Topsport iddquote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 02:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook niet.
Ik weet niet wat voor sport ik nu echt leuk vind om te kijken.
Om me de tyfus te lachen wel.quote:
Dat is voetbal man. Alleen leuk op het einde als de shirtjes uit gaan.quote:
Fucking briljant.quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 02:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Fucking briljant.![]()
Deze is natuurlijk al bekend:
Niet eens nodig om te pogen t onder w oorden te brengen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Teveel gedachten om samen te vatten in woorden.
Tsss ik wel.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, helaas, niemand hier kan darten.
die hoort toch ergens anders in?quote:Op zondag 3 augustus 2014 02:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik krijg hem alleen niet in mijn nachtkastje.
Ja en daar komt een hopelijk ander typisch vrouwendingetje om de hoek zetten, de behoefte aan uitleggen. Het is frustrerend als iets niet begrepen wordt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 02:24 schreef marsan het volgende:
[..]
Niet eens nodig om te pogen t onder w oorden te brengen.
Gewoon ondergaan.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 02:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en daar komt een hopelijk ander typisch vrouwendingetje om de hoek zetten, de behoefte aan uitleggen. Het is frustrerend als iets niet begrepen wordt.
Soms moet je die drang gewoon onderdrukken.quote:Op zondag 3 augustus 2014 02:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en daar komt een hopelijk ander typisch vrouwendingetje om de hoek zetten, de behoefte aan uitleggen. Het is frustrerend als iets niet begrepen wordt.
sinds wanneer is frustratie vanwege onbegrip een 'typisch' vrouwen dingetje, er zijn oorlogen om minder gestart.quote:Op zondag 3 augustus 2014 02:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel he? (Dat streepje weet ik nog steeds niet).quote:
De behoefte om uit te leggen was dat vrouwelijke waar ze op doelde.quote:Op zondag 3 augustus 2014 02:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
sinds wanneer is frustratie vanwege onbegrip een 'typisch' vrouwen dingetje, er zijn oorlogen om minder gestart.
Ik weet dat kut streepje ook nog steeds niet welke kant op dus kies ik er altijd maar 1, doe ik in ieder geval een poging om het goed te doen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 02:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel he? (Dat streepje weet ik nog steeds niet).
Nu nog even leren dat je meestal wel begrepen wordt......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |