Waarom verwijder je je posts nou iedere keer?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:39 schreef kikker12 het volgende:
Nee geen probleem, dit is allemaal heel onnodig, ik zoek via ebay waar het wel mogelijk is.
PM me even krijgt u mijn telefoonnummer alles.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom verwijder je je posts nou iedere keer?
Je kunt wel roepen dat je betrouwbaar bent, maar je doet er alles aan om niet betrouwbaar over te komen.
Ik hoef geen PM, ik wil gewoon betrouwbare mensen op FOK!, en geen veredelde marktplaats.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:45 schreef kikker12 het volgende:
[..]
PM me even krijgt u mijn telefoonnummer alles.
Valse beschuldigingen slaan nergens op.
Ten eerste kunnen wij dat niet ruiken, ten tweede ben je dan zelf waarschijnlijk ook niet al te bijdehand bezig geweest, en ten derde slaat dat hele gebeuren van post wissen ook nergens op en creëer je alleen maar een sfeertje dat je wat te verbergen hebt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:52 schreef kikker12 het volgende:
[..]
Ben voor totaal al 1700 euro opgelicht, dus niet vreemd dat ik zo me topic begint.
Ik ben voor de maatschappij, en dan moet je soms gewoon ook dikke wijven neuken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:54 schreef kikker12 het volgende:
[..]
Meneer ik had telefoonnummers gekregen, adressen om foto gemaakt met namen erbij, men had de smerigste manieren en technieken.
Bent u voor oplichters?
Sluit jij dit topic ff ja, dat wil ik zienquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:57 schreef kikker12 het volgende:
[..]
Meneer zo lang ik niks verkeerd doet valt mij niks te verwijten, we hebben van beiden kanten gelijk. Ik sluit dit topic nu omdat het geen zin meer heeft. Het is een praat forum geworden. Met een lichte afschuw kant naar mij toe.
Verkoop ook dingen op Fok, en ontvangers zullen ontvangst bevestiging geven, kan u zien dat ik betrouwbaar ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |