Is altijd zo op VIVAquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:14 schreef RetRy32 het volgende:
Die reacties wow.
Allemaal domme vrouwen die arrogant, onzeker of geforceerd dom gaan doen
Ik denk dat je na een faal beter even stil kunt zijn.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:14 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
en dan bedoel ik fora voor autisten, zoals viva en fok
Woei! Ik ben een faggot!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:14 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
[..]![]()
daarom juist, het is echt voor de faggot van een groepje
Maar guus,quote:
Ik generaliseer graag, lekker makkelijk joquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:16 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Woei! Ik ben een faggot!
Vind het wel prima te drinken eigenlijk. Snap niet dat overal maar alcohol in MOET zitten om het lekker te moeten vinden.
Hoeft niet, maar je kan beter bitter lemon drinken, dat heeft ten minste nog smaak.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:16 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Woei! Ik ben een faggot!
Vind het wel prima te drinken eigenlijk. Snap niet dat overal maar alcohol in MOET zitten om het lekker te moeten vinden.
Die logica volgende had jij al weg moeten zijn na je eerste post op FOKquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:16 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik denk dat je na een faal beter even stil kunt zijn.
Mijn eerste post was gelijk een goede, kijk maar na.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:18 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Die logica volgende had jij al weg moeten zijn na je eerste post op FOK
Hoe is dat verhaal afgelopen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:12 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Ik niet.. nouja niet posten.
Toch wel lachwekkend af en toe daar hoor.
Remember die moeder wiens zoontje Hansje uit huis geplaatst is? Prachttopics daarzo over dat wijf.
niet echt johquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:19 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Mijn eerste post was gelijk een goede, kijk maar na.
God, al die Jeugdzorg hekelende tokkies die daar op af kwamen.quote:
Klopt. Maar smaken verschillenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:17 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hoeft niet, maar je kan beter bitter lemon drinken, dat heeft ten minste nog smaak.
Voor in de ochtend, bij je peukie.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:13 schreef RetRy32 het volgende:
Overigens begrijp ik niet waarom iemand radler zou drinken![]()
Verneukte bitterlemon met 2 procent alcohol
Klopt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:21 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Klopt. Maar smaken verschillen
Soms welquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:21 schreef Myrr het volgende:
[..]
God, al die Jeugdzorg hekelende tokkies die daar op af kwamen.
Alsof die mensen zomaar een uithuisprocedure starten.
Probleemwijken.
Geen idee. Werd me te langdradig. Maar dat wijf is dus echt niet 100%quote:
zal wel een reden voor geweest zijn dat ze überhaupt al aan de deur zijn gekomen dan.quote:
Dat ze betrokken raken is sowieso altijd wel voor een goede reden, maar die procedures heb ik wel eens zorgwekkende verhalen over gehoordquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Er is altijd aanleiding voor en meestal (ik zeg niet altijd) is het gewoon terecht.
Psiesquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:23 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
zal wel een reden voor geweest zijn dat ze überhaupt al aan de deur zijn gekomen dan.
Als je als ouder niet meewerkt kan ik snappen dat het zorgwekkend wordt. Touwtjetrekken, niet goed natuurlijk maarja, het moet gebeuren.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:24 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
[..]
Dat ze betrokken raken is sowieso altijd wel voor een goede reden, maar die procedures heb ik wel eens zorgwekkende verhalen over gehoord
Dat denk ik ook. Al zie ik ze toch ook als bemoeizuchtige kutinstantie. Betweterig enzo.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Er is altijd aanleiding voor en meestal (ik zeg niet altijd) is het gewoon terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |