Dat is idd wel een idee ja, zo kun je gewoon meedoen wanneer je er zin/tijd voor hebt. En als je dan ergens mee begint kun je het hier gewoon postenquote:Op zondag 3 augustus 2014 11:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het een superidee, maar is het mss niet handiger om dit naar september of Oktober te verschuiven? Volgens mij is er dan meer tijd om te creatief bezig te zijn. Nu zitten de meeste mensen toch veel buiten of zijn op vakantie.
Brainstormen kan uiteraard, maar mss is het een leuk idee om iedereen zijn eigen te laten doen en dan wel hier de resultaten te posten? Zo kan het een mooie collectie gaan worden.
Ik wil best ook mee doen, maar dan liever in het najaar.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:07 schreef DonnaRush het volgende:
Leuk topic. Ik ga er ook even over nadenken!
quote:
quote:
Dankjulliewel! Hopelijk gaan er veel mensen meedoen, nu of in de toekomstquote:
Inspiratie opdoen van allerlei andere 30-days challenges en daar een eigen (CRE) twist aan geven?quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dankjulliewel! Hopelijk gaan er veel mensen meedoen, nu of in de toekomst
Het moeilijkste eraan is nog bedenken wat te doen![]()
Beetje zoals het day-zero topic in LIF.quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:25 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat is idd wel een idee ja, zo kun je gewoon meedoen wanneer je er zin/tijd voor hebt. En als je dan ergens mee begint kun je het hier gewoon postenHet hoeft ook niet perse op de eerste dag van de maand te beginnen wat mij betreft, als het maar 30 dagen achter elkaar is.
Ja iddquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Beetje zoals het day-zero topic in LIF.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:10 schreef DonnaRush het volgende:
Super leuk en ik ga je zeker volgen want ik wil ook eens gaan strijkkralen!
Dankjulliewelquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:32 schreef Moira. het volgende:
Oooh wat leuk![]()
Jammer dat ik geen strijkkralengebeuren in huis heb
Leuk! Hoop dat je snel meer rust hebt danquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:22 schreef RenRen- het volgende:
Als ik meer rust heb, wil ik iedere dag een naaktmodel tekenen en zien of ik beter word. Misschien met ook kijken naar spieren etc
Heeft niet echt met creativiteit te maken hèquote:
Waar haal je iedere dag een naaktmodel vandaan?quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:22 schreef RenRen- het volgende:
Als ik meer rust heb, wil ik iedere dag een naaktmodel tekenen en zien of ik beter word. Misschien met ook kijken naar spieren etc
Nee ik heb gewone kralen gebruikt. Ik heb de pot van vroeger ook bij mijn moeder thuis vandaan gehaald en had zelf ook nog allerlei losse zakjes. Heb nou alles gewoon in 1 grote plastic bak zitten, vis de kleuren er wel gewoon tussenuit die ik nodig hebquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:35 schreef DonnaRush het volgende:
Ja Sylvana, ik droomde vroeger altijd van zo'n grote pot met strijkkralen maar op een of andere manier heb ik die nooit gekregen. Ik had wel gewone zakjes.
Op Pinterest zag ik idd zulke gave dingen dat ik het nu ook weer wil doen.
Goede reden om bij mn moeder de zolder overhoop te halen. Ik heb heel veel borden enzo.
Heb jij mini kralen gebruikt voor die minion of lijkt dat zo?
*Ik heb niet eens een strijkijzer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |