Je kunt ook gewoon vanaf morgen weer proberen. Hoeft niet perse op de 1e dag van de maand. Ik ben ook niet op 1e begonnen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:43 schreef Dottey het volgende:
Ik faal nu al met mijn moestuin makkelijk te fotograferen![]()
ik vergeet het echt bijna elke dag![]()
VOLGENDE MAAND! weer een kans
Ik ben benieuwd! Je gaat nu dus maar gewoon door met dat kussende paartje, ook al heb je bestelling binnen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 07:20 schreef DonnaRush het volgende:
Zal vanmiddag even de foto van gisteren plaatsen.
Leuk eendje!
Gelukkig! Ik ben benieuwd hoe ver je bent inmiddelsquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:56 schreef DonnaRush het volgende:
Ik ben er nog haha. Moet de foto's even online doen!
Jeetje dat is zeker balen zeg!quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:07 schreef DonnaRush het volgende:
Holy crap. Ik moet afhaken. Leuke woordspeling.
Ik ben aangereden vanmiddag en heb nu een pols in het gips en een lichte hersenschudding. Kon erger, maar mn nieuwe fiets is ook kapot en daar baal ik nog het meest van. Verzekeringswerk.
Oh en het is links dus misschien kan ik wel weer haken binnenkort.
Balen!
Oké dat is wel fijn dan jaquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:44 schreef DonnaRush het volgende:
Ja ze is gestopt en alles is geregeld. Ik woon ook maar in een klein dorp en ken haar wel van gezicht, dus dat zit wel goed.
Stom he van die borden. Volgens mij zijn die van Perler, dat Amerikaanse merk. Daar is alles groter haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |