Maar dan moet je me niet laten lachen.quote:
Dat hoort bij de vacaturenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar dan moet je me niet laten lachen.
Ga je nou nog een poging doen en inderdaad de modjes enz. irriteren?
Ze wilde mod worden hè? Gewoon zichzelf omhoog aan het neuken die krolse katquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Pas op hè. Ze heeft connecties met mods.
Echt wel, ik heb me eerst ingelikt bij Liesje en nu probeer ik Gert in te palmen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:37 schreef isax het volgende:
[..]
Ze wilde mod worden hè? Gewoon zichzelf omhoog aan het neuken die krolse kat
Dat je het weet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Pas op hè. Ze heeft connecties met mods.
Ja, naar boven likken en naar beneden trappen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:37 schreef isax het volgende:
[..]
Ze wilde mod worden hè? Gewoon zichzelf omhoog aan het neuken die krolse kat
In de oven en eventueel een beetje olijfolie overheenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:49 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik ga zo een halve kip eten. Hoe warm je die het beste op zonder dat hij uitdroogt?
Zit ie niet in een magnetron zak, dan is ie snel klaar en ook nog sappig.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:49 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik ga zo een halve kip eten. Hoe warm je die het beste op zonder dat hij uitdroogt? Hij ligt nu nog in de koelkast.
Hoe lang? Hoeveel graden? Hij is al bereid he. Ik ken hem beter eerst op kamertemperatuur laten komen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
In de oven en eventueel een beetje olijfolie overheen
200 graden als ie op kamer temperatuur is en een kwartiertje. Alhoewel, iets langer maar na een kwartier even kijken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoe lang? Hoeveel graden? Hij is al bereidt he. Ik ken hem beter eerst op kamertemperatuur laten komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |