Ja, telt gewoon mee idd.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oke, dus hij moet altijd standby staan. Dat telt ook in je salaris, als het goed is.
Koerier? Ik krijg flashbacks naar mijn krantenwijk die ik een week of drie heb volgehouden.quote:Ik deed iets wat vergelijkbaar is met koerier, maar veel meer vrijheid. Eigenlijk werkte ik maar 2 uur op een dag, de rest vulde ik naar eigen wens in. Behalve in de drukke periode (3/4 maanden per jaar).
Van kantoorbaantjes word ik depressief
Wat voor opleiding doe je?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oke, dus hij moet altijd standby staan. Dat telt ook in je salaris, als het goed is.
Ik deed iets wat vergelijkbaar is met koerier, maar veel meer vrijheid. Eigenlijk werkte ik maar 2 uur op een dag, de rest vulde ik naar eigen wens in. Behalve in de drukke periode (3/4 maanden per jaar).
Van kantoorbaantjes word ik depressief
Vergelijkbaar, maar ik bezorgde niksquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, telt gewoon mee idd.
[..]
Koerier?
Je moet het snel wat gaan uitbreiden, want als ik de reacties zo bekijk, is men erg positief. Jouw blog heeft ook stapsgewijs goede scherpe foto's, wat ik tot nu toe niet heel veel ben tegengekomen, dus je kunt hier nog wel veel mee.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar al 70 euro verdiend met mijn blog wat zeg jij.
Kapot lelijk zonder make-up.quote:
Mwa, lelijk is ze niet, maar het rechter plaatje heeft er natuurlijk ook vijf lagen photoshop overheen.quote:
Dan hebben wij totaal andere smaak.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mwa, lelijk is ze niet, maar het rechter plaatje heeft natuurlijk er ook vijf lagen photoshop overheen.
Oh, ik was vergeten om op jou te reageren toen je dat laatst ook zei.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:01 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Jij? Je houdt jezelf voor de gek. Doe dat 21+ examen nou maar
Maar hij is zo lelijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je moet het snel wat gaan uitbreiden, want als ik de reacties zo bekijk, is men erg positief. Jouw blog heeft ook stapsgewijs goede scherpe foto's, wat ik tot nu toe niet heel veel ben tegengekomen, dus je kunt hier nog wel veel mee.
Ik zeg niet dat dat mijn smaak is, maar ''lelijk'' is ze niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan hebben wij totaal andere smaak.
Valt echt wel mee. Je hebt goede foto's en uitleg.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar hij is zo lelijk.Qua uiterlijk/layout dan. Die moet ik als eerste veranderen.
Dit is beter ja.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat is gewoon een fucking slechte foto van haar en zelfs haar wenkbrauwen zijn gebleekt (doen ze wel vaker bij modellen, dunnow why).
[ afbeelding ]
[ http://imagizer.imageshack.us/a/img821/874/953003010.jpg (copy/paste deze link) ]
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je nog goede liedjes die daarbij kunnen helpen?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je nog goede liedjes die daarbij kunnen helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |