PES 6 was inderdaad goed, raar dat dat het boegbeeld is geworden voor de PES reeks.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:47 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee, ik krijg sinds FIFA 12 geen plezier meer uit het spel.
En het genot van PES 6 zal ik nooit meer kunnen herleven waardoor de lat te hoog ligt en ik geen genoegen neem met FIFA.
PES 6 is net als de eerste keren dat je ging rukken, en FIFA is jaren later de hand gebruiken.
Snap je?
Nee, ik ben geen Mapima ofzo.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:47 schreef Smack10 het volgende:
[..]
[..]
Ja dacht het niet, jij gaat gewoon onder een ander account weer kuttopic openen
Jammer, ik weet wie je bent dus doe geen moeitequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:50 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen Mapima ofzo.
Kloon van een onbekende user verder.. na 1.5 jaar geband te zijn ofzo.
Beste voetbalspel ooit is wel fifa 98 , op de pcquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:59 schreef lurch01 het volgende:
Het meest lachwekkende voetbal spel blijft nintendo world cup winnen door de tegenstander dood te schoppen \0/
Daar heb je gelijk in dat is het beste spel in mijn ogen qua voetbal ik speel het nu eigenlijk niet meer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:00 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Beste voetbalspel ooit is wel fifa 98 , op de pc
Fifa 15 wel weer?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik heb geen fifa 14 op de ps3 is de essentie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |