Godverdomme wat een geweldquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:27 schreef Gewas het volgende:
Dit was de user die k in mijn herinnering had:
Fotoboek van technojunk
Lees ook de reacties. Wat een ultieme baas.
Dit soort hosselmethodes werken bij de dames dus niet echt (gezien de felle reacties).quote:
Kuthoeren, ik smolt en ik ben een man die posts van vier jaar oud leest, kun je nagaanquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:01 schreef Gewas het volgende:
[..]
Dit soort hosselmethodes werken bij de dames dus niet echt (gezien de felle reacties).
Ik zou er ook wel voor vallen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:08 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Kuthoeren, ik smolt en ik ben een man die posts van vier jaar oud leest, kun je nagaan
Ik weet niet hoe ik het moet aanpakken bij vrouwen maar ik denk dat hij mij zou overtreffen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:01 schreef Gewas het volgende:
[..]
Dit soort hosselmethodes werken bij de dames dus niet echt (gezien de felle reacties).
Vrouwen zijn gewoon moeilijke wezens.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:21 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik zou er ook wel voor vallen.
[..]
Ik weet niet hoe ik het moet aanpakken bij vrouwen maar ik denk dat hij mij zou overtreffen.
Dat is zo ooit van een vrouw gehouden, FOK!ster had haar msn. Heb ook pics van haar, maar goed ik kijk nooit meer laat een leeg gat achter. Zelfs voor mij die nooit echt eenzaam raakt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:22 schreef Gewas het volgende:
[..]
Vrouwen zijn gewoon moeilijke wezens.
Wie?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:23 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat is zo ooit van een vrouw gehouden, FOK!ster had haar msn. Heb ook pics van haar, maar goed ik kijk nooit meer laat een leeg gat achter. Zelfs voor mij die nooit echt eenzaam raakt.
Toen ik 15 was had ik een dinnetje van 17. Dat meisje pakte me gewoon plotseling op mijn bek en wilde daarna alles doen. Wat een heerlijk wijf was dat. Ze heeft me nog een keer gepijpt op het pad tussen de begraafplaats en het crematorium.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:23 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat is zo ooit van een vrouw gehouden, FOK!ster had haar msn. Heb ook pics van haar, maar goed ik kijk nooit meer laat een leeg gat achter. Zelfs voor mij die nooit echt eenzaam raakt.
Te persoonlijk om aan de grote klok te houden, het was mij en haar. <3quote:
Verdomme man dat lijkt me ook wel heerlijk jammer dat zulke dingen tot een eind komen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:27 schreef Gewas het volgende:
[..]
Toen ik 15 was had ik een dinnetje van 17. Dat meisje pakte me gewoon plotseling op mijn bek en wilde daarna alles doen. Wat een heerlijk wijf was dat. Ze heeft me nog een keer gepijpt op het pad tussen de begraafplaats en het crematorium.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:27 schreef Gewas het volgende:
Ze heeft me nog een keer gepijpt op het pad tussen de begraafplaats en het crematorium.
Meisjes worden ouder he.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:28 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Te persoonlijk om aan de grote klok te houden, het was mij en haar. <3
[..]
Verdomme man dat lijkt me ook wel heerlijk jammer dat zulke dingen tot een eind komen.
Dat is echt mijn mooiste herinnering.quote:
Hoeft niet, ik heb nog steeds een relatie met hetzelfde meisje als toen ik 15 was.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:28 schreef Spongeboss het volgende:
Verdomme man dat lijkt me ook wel heerlijk jammer dat zulke dingen tot een eind komen.
Die is toch best lekker, wat zou die met Argo moeten?quote:
duw je nu dus iedere avond 10 jaar dezelfde aan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik heb nog steeds een relatie met hetzelfde meisje als toen ik 15 was.
8 jaar ongeveer, aangezien ik bijna 16 was en nu 24 ben, maar ja idd. Niks mis mee hoor.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:48 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
duw je nu dus iedere avond 10 jaar dezelfde aan?
Respecquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
8 jaar ongeveer, aangezien ik bijna 16 was en nu 24 ben, maar ja idd. Niks mis mee hoor.
Nee want zij jagen hem uiteindelijk ook door het vuistje hoor.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Doet het pijn dimi? Heheheh
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |