SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe gezellig mee...?
Must see!! 'Foil' door Weird Al. Parodie op 'Royals'.
HET BNW FEEST NUMMER!!!!!!!!!!! alu hoedje er bij en gaan
En hier weer verder
Zeker die ene die niet over het randje kon springenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:41 schreef Blaadjes het volgende:
Leuk van die vogeltjes L.
Die anderw kwartel eieren komen niet uit en 1 van de kleintjes is dood. Dus nog eentje ovet.
Schatje hoor
Ja toch die....quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeker die ene die niet over het randje kon springen
De natuur is mooi maar ook keihard he .quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja toch die....
Zo gaat dat. Maar hij oogde niet slecht hoor dus geen idee wat het probleem was.
ah gussie...quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:41 schreef Blaadjes het volgende:
Leuk van die vogeltjes L.
Die anderw kwartel eieren komen niet uit en 1 van de kleintjes is dood. Dus nog eentje ovet.
Schatje hoor
gister rustig aan gedaan, mosselen gekookt voor familie maar het zelf bij 2 glazen gelatenquote:Op zondag 3 augustus 2014 10:02 schreef theguyver het volgende:
iets te veel gezopen gister... need coffee
quote:Op zondag 3 augustus 2014 10:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
gister rustig aan gedaan, mosselen gekookt voor familie maar het zelf bij 2 glazen gelaten
ja die zijn killing, zeker als je ze niet meer kan tellenquote:Op zondag 3 augustus 2014 10:11 schreef theguyver het volgende:
[..]ja, kreeg een shitload aan shotjes..misschien had ik die over moeten slaan
Na al die shotjes vergat je hem open te doen natuurlijkquote:Op zondag 3 augustus 2014 09:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
ah gussie...
Moge peeps, gister weer eens leuk feestje gehad.
hordeur gesloopt
Yesquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey ScrumJe eerste vakantieweek is goed bevallen? Lekker nog één voor de boeg he?
Jij een beetje genoten van je weekend?quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey ScrumJe eerste vakantieweek is goed bevallen? Lekker nog één voor de boeg he?
Je hebt hard genoeg gewerkt hoor, weet nog wel dat je tot s'avonds laat zat te buffelen met een deadline die steeds dichterbij kwam.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yes. Ben er helemaal aan gewend, het niksen, het luieren, etc. Nu nog extra volop genieten van het laatste weekje, die ook weer voorbij zal vliegen maar daar denk ik nog niet aan
Ja en nee.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij een beetje genoten van je weekend?
Gewoon extra genieten van elke minuut, komt in ordequote:Op zondag 3 augustus 2014 19:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je hebt hard genoeg gewerkt hoor, weet nog wel dat je tot s'avonds laat zat te buffelen met een deadline die steeds dichterbij kwam.
Hoop dat de komende week heeeeel lang duurt
Oekraïne en Gaza gok ik? Er gebeurt zoveel op het moment dat ik het niet meer bij kan houden. Gaza en Oekraïne maak ik mij ook wel druk om, maar las ook van alles over wat er in Irak gebeurt, en poe.. dat is ook veel te heftig allemaalquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja en nee.
Maak me best zorgen hoe het er in de wereld toegaat.
Ja die dingen . Probeer het wel een beetje van me af te zetten maar ja, het komt allemaal wel erg dichtbij nu.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oekraïne en Gaza gok ik? Er gebeurt zoveel op het moment dat ik het niet meer bij kan houden. Gaza en Oekraïne maak ik mij ook wel druk om, maar las ook van alles over wat er in Irak gebeurt, en poe.. dat is ook veel te heftig allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |