Ik weet niet waar mijn afkeer vandaan komt bij hem maar ik ontwijk hem zoveel mogelijk.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij is vooral een enorme taalkunstenaar. Niet alle liedjes zijn even grappig.
Ja. dan denk ik ook wel eens, is dit net zo iets als "Carlo en Irene" dat doen, zoals we dat op de Nederlandse tv hebbenquote:Op zondag 3 augustus 2014 03:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is wel leuk om Duitse TV te kijken, dan denk je soms echt: dit KAN niet serieus zijn.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:05 schreef Punkman het volgende:
Zo, was weer een leuke SC nacht las ik![]()
Goedenacht allemaal
Waarschijnlijk omdat het een oubollige toestand lijkt?quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet niet waar mijn afkeer vandaan komt bij hem maar ik ontwijk hem zoveel mogelijk.
Misschien wel ja en dan snap ik ook waarom ik het niet leuk vind.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het een oubollige toestand lijkt?
Het schijnt toch echt te zijn, vooral rond Oktoberfest en carnaval. Het ziet er ook altijd zo nep gezellig uit.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:06 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ja. dan denk ik ook wel eens, is dit net zo iets als "Carlo en Irene" dat doen, zoals we dat op de Nederlandse tv hebben
Het heeft wel sfeer, de echte Tiroler polka muziek, Maar dat schijnt pas echt goed te verhabstucken te zijn als je er midden in zit, met flink wat bier en pretzils.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Het schijnt toch echt te zijn, vooral rond Oktoberfest en carnaval. Het ziet er ook altijd zo nep gezellig uit.
Nou, ik vind dit toch al redelijk briljant:quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:12 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Het heeft wel sfeer, de echte Tiroler polka muziek, Maar dat schijnt pas echt goed te verhabstucken te zijn als je er midden in zit, met flink wat bier en pretzils.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, ik vind dit toch al redelijk briljant:
Brain kan die zelf makenquote:
Mwah, valt wel mee toch, ik zie jou vaker dan mijn familiequote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:21 schreef Parlay het volgende:
[..]
Mwah, valt wel mee toch, ik zie jou vaker dan mijn familie![]()
quote:
Ik ben niet anders gewend meer van jouquote:Op zondag 3 augustus 2014 03:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ha Parlay
Ik was de vorige keer weer te snel gaan slapen, vrees ik.
He, waar is je 70th show ui ?quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:24 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik ben niet anders gewend meer van jouPremature inslaapvallert
Wat is met de psycho dan?quote:
Ik ben niet zo gewend dat mensen later gaan slapen dan ik.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:24 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik ben niet anders gewend meer van jouPremature inslaapvallert
Donna is hem gepeerd met Michael, ik zit met de kat in de zakquote:
Jij hebt ook altijd pech hequote:Op zondag 3 augustus 2014 03:26 schreef Parlay het volgende:
[..]
Donna is hem gepeerd met Michael, ik zit met de kat in de zak
Of eerder of helemaal nietquote:Op zondag 3 augustus 2014 03:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gewend dat mensen later gaan slapen dan ik.
En je neemt Isax serieusquote:Op zondag 3 augustus 2014 03:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Isax zei dat, ik zocht er een gifje bij en vond hem wel erg leuk. Vandaar.
Wat is laatquote:Op zondag 3 augustus 2014 03:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gewend dat mensen later gaan slapen dan ik.
Had ik met aha - take on me..quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Oeh, ik was echt allergisch voor die clip. Heel vreselijk!
Kan, maar ik ben van plan om mijn posts heel serieus te plaatsen. Al die vunzigheidquote:Op zondag 3 augustus 2014 03:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
dat kun je op verschillende manieren opvatten.
Oh oh, dat word een kort nachtje dan.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:31 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik moet zo slapen, en de koffielikeur aan de kant. morgen om 10:00 familie op bezoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |