Leuk! En die foto komt wel danquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:15 schreef Uccie het volgende:
Ik ben gisteren begonnen aan een tablethoes, maar nog geen foto
Leuk!quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:55 schreef Uccie het volgende:
[ afbeelding ]
Op de foto lijkt het nu wat grijzer, maar het was net een beetje donker.
Het is eigenlijk een licht blauw gemeleerde wol.
Ik moet nog even uitzoeken hoe, maar ik wil een envelopvorm maken. Ben benieuwd of dat nog gaat lukken.quote:
Daar zullen vast wel tutorials voor bestaan toch?quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moet nog even uitzoeken hoe, maar ik wil een envelopvorm maken. Ben benieuwd of dat nog gaat lukken.
Ja precies, en dat past in mijn challenge dat ik nieuwe dingen wil leren qua creativiteitquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:23 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Daar zullen vast wel tutorials voor bestaan toch?Zal vast niet de enige zijn die zoiets wil
Preciesquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja precies, en dat past in mijn challenge dat ik nieuwe dingen wil leren qua creativiteit
Dankje en dat zou helemaal leuk zijn dan ja!quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Vet idee dit,. Ik ga even nadenken. Wellicht dat ik mijn vriend hierin meesleep want we werken vaak samen
Hmm vind ik een lastige. Vind dat toch een hele andere vorm van creariviteit. Wat wil je dan elke dag doen/op de foto zetten? Anderen ideeën hierover?quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:03 schreef Apekoek het volgende:
Elke 30 dagen zou ik wel een nieuwe website uitgewerkt willen hebben. Telt dat ook als een challenge?
Owja nou is de kleur beter te zien dan van de week. En dat is idd ook een optie ja. Weet je al wat je daarna gaat maken?quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:19 schreef Uccie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb besloten om een rechte flap te maken ipv envelopvorm.
Maar wel met een leuke rand en dan twee blauwe knopen als sluiting.
Morgen of woensdag is ie hopelijk af
Ik twijfel nog een beetje. Heb hele leuke wol gekocht bij de Zeeman, maar die bewaar ik nog even. Zwart en fuchsiaquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:21 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Owja nou is de kleur beter te zien dan van de week. En dat is idd ook een optie ja. Weet je al wat je daarna gaat maken?
Haha oké. Ik heb echt geen verstand ervan, wol is gewoon wol bij mijquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik twijfel nog een beetje. Heb hele leuke wol gekocht bij de Zeeman, maar die bewaar ik nog even. Zwart en fuchsiamaar dan moet ik wel al wat meer geoefend zijn.
Nou is meer, dat ik bang ben het te verprutsen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:31 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha oké. Ik heb echt geen verstand ervan, wol is gewoon wol bij mij
Dat is misschien wel slim dan jaquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou is meer, dat ik bang ben het te verprutsen.
Dus eerst met wat oude restjes oefenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |