Die gaan bij mij samen met het dimlicht aan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:40 schreef ADQ het volgende:
Tip: stadslicht bestaat al sinds ergens in de zeventiger jaren niet meer. Het zijn parkeerlichten en mogen tijdens het rijden niet gebruikt worden.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:40 schreef ADQ het volgende:
Tip: stadslicht bestaat al sinds ergens in de zeventiger jaren niet meer. Het zijn parkeerlichten en mogen tijdens het rijden niet gebruikt worden.
Relais - check (even verwisseld met relais van claxon (zelfde relais) en schakelt gewoon hoorbaar (tik - tik)quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:08 schreef Sounddragon het volgende:
Relais checken. Waar hij zit staat in de layout van je instruktieboekje. Kan ook een zekering zijn, zelfde bladzijde of aan de binnenkant van het deksel/klepje van je zekeringkast.
Zoals ik je gisteren al vroeg, heb je de bedrading achter de stekkers van de lampen al gecontroleerd?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:17 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Relais - check (even verwisseld met relais van claxon (zelfde relais) en schakelt gewoon hoorbaar (tik - tik)
Zekering - allen nagekeken zijn ook prima
Ja, voor zover ik het kan controleren. Ziet er prima uit maar zou niet weten hoe ik het verder moet controlerenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:28 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Zoals ik je gisteren al vroeg, heb je de bedrading achter de stekkers van de lampen al gecontroleerd?
Een relais schakelt toch alleen als er stroom op komt?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:56 schreef Sounddragon het volgende:
Meten is weten... hij schakelt, maar schakelt hij ook stroom? dus even meten rondom het relais als je erbij kunt. als je voor het relais al geen prik meer hebt moet je dus binnen zoeken tussen de schakelaar en het relais, en anders tussen het relais en de stekkers, zoals Sjuk al aangaf.
Meter pakken en naar buiten; huphup![]()
Mjah, dan niet..quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:03 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Een relais schakelt toch alleen als er stroom op komt?of zie ik het heel verkeerd?
Maar ik heb het wel gehad, zou niet weten wat ik wel en niet moet meten, en als ik iets meet weet ik niet of het goed is of nietdus meh, ga het maar even laten passeren.
Wel goed gemeten?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:23 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ik kwam dus op geen mogelijkheid 12 volt tegenalleen 27/26.9
Snapte er geen hout van. Maar thanks voor de info en uitleg![]()
![]()
Geen idee. Multimeter op max 200V - rood en zwart pennetje eraan, steek dat in 2 contactjes en lees wat er op scherm staat. Geen idee of ik er veel verkeerd aan kan doenquote:
200quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:43 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Geen idee. Multimeter op max 200V - rood en zwart pennetje eraan, steek dat in 2 contactjes en lees wat er op scherm staat. Geen idee of ik er veel verkeerd aan kan doen![]()
quote:
weet jij dit?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:04 schreef Prof_Hoax het volgende:
Wel klein vraagje, als ik op de stekker achterop m'n lamp m'n meter zet (zit zo'n mooi piep stand op zodat je ziet of je contact maakt.) maken allen, op 1 na - contact met m'n chassis, klopt dat ?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:57 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Dus het klopt? Of je weet het ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |