Ja kan er niet opkomen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je herkent het precies, maar weet niet van welke film 't is.
Wie heeft een ban?!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Jawel, maar niet degene die jij zoek, diegene heeft een ban van 2 weken, wegens het plaatsen van abominabele posts!
Ja hoe kut was die film. Heb constant stukjes overgeslagen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:30 schreef Jian het volgende:
Noah gezien, was ook al k.., echt alleen maar slechte films op het moment
Man, man, ik heb er ongeveer 3 kwartier over gedaan en dat was nog te langquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja hoe kut was die film. Heb constant stukjes overgeslagen.
Die levende stenen waren dan wel weer grappig. Voor een paar minuten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Man, man, ik heb er ongeveer 3 kwartier over gedaan en dat was nog te lang
Beetje knullig hoor, ze leken een beetje op Ents uit LOTR maar dan van steenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die levende stenen waren dan wel weer grappig. Voor een paar minuten.
Waarom zijn ze eigenlijk gestopt met goede films maken?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Beetje knullig hoor, ze leken een beetje op Ents uit LOTR maar dan van steen
Jackson is terug gegaan naar zn oude nest.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Waarom zijn ze eigenlijk gestopt met goede films maken?
Welke Jackson?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Jackson is terug gegaan naar zn oude nest.
Ze moet nog gebanned worden maar de Forum Admins zijn allen op vakantie.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:51 schreef isax het volgende:
[..]
ben je onbanned omdat je een psychobitch er van werd?
rellen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze moet nog gebanned worden maar de Forum Admins zijn allen op vakantie.
Ik heb verschillende methodes toegepast en ik weet niet welke geholpen heeft.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:51 schreef isax het volgende:
[..]
Zal ik hier mijn nieuwe UI van maken?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:51 schreef isax het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zal ik hier mijn nieuwe UI van maken?toepasselijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |