Precies! En al doende leert menquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:19 schreef Uccie het volgende:
Tadaaaa
[ afbeelding ]
Van de week knopen zoeken bij mijn moeder.
Helemaal strak is ie nog niet. Maar daar heeft mams vast nog een oplossing voor.
En voor een eerste probeersel vind ik het niet slecht
Dat heeft niks met creativiteit te makenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:06 schreef Life2.0 het volgende:
30 dagen de auto laten staan
doe je toch niet
Jammer! Hoop dat je iets vindt wat je leuk vindt om te makenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:35 schreef Uccie het volgende:
Tof!
Ik heb mijn driehoekje gehaakt:
[ afbeelding ]
En weer uitgehaald omdat ik toch iets anders wil gaan maken.
Heb alleen last van een creatieve dip
als niemand het doet, is het creatiever dan breienquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat heeft niks met creativiteit te maken
En ik doe dat wel want vriendlief heeft de auto altijd mee
Dus ga sowieso altijd met OV/fiets/lopen.
Ik ben opzoek naar een leuk patroon voor een tas.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:15 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Jammer! Hoop dat je iets vindt wat je leuk vindt om te maken
Wat leuk! Ben benieuwd hoe hij is met de knopen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:19 schreef Uccie het volgende:
Tadaaaa
[ afbeelding ]
Van de week knopen zoeken bij mijn moeder.
Helemaal strak is ie nog niet. Maar daar heeft mams vast nog een oplossing voor.
En voor een eerste probeersel vind ik het niet slecht
Ja, van het weekend weet ik hetquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat leuk! Ben benieuwd hoe hij is met de knopen.
Niet vergeten fotootje te posten.quote:
Nee nee, anders stuurt Sylvana me vast het topic uitquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet vergeten fotootje te posten.
Haha daar heb je gelijk in!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben opzoek naar een leuk patroon voor een tas.
Je kunt niet genoeg tassen hebben
Ja ik ga ook een Kenny maken, en een Kyle, en een Butters en een Stanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:43 schreef Uccie het volgende:
Leuk die Cartman
Ga je ook een Kenny maken
[ afbeelding ]
Dit wordt de achterkant van een tas.
Het is zwart garen met een glittertje in een blokjespatroon.
Ik heb geen patroon dus bedenk het zelf een beetje. Er komen knalroze accenten in de tas, maar hoe of wat is nog niet helemaal uitgedacht. Ik denk dat de zijkanten roze/zwarte grannysquares worden.
En over de voorkant ga ik nog nadenken.
Nou het wordt een rechte tas, dus moet ik vierkante lapjes hebben. En van de onderdelen zoek ik wel patronen, alleen is het dus samengesteld.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:55 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja ik ga ook een Kenny maken, en een Kyle, en een Butters en een Stan
Leuk idee van die tas zeg! en lijkt me best lastig zonder patroon!
Ik vind het toch makkelijker altijd om iets na te maken dan om iets zelf te verzinnen
Aha op die manierquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou het wordt een rechte tas, dus moet ik vierkante lapjes hebben. En van de onderdelen zoek ik wel patronen, alleen is het dus samengesteld.
Haha oké leuk! Wil je wel zeggen wat je doet dan? Succes!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:15 schreef lady-wrb het volgende:
ik ga ook proberen 30 dagen iets te doen. maar ik weet niet of ik het volhou.
als het lukt zal ik ze alle 30 in 1 keer plaatsen.
mensen op mijn facebook hebben er al 3 voorbij zien komen
heel simpel ik maak elke dag een welterustenfoto met mijn katquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:20 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha oké leuk! Wil je wel zeggen wat je doet dan? Succes!
Haha oké liefquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:22 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
heel simpel ik maak elke dag een welterustenfoto met mijn kat
ik hoop wel dat ze 30 manieren vindt om te liggen
Thnx, ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:06 schreef Uccie het volgende:
Über cute
Ik heb een vlinder gehaakt, maak straks nog een foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |