En al helemaal niet tijdens de winter.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Drank is dan ook ieder jaar weer een life saver ja. Moet je voorstellen dat je zonder moet doen... Dat wil je niet.
Omdat je dan ook een hele vervelende schoonzus hebt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik slik nog liever lood dan dat.
Af en toe vraag ik me af waarom ik niet een broer als Frank_Drebin heb.
Winter is wel echt de tijd voor een borrel inderdaad.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En al helemaal niet tijdens de winter.
Oh, maar aangetrouwde familie is bijzaak (en idemquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Omdat je dan ook een hele vervelende schoonzus hebt.
Maakt het draaglijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Winter is wel echt de tijd voor een borrel inderdaad.
Met een whisky-liefhebber erbij zijn dat soort dingen inderdaad bijzaak. Merk je toch weinig meer van op den duur.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, maar aangetrouwde familie is bijzaak (en idem)
Lekker in trui. Haardvuurtje. Buiten koud en winderig. Lekker warm met een gerijpte whisky. De winter heeft ook wel iets.quote:
Ik zou willen dat we altijd zomer hadden alleen dan regenseizoen en zonseizoen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Lekker in trui. Haardvuurtje. Buiten koud en winderig. Lekker warm met een gerijpte whisky. De winter heeft ook wel iets.
Al verlang ik meestal wel weer naar de zomer, vooral die wind, dan voel je het tot in je botten, vind ik vreselijk.
Mwah. Mijn moeder is Australisch en ik heb daar in het verleden weleens kerst gevierd, ook als kind. En toen vond ik seizoenen toch wel fijn. Gewoon koud in de winter en warm in de zomer.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zou willen dat we altijd zomer hadden alleen dan regenseizoen en zonseizoen.
Ik zou het allemaal prima vinden, als het maar niet koud werd.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah. Mijn moeder is Australisch en ik heb daar in het verleden weleens kerst gevierd, ook als kind. En toen vond ik seizoenen toch wel fijn. Gewoon koud in de winter en warm in de zomer.
Zo ervoer ik het althans.
Nou, ik vind die kou ook wel wat hebben. Je jas flink dicht knopen, haastig benen in de straat. Thuis komen in een warm verlicht huis. Daarna lekker bij het vuur zitten. Het heeft iets knus.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zou het allemaal prima vinden, als het maar niet koud werd.
ey polen is dat nog wat geworden met cactus?quote:
Vind ik ook wel, zo'n dag of drie en dan ben ik er helemaal klaar mee.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, ik vind die kou ook wel wat hebben. Je jas flink dicht knopen, haastig benen in de straat. Thuis komen in een warm verlicht huis. Daarna lekker bij het vuur zitten. Het heeft iets knus.
Die zit nu in Polen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:48 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
ey polen is dat nog wat geworden met cactus?
en jij?quote:
22 juni, dus net een maandje, druif!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:36 schreef Catch22- het volgende:
De zomer is niet pas net begonnen, druif
Hahaha heeft ze je gedumpt of heb je nooit durven afspreken>?quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:57 schreef Smack10 het volgende:
[..]
In het grensgebied van Oekraïne en Rusland.
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 3 augustus 2014 06:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Hahaha heeft ze je gedumpt of heb je nooit durven afspreken>?
1 juni al, domme doos.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:58 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
22 juni, dus net een maandje, druif!
Ik vind dat altijd zo eng, want die zilvervisjes komen dan eerder. En ik ben bang voor zilvervisjesquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:36 schreef Nystiq het volgende:
Waarom wordt het al om 21:30 donker. De zomer is pas begonnen, wtf!!!!
Gvd.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:13 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo eng, want die zilvervisjes komen dan eerder. En ik ben bang voor zilvervisjes
Het is zo! Tuurlijk doe ik het licht aan om 21:00, maar dat betekent dat ik ook mijn raam moet dichtdoen, want ik ben ook bang voor muggen. Het probleem is dan weer dat het warm is in mijn slaapkamer, en dat betekent dat die zilvervisjes toch nog verschijnen. Dat leidt er weer toe dat ik geen sit ups in mijn kamer kan doen en mijn slakkenslijmgel niet op mijn gezicht durf aan te brengen...en dan word ik dus lelijk.quote:
Maak er een einde aan. Opgelost, slotje.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:17 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Het is zo! Tuurlijk doe ik het licht aan om 21:00, maar dat betekent dat ik ook mijn raam moet dichtdoen, want ik ben ook bang voor muggen. Het probleem is dan weer dat het warm is in mijn slaapkamer, en dat betekent dat die zilvervisjes toch nog verschijnen. Dat leidt er weer toe dat ik geen sit ups in mijn kamer kan doen en mijn slakkenslijmgel niet op mijn gezicht durf aan te brengen...en dan word ik dus lelijk.
Ik haat mijn leven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |