komt in de buurt... maar neequote:
die reclame op FOK!quote:
op twee fora tegelijk zittenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:11 schreef BloedendeVagina het volgende:
Nikonlover... die kwam ik tegen op het viva forum
Nou die radler race even googlen.
Wat?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:11 schreef BloedendeVagina het volgende:
Nikonlover... die kwam ik tegen op het viva forum
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:11 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
op twee fora tegelijk zitten
Voornamelijk in veel moeders en zusjes van een lijst fokkers.quote:
Ik niet.. nouja niet posten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:11 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
kan je die posten?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:12 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Ik niet.. nouja niet posten.
Toch wel lachwekkend af en toe daar hoor.
Remember die moeder wiens zoontje Hansje uit huis geplaatst is? Prachttopics daarzo over dat wijf.
Ach die bloedendevagina heeft alleen al een server ingericht voor al zn kloonaccounts en wachtwoorden bij te houden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:11 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
dat kan gewoon in kladblokquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:13 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ach die bloedendevagina heeft alleen al een server ingericht voor al zn kloonaccounts en wachtwoorden bij te houden.
Omdat typisch Ten Dam.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:13 schreef RetRy32 het volgende:
Overigens begrijp ik niet waarom iemand radler zou drinken![]()
Verneukte bitterlemon met 2 procent alcohol
waarom niet hoe moet je anders de feesten bijhouden;)(partyflock)quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:11 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:13 schreef RetRy32 het volgende:
Overigens begrijp ik niet waarom iemand radler zou drinken![]()
Verneukte bitterlemon met 2 procent alcohol
en dan bedoel ik fora voor autisten, zoals viva en fokquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:14 schreef lurch01 het volgende:
[..]
waarom niet hoe moet je anders de feesten bijhouden;)(partyflock)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |