Dat ben ik niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:36 schreef Demon_from_heaven het volgende:
zo nodig een A-merk nodig bent.
Magisch wolfraam gesmeed door de beste dwergen van fantasia tog jwz... maakt zelfs een orken reet gladjesquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:41 schreef luckass het volgende:
13 euro voor 4 mesjes!
Zijn die krengen gesmeed door elfjes in maanlicht ofzo?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:50 schreef pl4kkie het volgende:
LIF / Klassiek scheren #XXI Waar we Ubershaves collectie bewonderen
Kijk daar eens rondt.
Hoas een van de betere posters op KLB die echt weet hoe het moet en trouw blijft aan zijn principes. Complimentje man.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:58 schreef hoas het volgende:
Idd gewoon met een mes en flink schuim, zoals een echte vent dat doet
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:50 schreef pl4kkie het volgende:
LIF / Klassiek scheren #XXI Waar we Ubershaves collectie bewonderen
Kijk daar eens rondt.
Heb hier al over na zitten denken en dan zit er ook nog een goede kans in dat ik tijdens het scheren een slagader raak. Even opzoeken waar ik zo'n kreng kan halen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:44 schreef n8n het volgende:
Alternatief kan je ook scheren met een krabber, dat is een houder voor mesjes waar meisjes van 13 zich mee uitten. Zijn scherper en een heel stuk goedkoper dan Gilette mesjes, vergt wel wat oefening.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:41 schreef luckass het volgende:
Zijn die krengen gesmeed door elfjes in maanlicht ofzo?
Dat is een kwestie van ermee leren scheren. Ik scheer me soms met een open scheermes, heb me nog nooit tot doodbloedens toe gesneden hoor :pquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:20 schreef deprimist het volgende:
[..]
[..]
Heb hier al over na zitten denken en dan zit er ook nog een goede kans in dat ik tijdens het scheren een slagader raak. Even opzoeken waar ik zo'n kreng kan halen.
Gewoon via internet bestellen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:34 schreef deprimist het volgende:
Ik scheer al jaren met gillette. Prima merk. Alleen merk ik dat mijn specifieke model. De sensor excel steeds minder te verkrijgen is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |