Echt leukquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:42 schreef Uccie het volgende:
Dit was nog test, maar er komen twee roze straks aan mijn tas
Je kunt ook eerst de 1 doen en dan daarna de anderquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:04 schreef DonnaRush het volgende:
Mooi gedaan! Ik twijfel voor mijn 30-day challenge tussen haken of strijkkralen. Hmmmm.
Haha dat had ik niet verwacht aangezien je de laatste dagen zo druk met kralen bezig bent. Maar succesquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:33 schreef DonnaRush het volgende:
Sowieso. Dan bij de derde challenge borduren haha. Okay, ik begin morgen met.......
Haken! 30days. Heb er zin in
Wauw wat cutequote:
Gezelligquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:33 schreef DonnaRush het volgende:
Sowieso. Dan bij de derde challenge borduren haha. Okay, ik begin morgen met.......
Haken! 30days. Heb er zin in
En heel makkelijk, ze moeten alleen iets strakker, maar dat is een kwestie van oefenen.quote:
Leuk! Ik ga zo ook maar es beginnen, wil vandaag niet echt vlotten hierquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:54 schreef DonnaRush het volgende:
[ afbeelding ]
Zo day 1, het begin van een uiltje.
Dankjequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:27 schreef DonnaRush het volgende:
Butters is lief!!
Stan is heel mooi geworden
Dankje en succes vanavondquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:46 schreef Uccie het volgende:
Wat leuk!!
Ik ga vanavond nog even aan de slag.
Dat is balenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:15 schreef Uccie het volgende:
Ja, hopelijk steken (hihi, haaksteken, breisteken, kruissteken) we nog meer mensen aan.
Vandaag geen foto, ben twee uur bezig geweest om een rondje te haken wat niet lukt
Een amigurumi magic ring, maar ik doe iets verkeerds.
Morgen met andere tutorials opnieuw proberen.
Haha idd een goede stok achter de deur ja! Je schiet al aardig op! Jammer dat je nog niet verder kunt, dan maar ff iets anders tussendoor doen jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:46 schreef DonnaRush het volgende:
Succes Uccie. De magic ring wordt naar mijn idee vaak lastig uitgelegd in filmpjes.
[ afbeelding ]
Zo, dag 2. Wel goede stok achter de deur dit, had namelijk geen zin haha. Het roze gedeelte is af en er moet donkergrijs bij, maar dat moet ik even bestellen. Morgen en maandag maar aan een ander haakwerkje werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |