Die cursussen zijn een soort 'vereiste' / 'garantie' voor betere loon en hogere functie. Werkt die er lang?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:34 schreef Bortecinem het volgende:
Oh trouwens, mijn vader werkt ook in een fabriek en die verdient ook rond de 2300-2400 (twee ploegen). Hij heeft verder ook geen school afgemaakt maar heeft wel verschillende cursussen/opleidingen moeten doen via zijn werk. Hij is machine operator btw.
Ja, al zeker 20 jaar volgens mij.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die cursussen zijn een soort 'vereiste' / 'garantie' voor betere loon en hogere salaris. Werkt die er lang?
Wat voor opleiding?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:36 schreef Unlabeled het volgende:
Die salarissen zijn wel heel hoog voor ongeschoold werk. Zodra ik klaar ben met m'n studie begin ik met 1500 euro netto mansuch a fail. Word al helemaal depri bij het idee al.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weekend, nacht. Toeslagenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:36 schreef Unlabeled het volgende:
Die salarissen zijn wel heel hoog voor ongeschoold werk. Zodra ik klaar ben met m'n studie begin ik met 1500 euro netto mansuch a fail. Word al helemaal depri bij het idee al.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:39 schreef Unlabeled het volgende:
[..]Dat doe ik ook en ik hoor andere verhalen. Raar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ja, ook daarom. Dat is normaalquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, al zeker 20 jaar volgens mij.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:39 schreef Unlabeled het volgende:
[..]Maar niet veel later daarna ga je wel goed verdienen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is het gemiddelde loon na 5-10 jaar in die sector?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat doe ik ook en ik hoor andere verhalen. Raar.
Hij heeft wel relaxed werk. Het enige wat hij doet is zitten en op een paar knopjes drukken.quote:
Verschilt. Ik ken van mensen om mij heen die rond de 3-3,5k netto verdienen. Maar verschilt per sector. Bij de big four verdien je beter en bij de andere wat minder.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat is het gemiddelde loon na 5-10 jaar in die sector?
Echt? Vertel eens...quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat doe ik ook en ik hoor andere verhalen. Raar.
Nadat ik uitgelubberd ben zekerquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maar niet veel later daarna ga je wel goed verdienen.
Die baantjes zijn relaxed jaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij heeft wel relaxed werk. Het enige wat hij doet is zitten en op een paar knopjes drukken.
Als ik de garantie had voor zo'n baan later met zo'n salaris, dan zou ik wss niet eens terug naar school gaan.
Je kan gelijk beginnen met een vacature te vullen of je kan starten met een traineeship. De meeste beginnen met 2K netto.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:45 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Echt? Vertel eens...
[..]
Nadat ik uitgelubberd ben zeker
Ik zou dan zelfmoord plegen. Ik heb diversiteit nodig.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij heeft wel relaxed werk. Het enige wat hij doet is zitten en op een paar knopjes drukken.
Als ik de garantie had voor zo'n baan later met zo'n salaris, dan zou ik wss niet eens terug naar school gaan.
Je moet daar ook echt tegen kunnen, inderdaad. Ik heb daar ook moeite mee.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zou dan zelfmoord plegen. Ik heb diversiteit nodig.
En zijn overwerk dan. Hij krijgt een pieper mee en alleen wanneer de machine een storing heeft moet hij naar zijn werk om die te fixen - wat misschien 10-20 minuten duurt. Oh en de fabriek ligt 10 min. fietsen van ons huis.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die baantjes zijn relax ja
Ik zal maar niet over mijn dagindeling van toen vertellen.
Dit werk is ook alleen goed als je op leeftijd bent. Als je jong bent is het geestvernietigend.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij werkt in een metaalfabriek en doet BBQ's in elkaar fixen wanneer hij daar zin in heeft. Of iets anders waar metaal voor nodig is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben best simpel.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:49 schreef Unlabeled het volgende:
Puh, dat zou ik ook niet kunnen. Ik ben een denker en hou van uitdaging eerlijk gezegd.
Ja dat is waar, maar dat is ook niet alles. Heb genoeg baantjes gehad waar ik dat meemaakte.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit werk is ook alleen goed als je op leeftijd bent. Als je jong bent is het geestvernietigend.
Maar zelfs dan nog, als je alleen zit word je na een tijdje gek. Met een paar collega's maakt al veel verschil.
Ga iets doen met koken. Daar ligt je passie volgens mij.quote:
Oke, dus hij moet altijd standby staan. Dat telt ook in je salaris, als het goed is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En zijn overwerk dan. Hij krijgt een pieper mee en alleen wanneer de machine een storing heeft moet hij naar zijn werk om die te fixen - wat misschien 10-20 minuten duurt. Oh en de fabriek ligt 10 min. fietsen van ons huis.
Maar hij krijgt natuurlijk wel gewoon al die uren dat hij thuis is betaald.
Wat deed jij voor werk?
Ik heb dit jaar al 70 euro verdiend met mijn blog wat zeg jij.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga iets doen met koken. Daar ligt je passie volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |