Hoe?quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maak er een einde aan. Opgelost, slotje.
Ik ben gedachteloos in deze.quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:17 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Het is zo! Tuurlijk doe ik het licht aan om 21:00, maar dat betekent dat ik ook mijn raam moet dichtdoen, want ik ben ook bang voor muggen. Het probleem is dan weer dat het warm is in mijn slaapkamer, en dat betekent dat die zilvervisjes toch nog verschijnen. Dat leidt er weer toe dat ik geen sit ups in mijn kamer kan doen en mijn slakkenslijmgel niet op mijn gezicht durf aan te brengen...en dan word ik dus lelijk.
Ik haat mijn leven
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:37 schreef Rezania het volgende:
Pas begonnen? De zomer begon 1 juni, man.
Het is om 21.00 uur nog wel licht genoeg hoor deze maand. Ik ga deze week ook naar bed voordat het donker is.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:17 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Het is zo! Tuurlijk doe ik het licht aan om 21:00, maar dat betekent dat ik ook mijn raam moet dichtdoen, want ik ben ook bang voor muggen. Het probleem is dan weer dat het warm is in mijn slaapkamer, en dat betekent dat die zilvervisjes toch nog verschijnen. Dat leidt er weer toe dat ik geen sit ups in mijn kamer kan doen en mijn slakkenslijmgel niet op mijn gezicht durf aan te brengen...en dan word ik dus lelijk.
Ik haat mijn leven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |