh, maar met FIFA15 kunnen we ook niet bossen met Clasie, BMI, Janmatig, Pelle en de Vrij.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee soms kan je van de oude FIFA coins ruilen voor nieuwe.
Gelukkig blijft Schaken wel gewoon.
Alle ballen op Bilal.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:29 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Oh, maar met FIFA15 kunnen we ook niet bossen met Clasie, BMI, Janmatig, Pelle en de Vrij.
Gelukkig blijft Schaken wel gewoon.![]()
Bilal en Boetiusquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:29 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Oh, maar met FIFA15 kunnen we ook niet bossen met Clasie, BMI, Janmatig, Pelle en de Vrij.
Gelukkig blijft Schaken wel gewoon.
Wilkshere voor Janmatig.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee, hij zit altijd op de bank.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand hem wel eens zien spelen?
Oscar Cardozo trouwens naar Trabzonspor
Het is wel een sexy negerquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:32 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nee, hij zit altijd op de bank.
Oscar Cardozo trouwens naar Trabzonspor
Ja in de CL een keer 5 minuten ofzo, toen ze ?? uitschakelden.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand hem wel eens zien spelen?![]()
grapjasquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:35 schreef Zhano het volgende:
Oh zie nu pas dat Ajax Guidetti heeft gehuurd![]()
Zelfs op youtube filmpjes ziet die Zapata er niet bijzonder uit.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja in de CL een keer 5 minuten ofzo, toen ze ?? uitschakelden.Normaal laten ze zelfs Schaken als CR7 zien op die filmpjes..
quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zelfs op youtube filmpjes ziet die Zapata er niet bijzonder uit.Normaal laten ze zelfs Schaken als CR7 zien op die filmpjes..
Laat die Feyenoord gewoon investeren in Guidetti, dat is al eens goed gegaan.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Guidetti heeft al 3 jaar niet op niveau gespeeld en kan alleen maar tegenvallen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:38 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Laat die Feyenoord gewoon investeren in Guidetti, dat is al eens goed gegaan.
Gaat liever naar Ajax.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:38 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Laat die Feyenoord gewoon investeren in Guidetti, dat is al eens goed gegaan.![]()
Gebruikt hij geen coke meer inmiddels?quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Guidetti heeft al 3 jaar niet op niveau gespeeld en kan alleen maar tegenvallen.![]()
Geen idee maar misschien wel hij wel naar Feyenoord als de Colombiaan Zapata ook komt. gr grquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gebruikt hij geen coke meer inmiddels?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
waar haal je deze onzin vandaan danquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:35 schreef Zhano het volgende:
Oh zie nu pas dat Ajax Guidetti heeft gehuurd
#FreeTrapz![]()
Tot alle Rijsten daar een Chinese staat uitroepenquote:in Vancouver is meer dan 50% Aziatisch volgens mij.
![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waar haal je deze onzin vandaan dan
Niet verkeerd, een beetje bami, nasi en Koe Loe Yoek etenquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Tot alle Rijsten daar een Chinese staat uitroepenin Vancouver is meer dan 50% Aziatisch volgens mij.
Jij speelt alleen FIFA toch? Waarom dan zo moeilijk doen om een keer per jaar 65 euro te betalenquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
![]()
goal.comquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waar haal je deze onzin vandaan dan![]()
lees het nu ook op showtimequote:![]()
en overmars maar roepen dat er een spits met ervaring ging komenmiss had hij moeten specificeren waar hij ervaring in moet hebben
#FreeTrapz![]()
Komt van de Daily Mail af..quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
lees het nu ook op showtime![]()
en overmars maar roepen dat er een spits met ervaring ging komenmiss had hij moeten specificeren waar hij ervaring in moet hebben
Ohhhhh daily mail dan gaat het dus zeker niet gebeurenquote:
#FreeTrapz![]()
Als Feyenoord 5 miljoen gaat betalen voor Guidetti moet ik wel lachen die heeft de afgelopen twee jaar amper gespeeld.![]()
Ach Pelle had de afgelopen 10 jaar geen pepernoot geraakt tot die bij Feyenoord kwam.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als Feyenoord 5 miljoen gaat betalen voor Guidetti moet ik wel lachen die heeft de afgelopen twee jaar amper gespeeld.
Ja maar die was geen 2 jaar geblesseerdquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:54 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ach Pelle had de afgelopen 10 jaar geen pepernoot geraakt tot die bij Feyenoord kwam.![]()
![]()
als hij fit en slank aan de 2e helft kan beginnen. voetballen kon hij in ieder geval wel.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als Feyenoord 5 miljoen gaat betalen voor Guidetti moet ik wel lachen die heeft de afgelopen twee jaar amper gespeeld.
even met beide beentjes op de grond.
al vind ik 5 miljoen wel wat veel voor een spits die al 2 jaar geen flikker doet.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jij kent mij niet toch? Waarom dan zo moeilijk doen je te bemoeien wat ik met mn geld doequote:Op zondag 3 augustus 2014 12:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij speelt alleen FIFA toch? Waarom dan zo moeilijk doen om een keer per jaar 65 euro te betalen![]()
![]()
Gaat goed hier. Net terug van mijn vakantie. Twee weken zuid frankrijk gehad. Prima te doenquote:. Vanaf morgen nog 2 weken werken en dan 2 weken vakantie om daarna bij mijn nieuwe werkgever te starten
Feyenoord Rotterdam![]()
Klinkt goedquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gaat goed hier. Net terug van mijn vakantie. Twee weken zuid frankrijk gehad. Prima te doen. Vanaf morgen nog 2 weken werken en dan 2 weken vakantie om daarna bij mijn nieuwe werkgever te starten
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
En het maar raar vinden dat er crisis is. Geld moet rollen opaquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij kent mij niet toch? Waarom dan zo moeilijk doen je te bemoeien wat ik met mn geld doe![]()
Ik zal je een duw geven. Dan rol je door vetklepquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En het maar raar vinden dat er crisis is. Geld moet rollen opa![]()
Hihihi en we waren bijna vriendjes geworden. Vind je zo veel leuker eigenlijkquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zal je een duw geven. Dan rol je door vetklep![]()
Sorry sorry echt sorry, mijn broertje was achter de computer gekropen en tikte het vorige bericht.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hihihi en we waren bijna vriendjes geworden. Vind je zo veel leuker eigenlijk
Nee, even serieus, eigenlijk is het raar om elk jaar 65 euro aan een game uitgeven waar we vervolgens een jaar op zitten te schelden in dit forum. 65 euro aan.. Hoeveel nieuwe features? 65 euro om de bus te kunnen parkeren?
Geld moet rollen, en dat lukt me altijd wel hoor. Hou nooit geld over.![]()
![]()
Heb nog 1,5 miljoen over, en over dit team ben ik niet helemaal tevreden. Dus iemand die een leuk team weet met ibra en 1,5 miljoen + de overige spelers?![]()
![]()
wat is je eerste team. weten we welke spelers niet mee gewerkt kunnen wordenquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:42 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Heb nog 1,5 miljoen over, en over dit team ben ik niet helemaal tevreden. Dus iemand die een leuk team weet met ibra en 1,5 miljoen + de overige spelers?
formatie?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Heb TOTS Pogba en IF Bonucci gekocht trouwensquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:42 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Heb nog 1,5 miljoen over, en over dit team ben ik niet helemaal tevreden. Dus iemand die een leuk team weet met ibra en 1,5 miljoen + de overige spelers?![]()
![]()
![]()
Welke teams heb je verder? Om spelers uit te sluiten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:42 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Goede keusquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb TOTS Pogba en IF Bonucci gekocht trouwens![]()
Wat is je team nu?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Kun je lekker elke 15 minuten een filmpje uploadenquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:49 schreef OmniRocket het volgende:
Gvd door de sociale druk van hier moet ik een ps4 gaan kopen![]()
![]()
formatie 433 (4)?quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:52 schreef rolls-reus het volgende:
Qua spelers maakt het miet heel veel uit maar liever geen bpl of ronaldoPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Damn, nicequote:Op zondag 3 augustus 2014 13:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eerste team:
[ afbeelding ]
Tweede team:
[ afbeelding ]Jammer dat je een PS4 hebt nu
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Jij moet er ook 1quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Damn, niceJammer dat je een PS4 hebt nu
![]()
![]()
Op naar de 10k viewers!quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kun je lekker elke 15 minuten een filmpje uploaden![]()
Geen 88 neuer?quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eerste team:
[ afbeelding ]
Tweede team:
[ afbeelding ]
Hah! Geen CF-CAM kaartje op Robbenquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eerste team:
[ afbeelding ]
Tweede team:
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Had die geen geld meer voorquote:Op zondag 3 augustus 2014 14:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hah! Geen CF-CAM kaartje op Robben![]()
zijn ook schandalig duur die dingen hoorquote:
#FreeTrapz![]()
Op zondagmiddag moeten werken omdat je anders je shit voor de vakantie niet afkrijgt
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
minder fokken jongenquote:Op zondag 3 augustus 2014 14:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Op zondagmiddag moeten werken omdat je anders je shit voor de vakantie niet afkrijgt![]()
#FreeTrapz![]()
Ik kom tot zoiets.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:52 schreef rolls-reus het volgende:
Qua spelers maakt het miet heel veel uit maar liever geen bpl of ronaldo
Maar weet niet precies welke kwaliteiten jij in spelers zoekt![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Op zondagmiddag moeten werken omdat je anders je shit voor de vakantie niet afkrijgtquote:![]()
![]()
Ben overigens een paar weken weg geweest en zie dat de prijzen van spelers van sites niet meer matchen of de sites totaal niet meer werkenWelke is het meest betrouwbaar atm?
![]()
In mijn ogen is elke FIFA de laatste jaren beter geworden. Als je een jaar lang een aantal avonden per week FIFA speelt dan is 65 euro natuurlijk maar een jodenfooi. Maar goed ieder zijn ding natuurlijkquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sorry sorry echt sorry, mijn broertje was achter de computer gekropen en tikte het vorige bericht.
Nee, even serieus, eigenlijk is het raar om elk jaar 65 euro aan een game uitgeven waar we vervolgens een jaar op zitten te schelden in dit forum. 65 euro aan.. Hoeveel nieuwe features? 65 euro om de bus te kunnen parkeren?
Geld moet rollen, en dat lukt me altijd wel hoor. Hou nooit geld over.![]()
futbin.comquote:Op zondag 3 augustus 2014 14:19 schreef StijnDa het volgende:
Ben overigens een paar weken weg geweest en zie dat de prijzen van spelers van sites niet meer matchen of de sites totaal niet meer werkenWelke is het meest betrouwbaar atm?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Weet je wel tegen wie je het hebt ?quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:20 schreef Kamikazie het volgende:
Bij Litmanen betaald zijn vader FIFA, daarom doet ie zo makkelijk erover.
#diemongoolvaneenThadnadoen![]()
De vraag is, weet jij wel tegen wie je het hebt?quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Weet je wel tegen wie je het hebt ?
#diemongoolvaneenThadnadoen
#Internetgekkies![]()
#keyboardwarriorsquote:Op zondag 3 augustus 2014 14:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
De vraag is, weet jij wel tegen wie je het hebt?
#Internetgekkies![]()
Ja sorry, 200k voor een team is echt niet meer van deze tijd.quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:26 schreef Freire het volgende:
Nog altijd op zoek naar een leuk 4-3-3 (4) of 4-3-3 (5) team, budget 200kNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kun je wel een leuk gold BPL team van makenquote:Op zondag 3 augustus 2014 14:26 schreef Freire het volgende:
Nog altijd op zoek naar een leuk 4-3-3 (4) of 4-3-3 (5) team, budget 200k![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:26 schreef Freire het volgende:
Nog altijd op zoek naar een leuk 4-3-3 (4) of 4-3-3 (5) team, budget 200kquote:Op zondag 3 augustus 2014 14:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja sorry, 200k voor een team is echt niet meer van deze tijd.
Dit maar dan met een minimum aan IF's en Cavani?quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik kom tot zoiets.
Maar weet niet precies welke kwaliteiten jij in spelers zoekt![]()
[ afbeelding ]![]()
Wordt het uitgezonden op niet-betaalzenders?quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:45 schreef Rijst het volgende:
zommeteen lekker Johan Cruijf schaal kijken![]()
Normale FOXquote:Op zondag 3 augustus 2014 14:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wordt het uitgezonden op niet-betaalzenders?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Open kanaal van FOX jaquote:Op zondag 3 augustus 2014 14:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wordt het uitgezonden op niet-betaalzenders?![]()
Nog meer eisen? Anders kom ik met 1 of ander silver team met spelers waar de meeste mensen nog nooit van hebben gehoord.quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:26 schreef Freire het volgende:
Nog altijd op zoek naar een leuk 4-3-3 (4) of 4-3-3 (5) team, budget 200k![]()
Ik denk dat ik deze lekker aan me voorbij laat gaan, en nog wat spareribs op de barbecue gooi
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die spareribs van de Aldi?quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik denk dat ik deze lekker aan me voorbij laat gaan, en nog wat spareribs op de barbecue gooi![]()
Geen idee.. maar veel te duur.quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee. Hoezo, andere zijn niet lekker?![]()
Nou, ik zal het doorgeven aan mijn vrouw als ze weer boodschappen gaat doen. Meestal haalt ze gewoon spareribs bij de vaste slager. Misschien iets duurder, maar wel echt lekker.quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die zijn lekker en goedkoop (5 euro voor een pak waar je met 2 mensen van kan eten)NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik las hier eerder vanmiddag dat geld moet rollen. En ik heb het niet zo op Duitse discounters.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
De Aldi is baas man.quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik las hier eerder vanmiddag dat geld moet rollen. En ik heb het niet zo op Duitse discounters.![]()
Ach, ook jij hebt recht op je eigen mening. Het is vervolgens weer mijn goed recht om daar hardop om te lachenquote:![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
misschien lacht hij jou wel uit.quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ach, ook jij hebt recht op je eigen mening. Het is vervolgens weer mijn goed recht om daar hardop om te lachen![]()
![]()
hahahhaha zeg ik danquote:
Maarja, waarom zou je lachen om een supermarkt
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Goeie vraag. Rare kerel is die Lars ook.quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
hahahhaha zeg ik dan
Maarja, waarom zou je lachen om een supermarkt![]()
Ook dat is zijn goed recht. Ik ben ooit 1x in mijn leven een Aldi binnengelopen, en vond het een kutwinkel.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
goeie sample. Groetjes tim86quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook dat is zijn goed recht. Ik ben ooit 1x in mijn leven een Aldi binnengelopen, en vond het een kutwinkel.![]()
Iemand als DS2 zonder bijbaantje enzo snap ik best dat ie beetje goedkoop boodschapjes moet doen hoorquote:Op zondag 3 augustus 2014 15:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook dat is zijn goed recht. Ik ben ooit 1x in mijn leven een Aldi binnengelopen, en vond het een kutwinkel.![]()
![]()
Klopt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Iemand als DS2 zonder bijbaantje enzo snap ik best dat ie beetje goedkoop boodschapjes moet doen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
hele tocht door schilderswijk gelopen maar geen islamitische staat gevonden'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
waarom meteen zo negatiefquote:Op zondag 3 augustus 2014 15:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook dat is zijn goed recht. Ik ben ooit 1x in mijn leven een Aldi binnengelopen, en vond het een kutwinkel.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
ik vraag me dan ook af, waar herken je ene islamitische staat aan.quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:42 schreef poker4lifee het volgende:
hele tocht door schilderswijk gelopen maar geen islamitische staat gevondenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ik zou het niet weten, dachten als we met tshirt ergens lopen en we worden raar aangekeken. of allemaal mensen die buiten aan het bidden zijn of op de grond liggen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik vraag me dan ook af, waar herken je ene islamitische staat aan.
en zo hadden we nog wat dingen. Maar alles zag er normaal uit, alles leek verder wel op een islamitische staat als je puur naar afkomst keek, maar een islamitische staat leek ons meer dan dat
quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:42 schreef poker4lifee het volgende:
hele tocht door schilderswijk gelopen maar geen islamitische staat gevonden
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:42 schreef poker4lifee het volgende:
hele tocht door schilderswijk gelopen maar geen islamitische staat gevonden
Nergens je paspoort hoeven laten zien ook?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
nope, maar we waren nergens naar binnen gegaanquote:Op zondag 3 augustus 2014 15:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nergens je paspoort hoeven laten zien ook?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
zag deze staan op die fb pagina van die islamtische staat dus dat bedoelde ik met het raar aangekeken worden om het tshirtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
no wayquote:Op zondag 3 augustus 2014 15:52 schreef FCsuarez het volgende:
DS2???
is deze heel erg duur ?
[ afbeelding ]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Nicequote:Op zondag 3 augustus 2014 15:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]![]()
iets meer dan 100K onder weg
![]()
[ afbeelding ]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Teringquote:Op zondag 3 augustus 2014 15:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]![]()
iets meer dan 100K onder weg
![]()
[ afbeelding ]
Suarez strikes back
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Lucky bastard.quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:52 schreef FCsuarez het volgende:
DS2???
is deze heel erg duur ?
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Risico om nu door DS2 kutvent genoemd te worden is wel groot hequote:![]()
120K onderweg. Schweinsteiger, Chelsea Costa en Chikhauoui
#FreeTrapz![]()
hou m nog wel even tot na woensdagquote:gaat vast nog meer stijgen
#FreeTrapz![]()
DS2 gunt je dat gewoon, chille dude als hij isquote:Op zondag 3 augustus 2014 15:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Risico om nu door DS2 kutvent genoemd te worden is wel groot he![]()
120K onderweg. Schweinsteiger, Chelsea Costa en Chikhauoui
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gefeliciteerd, je hebt de duurste silver uit de geschiedenis van FUT uit een pack gehaald.quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hou m nog wel even tot na woensdaggaat vast nog meer stijgen
![]()
Ik haal net Neuer uit een pakje. das ook leuk maar congrats Suarez en dat uit een gouden pakje ook nog![]()
Thnx jongens,
toch had ik liever CR7, Bale, Ibra of Messi gepulled voor het gevoel toch echter ofzo![]()
al is t wel lekker t restje opmaken wetende dat je toch al 2M profit hebt
#FreeTrapz![]()
Als ze maar goed spelen is dat geen probleemquote:Op zondag 3 augustus 2014 15:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nog meer eisen? Anders kom ik met 1 of ander silver team met spelers waar de meeste mensen nog nooit van hebben gehoord.Golds mogen ook trouwens.
![]()
De 1 mil pack openings die ik heb gezien (1 stuks) hadden beduidend minder opbrengst hoorquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:08 schreef FCsuarez het volgende:
Thnx jongens,
toch had ik liever CR7, Bale, Ibra of Messi gepulled voor het gevoel toch echter ofzo![]()
al is t wel lekker t restje opmaken wetende dat je toch al 2M profit hebt
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
tis best ziek, krijg veel goede spelers.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De 1 mil pack openings die ik heb gezien (1 stuks) hadden beduidend minder opbrengst hoor
je zou bijna denken dat nieuwe clubs echt betere pulls krijgen.....Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Is dit een nieuwe account dan?quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
tis best ziek, krijg veel goede spelers.
je zou bijna denken dat nieuwe clubs echt betere pulls krijgen.....NAC Breda
Rèsbaarge![]()
oud trade-account waar ik hele tijd niets mee gedaan had.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is dit een nieuwe account dan?
main kan ik nog steeds niets op.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Maar dus niet een net aangemaakte account ofzo.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
oud trade-account waar ik hele tijd niets mee gedaan had.
main kan ik nog steeds niets op.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
nee dat niet 2012. maar dit jaar denk ik buiten wat freepacks op halen niets mee gedaan.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar dus geen net aangemaakte account ofzo.
ze denken vast dat ik bayern fan ben krijg ziek veel bayern spelers.
denk je een transfer te hebben, lekker cashen zijn al geen fuck meer waard. (rakitic en herrera)Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
duurt lang hoorquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ok ik ben om, ik ga ook een miljoen aan silver/gold packs uitgeven.wat een geklikt
maar gelukkig zitten we lekker buiten in het zonnetje![]()
als ik klaar ben zal ik de resultaten wel even posten.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Weet je het wel zeker? Daar kun je de hele Aldi mee leegkopen hoorquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ok ik ben om, ik ga ook een miljoen aan silver/gold packs uitgeven.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Lidl > Aldi
Maar ik kom bijna alleen maar bij de AH XL (en als ik in de pauze op werk iets nodig heb bij Coop maar dat is ook maar een kut supermarkt). We hebben nu ook pas een nieuwe Aziatische supermarkt gekregen in het winkelcentrum, maar /care
/lief dagboek![]()
Het is niet eens 8 euroquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Weet je het wel zeker? Daar kun je de hele Aldi mee leegkopen hoor![]()
![]()
Ik ga er morgen op de fiets heen (nee, niet alleen daarvoor)quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:40 schreef DutchSL het volgende:
Hey Ds2 de spareribs zijn komende week in de reclame bij AH, bohhh![]()
Dit is echt de meest waardeloze clubwatcher die er bestaattwitter:simonzwartkruis twitterde op zondag 03-08-2014 om 16:53:14Andersen in basis #Ajax, met Viergever en Klaassen op middenveld. Milik in de spits #ajapec reageer retweet
![]()
Op een salade is dat wel lekker jaquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:53 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook zo gruwelijk lekker.![]()
Ik eet dat gewoon puur als tussendoortje(stuk gezonder ook dan chips of een choco reep ofzo)
Lazio Roma wilt Vlaar halen en als dat niet lukt zien ze Bruma als alternatief![]()
Wat een gefap op Nederlanders daar opeens.![]()
Dan zit hij goed op zijn plaats bij de club in kwestiequote:Op zondag 3 augustus 2014 16:54 schreef wieisboos het volgende:
Dit is echt de meest waardeloze clubwatcher die er bestaattwitter:simonzwartkruis twitterde op zondag 03-08-2014 om 16:53:14Andersen in basis #Ajax, met Viergever en Klaassen op middenveld. Milik in de spits #ajapec reageer retweet
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan zit hij goed op zijn plaats bij de club in kwestie![]()
![]()
Niet alles wat op internet staat moet je geloven he. Geen enkele club zit op Bruma te wachten die is pas echt waardeloos.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:56 schreef DutchSL het volgende:
Ik eet dat gewoon puur als tussendoortje(stuk gezonder ook dan chips of een choco reep ofzo)
Lazio Roma wilt Vlaar halen en als dat niet lukt zien ze Bruma als alternatief![]()
Wat een gefap op Nederlanders daar opeens.![]()
Gazzetta dello Sport is een betrouwbare bron, geen Daily Mail ofzo.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet alles wat op internet staat moet je geloven he. Geen enkele club zit op Bruma te wachten die is pas echt waardeloos.![]()
Dat valt ook wel meequote:Op zondag 3 augustus 2014 17:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gazzetta dello Sport is een betrouwbare bron, geen Daily Mail ofzo.![]()
Je bent echt niet goed snik als je met dit weer binnen achter je computertje packs gaat zitten openen. Ga gewoon lekker in je blote snaak in de tuin liggen joh. Kopje koffie erbij. Hier en daar wat blote tet in je nabije omgeving. Wie maakt je wat.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Goede comeback zoquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
duurt lang hoorwat een geklikt
maar gelukkig zitten we lekker buiten in het zonnetje![]()
als ik klaar ben zal ik de resultaten wel even posten.
En duurt niet lang om door de coins heen te raken hier. Al 200K lichter door jumbo packs. Nu over op de silver packs dan maar![]()
![]()
Dat laatste zie ik anders nooit.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:03 schreef Lindgren. het volgende:
Je bent echt niet goed snik als je met dit weer binnen achter je computertje packs gaat zitten openen. Ga gewoon lekker in je blote snaak in de tuin liggen joh. Kopje koffie erbij. Hier en daar wat blote tet in je nabije omgeving. Wie maakt je wat.
Ik heb vanmiddag al gefietst.![]()
zie zegt dat je dat binnen moet doenquote:Op zondag 3 augustus 2014 17:03 schreef Lindgren. het volgende:
Je bent echt niet goed snik als je met dit weer binnen achter je computertje packs gaat zitten openen. Ga gewoon lekker in je blote snaak in de tuin liggen joh. Kopje koffie erbij. Hier en daar wat blote tet in je nabije omgeving. Wie maakt je wat.net t bbqtje ff aangemaakt. straks nog even voetbal kijken. wie maakt je wat
#FreeTrapz![]()
Seranoquote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:22 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, 86K terug gewonnen. Het is net als het Holland Casino dit.
nog 250K te gaan
Chelsea costa en willian nog op pagina 2
#FreeTrapz![]()
Je doet echt voor een miljoen aan goldpacks openen?quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nog 250K te gaan
Chelsea costa en willian nog op pagina 2![]()
en ds2 hiernaquote:Op zondag 3 augustus 2014 17:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je doet echt voor een miljoen aan goldpacks openen?
Schwein en zijn schaduw ja? Wat goed.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kreeg ook heel lang niks maar nu heb ik ook Schwein (+ shadow) in een pack.![]()
ja zeker nadat ik IF Chik had. maak toch al winst kan voor 2.5Miljoen wel een leuk team maken hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je doet echt voor een miljoen aan goldpacks openen?
echt vermakelijk is het nog niet he die JC schaal
[ Bericht 12% gewijzigd door FCsuarez op 03-08-2014 18:36:51 ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:
Jij gaat me vertellen dat Moisander nog op het veld had moeten staan na die twee overtredingen...quote:![]()
![]()
Eerste raakt hij hem niet eens, tweede is echt geen scoringskansquote:Op zondag 3 augustus 2014 18:49 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Jij gaat me vertellen dat Moisander nog op het veld had moeten staan na die twee overtredingen...![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eerste raakt hij hem niet eens, tweede is echt geen scoringskans![]()
![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zet je anti Ajax bril af joh of haal die stront uit je ogen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: