Pure emotie vriend.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:42 schreef Faux. het volgende:
Waarom die tyfushoeveelheid smileys altijd
Dit was de laatste frustratie van vandaag Frank.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gaat er nu weer een rem op die topics van je? Je bent me iets te aanwezig.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gaat er nu weer een rem op die topics van je? Je bent me iets te aanwezig.
Kan je die niet thuis laten?quote:
Een goed gefundeerd topic heeft smileys nodig om de emotie en dieptegang van het topic te accentueren.quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:48 schreef chroestjov het volgende:
Ik ben helemaal klaar met jouw topics.
TS is waarschijnlijk verstandelijk beperkt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:42 schreef Faux. het volgende:
Waarom die tyfushoeveelheid smileys altijd
Voor jou sou het dese moeten sijn.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:59 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
Deze eend snapt het, goed so
De eerste keer dat ik jou geen 'quote:
Tong plaats bij zielige topics altijd dequote:Op zondag 3 augustus 2014 14:00 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik jou geen '' zie plaatzen. Je hebt het hele beeld dat ik van jou had verpezt
![]()
![]()
Godverdomme man, je lijkt wel een vrouw. Weet je zeker dat je een penis + ballen hebt?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:41 schreef MeneerWijsneus het volgende:
Johan Derkzen![]()
![]()
![]()
Johan Derkzen is altijd negatief, heeft geen opbouwende kritiek en heeft op alles en iedereen wel iets negatiefs aan te merken.
Ja ik ben een man met een mening + kritisch oog voor wat er om mij heen gebeurd.quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:03 schreef Drxx het volgende:
[..]
Godverdomme man, je lijkt wel een vrouw. Weet je zeker dat je een penis + ballen hebt?
Ze schieten niet op met toegang gevenquote:
Te nauw of te droog ?quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:26 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ze schieten niet op met toegang geven
Gewoon niet naar kijken dan, ik ben ook afgehaakt toen die ouwe wijvenproblemen tussen Derksen en van de Gijp op begonnen te spelen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:41 schreef MeneerWijsneus het volgende:
Alhoewel ik fervent aanhanger ben van RKC Waalwijk en wij dit jaar zobiezo kampioen worden kijk ik al met frisse tegenzin naar de avonden waarop René van der Gijp, Wilfred Gené
![]()
en Johan Derkzen
![]()
![]()
op tv zullen verschijnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |