Goed zo! Leg anderen op hoe ze hun lol moeten beleven. Vooral je 'ik ben realist' statementquote:Op zondag 3 augustus 2014 15:18 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Na 3 gram white widow met de bong ben ik helemaal van de kaart en ik kan al best veel hebben. Probeer het eens zou ik zeggen. En de mensen die stoer doen, ook eens proberen. Een mening vormen over iets dat je niet weet is slecht voor je realiteitsvormogen.
Graag gedaan. Niks moet, maar kijk hoe hard deze ervaren dude gaat. Goede wiet is geen grap, stop eens wat White Widow, Amnesia of Ice-O-later in je bong, zou ik zeggen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Goed zo! Leg anderen op hoe ze hun lol moeten beleven. Vooral je 'ik ben realist' statement.
Ik word alleen nog maar Drunk on Glory.quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:25 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Graag gedaan. Niks moet, maar kijk hoe hard deze ervaren dude gaat. Goede wiet is geen grap, stop eens wat White Widow, Amnesia of Ice-O-later in je bong, zou ik zeggen.
WWquote:Op zondag 3 augustus 2014 15:18 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Na 3 gram white widow met de bong ben ik helemaal van de kaart en ik kan al best veel hebben. Probeer het eens zou ik zeggen. En de mensen die stoer doen, ook eens proberen. Een mening vormen over iets dat je niet weet is slecht voor je realiteitsvormogen.
Ik zal maar herhalen wat ik eerder aan je vroeg maar dan aangepast.quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:18 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Zo bijzonder is het niet om elke dag een biertje te drinken hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:41 schreef KutMug het volgende:
Softdrugs
Niet elke dag harddrugs gebruiken
Ben jij een wetenschapper dat je weet dat deze proeven dodelijk zijn. Daarom testen we het eerst op beesten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:33 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee want ik zeg dat die proef dodelijk is. Iemand die zou beweren dat de proef onschadelijk zou zijn, DIE moet als proefpersoon dienen.
niks NIMBY
Goed punt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zo bijzonder is het niet om elke dag een biertje te drinken hoor.
Ik zei probeer het uit, want ik weet het niet uit te leggen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:34 schreef Ronnie_dh het volgende:
[..]
Ik zal maar herhalen wat ik eerder aan je vroeg maar dan aangepast.
Hoe ga je wel ff?Hoe ben je dan van de kaart. Ga je trippen, wordt je overactief, gaan je kaken malen, wordt je agressief, wordt je overmoedig, hoe ga je dan? hoe ben je van de kaart
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |