Voor de hipster die zelf niet doorheeft dat die al maximaal mainstream is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:14 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
[..]![]()
daarom juist, het is echt voor de faggot van een groepje
post dat verhaal danquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:25 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Al zie ik ze toch ook als bemoeizuchtige kutinstantie. Betweterig enzo.
Maar dit bewuste wijf is gewoon geschift.. Letterlijk.
Dropbox en encryptie in één zin gebruikenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:15 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Geen encrypted excel bestand op de dropbox hebben
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:26 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Voor de hipster die zelf niet doorheeft dat die al maximaal mainstream is.
Naja bedoelde meer dat het niet altijd terecht is dat een kind wordt verwijderd, soms hebben ze dan bijvoorbeeld een kut vader maar een goede moederquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:24 schreef Myrr het volgende:
[..]
Als je als ouder niet meewerkt kan ik snappen dat het zorgwekkend wordt. Touwtjetrekken, niet goed natuurlijk maarja, het moet gebeuren.
De encryptie is niet gerelateerd aan dropbox.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:26 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dropbox en encryptie in één zin gebruiken
Tsja, maar die vader kan dat kind dan zo beinvloeden dat het alsnog helemaal misgaat. De moeder moet dan begrijpen dat het beter is voor haar kind en eigenlijk achter Jeugdzorg staan. Je kiest voor je kind en een goede afloop daarvan, period.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:27 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
[..]
Naja bedoelde meer dat het niet altijd terecht is dat een kind wordt verwijderd, soms hebben ze dan bijvoorbeeld een kut vader maar een goede moeder
weet ik want je bent niet irritant als de netenquote:
Zijn inderdaad vermoeiende mensenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:31 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
[..]
weet ik want je bent niet irritant als de neten
Een betere wereld begint ook bij jezelf. Daar heb je geen huppelkut voor nodig.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:31 schreef Myrr het volgende:
Ik ben overigens geen SPH'er o.i.d.
Heb ook een beetje een hekel aan die huppelkutten die de wereld denken te verbeteren.
Jij wel manquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:31 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
[..]
weet ik want je bent niet irritant als de neten
Joh.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:34 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Een betere wereld begint ook bij jezelf. Daar heb je geen huppelkut voor nodig.
Klopt, de stage kutjes halen het bloed onder je nagels vandaanquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:33 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zijn inderdaad vermoeiende mensen
De jonge dan, volwassenen heb ik niet echt een probleem mee. Schoonvader en zijn vrouw zijn hoofd voogdij iets en die zijn gewoon normaal. Wel wat pedagogisch ingesteld maar niet op een irriterende manier.
Ik weet, ik ben een wijs manquote:
Heb zelf op een groep gewoond, en de stagiaire die we daar hadden was gekapt omdat het niets voor haar was. Wel respect voor dat ze dat doorhad en ook gestopt is vlak voor haar diploma. Ze was ook alles behalve irritant.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:35 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
[..]
Klopt, de stage kutjes halen het bloed onder je nagels vandaan
Beetje doorgelezen, damn.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:32 schreef BloedendeVagina het volgende:
http://forum.viva.nl/foru(...)st_messages/235680//
Eentje van de weet k veel hoeveel. En dan is zo'n draadje zelf gewoon iets van 3000 posts.
Jij vat ons meningsverschil veel te persoonlijk op jo lieverdquote:
Om het kort te houden: mensen hebben voor 99,9% dezelfde genen. Daarnaast verschillen de genen binnen meer dan tussen de door de aanhangers van de rassenleer omschreven groepen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:17 schreef lurch01 het volgende:
[..]
Maar guus,
Om even terug te komen op dat er geen verschillende rassen zijn in mijn ogen is er wel een verschil, Waarom zijn Aziaten algemeen kleiner als Europeanen en waarom is de 100 meter sprint zwaar vertegenwoordigt door afrikanen, er is in mijn ogen wel degelijk een verschil.
jij haat mij, dus dan haat ik jou ookquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:37 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
[..]
Jij vat ons meningsverschil veel te persoonlijk op jo lieverd
Doe dr wat aan .quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:37 schreef Myrr het volgende:
De stagiair die daarvoor op de groep zat was wel irritant. Soms kom ik hem tegen en hij heeft nog steeds een veel te blije bakkes.
Dit is dan draadje nummer 7 geloof ik. Ik heb een stuk gelezen, en vond het een groot popcorn topic.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:37 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Beetje doorgelezen, damn.
En al die mensen daar ook echt helemaal in detail getreden.
En...
"HansJE, daar gaan mijn nekharen al van overeind staan "![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |