De eerste keer dat je iets post dat ergens op slaat. Keurig.quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
De eerste keer dat je iets post dat ergens op slaat. Keurig.
Het blijft bij die ene keer zie ik. Desalniettemin een hele prestatie.quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Het blijft bij die ene keer zie ik. Desalniettemin een hele prestatie.
Oké man, dat doe ik de volgende keer.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
Voortaan gewoon Leslie Nielsen of Steven Seagal zeggen. Zit je altijd goed.
Dwnk het ook.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:09 schreef GezondeSpanning het volgende:
Gaat wat worden met TS vannacht.
Nu heb ik een knietje in mn balzak gekregenquote:Op zondag 3 augustus 2014 00:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
Voortaan gewoon Leslie Nielsen of Steven Seagal zeggen. Zit je altijd goed.
aai kom dit weekend Sarbonne in roffaquote:Op zondag 3 augustus 2014 03:24 schreef Solo14 het volgende:
Oké ik heb 1 meid gefixt, niet veel maar het was niet zo'n avond.
Is goed G.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:32 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
aai kom dit weekend Sarbonne in roffa
ai, woon je ook in r'damquote:Op zondag 3 augustus 2014 04:03 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ik kijk vanmiddag, zit nu in de bus.
Plot twist: Jij cummed melkquote:Op zondag 3 augustus 2014 05:18 schreef RickoKun het volgende:
Toen ik twaalf was rukte ik mij altijd af op alles wat op mijn pad kwam. Dat was echt fantastisch en toen sproeide ik de vloerbedekking eronder. Heb zulk massale genocide gepleegd bij de neer geregende nakomelingen dat mijn moeder vroeg waarom er onder het bureau een hele grote grijze vale vlek in het kleed was op mijn slaapkamer.
Ik vertelde dat ik er melk op had gemorst.
Toen moeder de deur uit was besefte ik dat ik nooit melk drink en dus indirect heb toegegeven dat mijn fallus al flink zat samen te werken met die gekke prostaat van me. Die gekke prostaat, altijd maar weer die boy uithangen hé?!
Gekke levenquote:Op zondag 3 augustus 2014 05:18 schreef RickoKun het volgende:
Toen ik twaalf was rukte ik mij altijd af op alles wat op mijn pad kwam. Dat was echt fantastisch en toen sproeide ik de vloerbedekking eronder. Heb zulk massale genocide gepleegd bij de neer geregende nakomelingen dat mijn moeder vroeg waarom er onder het bureau een hele grote grijze vale vlek in het kleed was op mijn slaapkamer.
Ik vertelde dat ik er melk op had gemorst.
Toen moeder de deur uit was besefte ik dat ik nooit melk drink en dus indirect heb toegegeven dat mijn fallus al flink zat samen te werken met die gekke prostaat van me. Die gekke prostaat, altijd maar weer die boy uithangen hé?!
Wel grappig om te zien, weet niet of dat hier ook zo makkelijk gaat. Denk toch dat de Nederlandse vrouw wat terughoudender is om zomaar in het openbaar te zoenen met iemand die ze niet kennen. Toen ik met een dame aan het daten was, deed ik het liever ook niet in het midden van de stad.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |