Nee zat vandaag tussen de bandjes dus die is er wel uit.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Lol, die waren er genoeg vanavond
Om maar met wat luchtigs te komen: Heb je nog baby baby yeah in je hoofd?
het was gelukkig geen dagelijkse zweer.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:17 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij kwam ik met dagelijkse sfeer. Dit om misverstanden te voorkomen.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Jammer dat het gifje niet langer duurt en je ziet dat de vuilniswagen gewoon doorrijdt.
1. Mooi zoquote:Op zondag 3 augustus 2014 01:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben niet ongerust hoor.
[..]
Als je geen homofoob bent zorgt Burner er wel voor dat je dat alsnog wordt
[..]
Could have fooled me
Wat is liefde?quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Goedenavond!
Hoe is het met de liefde?
Nr 2. Heb ik ook wel eens last van....quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
1. Mooi zopak van mijn hart
2.Ik kan blijkbaar niet duidelijk maken wat ik bedoelde..dus begin ik er niet meer aan
3: Mooi zoen tja..Burner is een echte vriend dus dat ik me er in meng is niet zo verwonderlijk.
Dat is geen liefde maar sex.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
het gaat alleen maar om pompen en versoppen.
Eeuhm, je had toch een beginnende romance?quote:
Ik hoop maar dat elke vrouw dat wel eens heeft.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nr 2. Heb ik ook wel eens last van....
haha Ik ervaar het nu ookquote:Op zondag 3 augustus 2014 01:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nr 2. Heb ik ook wel eens last van....
Volgens mij wel.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat elke vrouw dat wel eens heeft.
Welkom in de wereld van ons vrouwvolk.quote:
Ik heb een sex buddy, de naam zegt dus al genoeg.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Eeuhm, je had toch een beginnende romance?Als je de seks daarvan aftrekt, is dat wat overblijft liefde.
Dat wil je juist.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
en nu ga je me weer op de vingers tikken dat ik deze wel erg regelmatig post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |