Dan ben ik op wacht en kijk dan voornamelijk naar buiten om te kijken of we nergens tegenaan varen. Scheelt ook dat we prachtig mooi weer hebben. Wil ook nog wel eens anders zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2014 02:50 schreef Piet__Piraat het volgende:
Wat voor werk zou je eigenlijk moeten doen in die internettijd?
Moet je wel vrouwtjes op de boot hebben.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:23 schreef fightclubTyler het volgende:
Bitches naaien op een boot ergens midden op zee is in voor mij het beste dat er is in het leven.
Elke vrouw wil geneukt worden op een bootquote:Op zondag 3 augustus 2014 04:01 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Moet je wel vrouwtjes op de boot hebben.
Jij bent echt een kut usertje, je posthistory zegt al genoeg.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:12 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Elke vrouw wil geneukt worden op een boot
quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:12 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Jij bent echt een kut usertje, je posthistory zegt al genoeg.
klopt ik heb net op mn rubberboot je tante geneuktquote:Op zondag 3 augustus 2014 04:12 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Elke vrouw wil geneukt worden op een boot
dan gaan ze met zn allen aan de railing staan en moonen die andere bootquote:Op zondag 3 augustus 2014 02:38 schreef RetRy32 het volgende:
En als je een boot tegen komt, wat is daar leuk aan?
quote:Op zondag 3 augustus 2014 08:57 schreef pokkerdepok het volgende:
mensen op motoren zwaaien altijd vaak naar elkaar. is dus super gezellig als je een andere motor tegenkomt.
Dat klinkt echt als een beresaaie baan. Ik mag hopen dat je er een redelijk salaris voor krijgt?quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:05 schreef Tikbalang het volgende:
[..]
Dan ben ik op wacht en kijk dan voornamelijk naar buiten om te kijken of we nergens tegenaan varen. Scheelt ook dat we prachtig mooi weer hebben. Wil ook nog wel eens anders zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |