Wat heeft Rienk er nu weer mee te maken ?quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:31 schreef Parlay het volgende:
[..]
Kan, maar ik ben van plan om mijn posts heel serieus te plaatsen. Al die vunzigheidOp de dag des Heere ook nog.
Alvast gedag gezegd dan.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:34 schreef Punkman het volgende:
@ TT, ik druip straks stiekem weer af, vergeet altijd dag te zeggen.
Doe ik dan alvast ook even voor straksquote:Op zondag 3 augustus 2014 03:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Alvast gedag gezegd dan.Slaap lekker voor straks.
Mietje.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:34 schreef GekkePoes het volgende:
Ik druip zo ook stilletjes af denk ik, mijn ogen vallen net even dicht
Geregeld.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:35 schreef Punkman het volgende:
[..]
Doe ik dan alvast ook even voor straks![]()
![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:34 schreef Punkman het volgende:
@ TT, ik druip straks stiekem weer af, vergeet altijd dag te zeggen.
ik nietquote:Op zondag 3 augustus 2014 03:34 schreef GekkePoes het volgende:
Ik druip zo ook stilletjes af denk ik, mijn ogen vallen net even dicht
Dat zou in mijn familie echt onmogelijk zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:34 schreef Parlay het volgende:
Familiebezoek om 10.00 uur, ow wat ontzettend erg. Op zondag ook nog..........ik leef met je mee![]()
![]()
![]()
![]()
Ik slaap nog niet....quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:37 schreef ChocoFan het volgende:
Maar wel allemaal mietjes dat jullie gaan slapen.
Ik niet, ik moet nog steeds neuken.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:37 schreef ChocoFan het volgende:
Maar wel allemaal mietjes dat jullie gaan slapen.
Ik mag jouw familie dan welquote:Op zondag 3 augustus 2014 03:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat zou in mijn familie echt onmogelijk zijn.
Arme jij.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik niet, ik moet nog steeds neuken.
8.00 uur ? Midden in de nacht ?quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:38 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik mag jouw familie dan welDe mijne is ook up and go om 8.00 uur. En waarom, geen idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |