Foto's!quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waar haal je iedere dag een naaktmodel vandaan?Of gewoon foto's gebruiken?
Naaktmodel tekenen is mij altijd wel bevallen, de vormen van het lichaam zijn veel fijner om te tekenen dan de vouwen van kleding
Thanks, ik eigenlijk ook.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:24 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Leuk! Hoop dat je snel meer rust hebt dan
Haha de boel van m'n eerste studiejaar wordt volgende week allemaal hierheen verhuisd, daar zitten een aantal conté/houtskool naaktmodellen tussenquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Foto's!Het internet is eindeloos wat dat betreft... Soms kom je alleen ook rare shit tegen maar goed.
Ik vind kleding ook heel leuk, maar het lijf is gewoon zo enorm belangrijk
[..]
Thanks, ik eigenlijk ook.
Haha thnx! En de bruid was ook ff drama want was 2 rijen van onderen begonnen en toen kwam ik bovenaan 1 rij tekortquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:13 schreef DonnaRush het volgende:
Leuk! Ondanks het grijze haar haha, mooi gelukt.
Sylvana pin jij ook pins van strijkkralen? Ik zou je dan graag volgen, als dat mag, zeg maar.
http://www.pinterest.com/sylvana1987quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:16 schreef DonnaRush het volgende:
Leuk! Hoe kan ik je vinden? Of heb je een linkje?
Haha dankjewelquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:23 schreef DonnaRush het volgende:
Ik volg je! Volgens mij vinden wij veel dezelfde dingen leuk haha. Al je borden zijn leuk!
Haha nee Twente hierquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:08 schreef DonnaRush het volgende:
Als je in Friesland woont en jij van die doosjes koopt, dan kom ik ze op kleur sorteren!
Oeh handig! Zal morgen eens kijken, dankjewelquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:46 schreef DonnaRush het volgende:
http://www.beekieforum.nl/vlokje/strijkkralen.htm
Op deze blog staan veel strijkkraal werkjes. Kan je zo na maken als er leuke tussen staan
Dankje en ja vind hem zelf ook erg leuk geworden. Wel met 2 platen moeten doen (was net te groot voor 1 plaat) maar gelukkig ging het goed met het aan elkaar strijkenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:59 schreef DonnaRush het volgende:
Awww, die is leuk! Lief matroeska'tje!
3x raden wat de postbode mij morgen gaat bezorgen?!
Online winkelen is niet goed voor mequote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:24 schreef DonnaRush het volgende:
Ja klopt, het scheelde ook maar 1 of 2 euro hoor, maar wat ik wilde was hier toevallig goedkoper en al een goede ervaring dus prima.
Jouw site heb ik ook gekeken, maar vond het aanbod niet zo geweldig haha.
de levertijd bij mij is 1-2 werkdagen, maar een uur na het bestellen was het al verzonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |