Het gaat ongemerkt tot je beseft dat je het voor de 10e keer aan het uitleggen bent. Dan hoef je niet meer te onderdrukken dan ga je gewoon krassen in een hoekje.quote:Op zondag 3 augustus 2014 02:30 schreef marsan het volgende:
[..]
Soms moet je die drang gewoon onderdrukken.
Veel makkelijker.
Is het niet, maar ik denk dat het in combinatie met de handicap dat dingen soms niet helder je hoofd uitkomen dat wel is.quote:Op zondag 3 augustus 2014 02:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
sinds wanneer is frustratie vanwege onbegrip een 'typisch' vrouwen dingetje, er zijn oorlogen om minder gestart.
Wel hè.quote:Op zondag 3 augustus 2014 02:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel he? (Dat streepje weet ik nog steeds niet).
Nu nog even leren dat je meestal wel begrepen wordt......
normaal gesproken zou ik het streepje verticaal vanaf je kut nar boven laten lopen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 02:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet dat kut streepje ook nog steeds niet welke kant op dus kies ik er altijd maar 1, doe ik in ieder geval een poging om het goed te doen.![]()
En ik leer me de tyfus en kan bijna mijn diploma in ontvangst nemen...
Geil.quote:Op zondag 3 augustus 2014 02:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
normaal gesproken zou ik het streepje verticaal vanaf je kut laten lopen.
Hehe, zoals jij t uitlegt, ben je eigenlijk gewoon best lief.quote:Op zondag 3 augustus 2014 02:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het gaat ongemerkt tot je beseft dat je het voor de 10e keer aan het uitleggen bent. Dan hoef je niet meer te onderdrukken dan ga je gewoon krassen in een hoekje.
[..]
Is het niet, maar ik denk dat het in combinatie met de handicap dat dingen soms niet helder je hoofd uitkomen dat wel is.
Je weet dat je faalt, je doet poging na poging en nog zeg je niet wat je eigenlijk bedoelt. Want wwat bedoel je precies? Geen idee.
Krassen is voor 16 jarige meisjes, volwassen vrouwen snijden gewoon diep.quote:Op zondag 3 augustus 2014 02:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het gaat ongemerkt tot je beseft dat je het voor de 10e keer aan het uitleggen bent. Dan hoef je niet meer te onderdrukken dan ga je gewoon krassen in een hoekje.
[..]
Is het niet, maar ik denk dat het in combinatie met de handicap dat dingen soms niet helder je hoofd uitkomen dat wel is.
Je weet dat je faalt, je doet poging na poging en nog zeg je niet wat je eigenlijk bedoelt. Want wwat bedoel je precies? Geen idee.
Dat laatste lijkt me dan meer het probleem; dat je iets wilt uitleggen dat nog niet bestaat, namelijk een weloverwogen mening. Het stomme is, dat vaak die mening pas echt ontstaat tijdens de uitleg en je dan soms merkt dat je jezelf aan het tegenspreken bent etc.quote:Op zondag 3 augustus 2014 02:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Met een pijltje naar beneden zodat een blinde de weg ook kan vinden.quote:Op zondag 3 augustus 2014 02:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
normaal gesproken zou ik het streepje verticaal vanaf je kut nar boven laten lopen.
Doe gewoon wat je goed lijkt, en ga niet aan jezelf twijfelen als het een keertje verkeerd uitpakt, werkt veel beter dan continu alles af te wegen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 02:35 schreef liesje1979 het volgende:
Mij maakt het niet eens uit of een vrouw zich in de vaginale zone scheert.quote:Op zondag 3 augustus 2014 02:40 schreef chufi het volgende:
Jemig de verschillend snij/scheer - technieken worden even besproken ..
Niet serieus? Tsssss....quote:Op zondag 3 augustus 2014 02:42 schreef ChocoFan het volgende:
Ik vind dit gewoon leuk, serieus en niet serieus door elkaar. Prima sfeertje.
Godzijdank ik hoef me niet te scheren.quote:Op zondag 3 augustus 2014 02:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mij maakt het niet eens uit of een vrouw zich in de vaginale zone scheert.
Want je hebt ook al okselhaar wil je zeggen?quote:Op zondag 3 augustus 2014 02:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Godzijdank ik hoef me niet te scheren.
Dat zeg jij.quote:Op zondag 3 augustus 2014 02:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Want je hebt ook al okselhaar wil je zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |