Ik ook niet, was alleen een vraag ivm met Utopia morgen en zo ...quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, helaas, niemand hier kan darten.
afgelopen maandag had je kunnen zwemmen in utopia, de straten in Bussum stonden iig blankquote:Op zondag 3 augustus 2014 01:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook niet, was alleen een vraag ivm met Utopia morgen en zo ...
Zwemmen kan ik wel maar droogzwemmen hoeft dan ook weer niet
quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Denk dat bepaalde mensen het niet leuk vinden om een pijltje in hun hoofd te krijgen.
Ach, darten is darten, ook al blijft je op 501 staan.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Denk dat bepaalde mensen het niet leuk vinden om een pijltje in hun hoofd te krijgen.
Ik kan het bord wel raken , maar bewust in een vakje neequote:Op zondag 3 augustus 2014 02:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Ach, darten is darten, ook al blijft je op 501 staan.
Ik zou behoorlijk pissig zijn als ik eerst door een dartpijltje geraakt word en daarna aan de andere kant van m'n hoofd begin te bloeden.quote:
Wel apart i.i.g.quote:Op zondag 3 augustus 2014 02:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou behoorlijk pissig zijn als ik eerst door een dartpijltje geraakt word en daarna aan de andere kant van m'n hoofd begin te bloeden.
Ook niet.quote:Op zondag 3 augustus 2014 02:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan kijk ik nog liever naar worstelen
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Dat zou me eigenlijk niets verbazen. Arme Isax.quote:Op zondag 3 augustus 2014 02:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft Isax het meegemaakt, die heeft altijd van dat soort bizarre dingen.
Dit lijkt me wel een leuke sport:quote:Op zondag 3 augustus 2014 02:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook niet.
Ik weet niet wat voor sport ik nu echt leuk vind om te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |