Je foto doet het hier niet? Maar echt leuk dat je begonnen bent, veel succes!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:40 schreef Uccie het volgende:
Dag 1:
Mijn allereerste vierkantje van een patroon.
[ afbeelding ]
Hij krult nog teveel en ergens kwam ik een steek tekort
Maar over 30 dgn zal het heus wel beter zijn
Nu even eten en dan misschien stiekem alvast aan de tweede beginnen
Nu doet hij het idd wel, leuk!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:43 schreef Uccie het volgende:
[ afbeelding ]
Zo moet ie het doen, editten met een tablet werkt niet echt lekker
Haha ja dat is ook mijn idee hoor, gewoon meerdere challenges achter elkaar doen steeds!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:48 schreef Dottey het volgende:
Ik denk dat ik het leuker vind om verschillende 30 dagen te proberen.
Ik vind het eigenlijk leuk en haalbaar om elke dag een foto te maken van mijn voortuin![]()
Daar hebben wij een moestuin in. Even een leuke hoek zoeken vanwaar uit ik dat ga nemen.
Ook speel ik met de gedachten elke dag van 30 dagen een klusjes in huis te doen. Ik heb nog zoveel projectenTrap renoveren, meubels opknappen, woonkamer, gang en logeerkamer verbouwen
![]()
Wellicht dat ik gewoon meerdere keren een challenge aanga
Of tegelijkertijdquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:50 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha ja dat is ook mijn idee hoor, gewoon meerdere challenges achter elkaar doen steeds!
Nee want ik heb juist vaak dat ik aan 101 dingen begin en niks afmaak. Dus moet juist leren om 1 ding tegelijk te doen en dat ook af te makenquote:
ja, maar die is maar 1 foto schieten en dan kan ik weer wat anders doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:52 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee want ik heb juist vaak dat ik aan 101 dingen begin en niks afmaak. Dus moet juist leren om 1 ding tegelijk te doen en dat ook af te maken
Dat moestuinfoto-project klinkt wel erg leuk!
Haha ja dat is waar, 1 foto per dag is niet zoveel moeite, als je het verder niet gaat bewerken ofzo.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:15 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja, maar die is maar 1 foto schieten en dan kan ik weer wat anders doen
Dan kan je wel goed zien dat ik het gras nog moet maaien![]()
gewoon na dertig dagen in een filmpjequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:19 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha ja dat is waar, 1 foto per dag is niet zoveel moeite, als je het verder niet gaat bewerken ofzo.
Owja, gewoon net als wat ik in de OP heb staan dusquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:08 schreef Dottey het volgende:
[..]
gewoon na dertig dagen in een filmpjedat moet te doen zijn
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Owja, gewoon net als wat ik in de OP heb staan dus
Dan doe je het toch gewoon alleen dan zonder elke dag een foto? Maak je gewoon een beginfoto, een foto ergens halverwege de maand en een eindfoto? Elke dag een foto is natuurlijk wel leuker, maar met zoiets kan ik me voorstellen dat dat niet echt opschiet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:06 schreef Mvr.Poes het volgende:
Ik twijfel ook om mee te doen. Ik zou dan 30 dagen willen haken. Ik twijfel omdat ik mezelf zeer afvraag of het wel interessant is om 30 dagen er een foto van te maken, zoveel schiet ik niet op en ik heb er ook geen nieuw project voor, dan word het van iets waar ik al aan bezit ben.
Nouja, het gaat er meer om dat je het 30 dagen doet dan dat je er 30 dagen een foto van maaktquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:15 schreef Mvr.Poes het volgende:
Maar dan is t idee voorbij van de 30 dagen...
Leuk, ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:34 schreef Mvr.Poes het volgende:
Ik denk dat ik het toch ga doen. Sowieso omdat ik denk ik meer voortgang boek dan ik zelf denk en het leuk is om het proces en verwondering/bewondering over zaken vast te leggen.
Vanavond mijn eerste post!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |