Het leven is zwaar, ik leef met je mee.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:02 schreef pussycatdoll het volgende:
wat deze mooie vrijdagnacht ongemakkelijk maakt.
Ik zit hier heerlijk op mijn inpandig balkon, laptop op schoot, konijntjes huppelen vrolijk om me heen en de katten liggen op de stoel naast me te slapen.
Wijntje op de tafel.
De temperatuur is heerlijk, niet te warm en niet te koud.
Ik zie topics verschijnen die hard gaan of al weer weg ebben..
En dan voel ik iets op mijn netvlies kriebelen, ik kijk en ja hoor, een kuttopic.....en dan nog een...en nog een... en nog een.
Mijn netvlies zitten ondertussen vol aids.![]()
kuttopics, ik haat ze!
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:00 schreef snakelady het volgende:
Mijn benen zitten ondertussen vol putjes.
Waarom open je ze dan zoveel?quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:16 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Van die putten in haar benen?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:01 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb mezelf vanavond in mijn zak geslagen omdat er een mug op zat. Was het waard.
Buffy!!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:19 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Is ook in te huren om die kleine vampieren naar de hel te jagen.
Check mijn super groot bad eens!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:16 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Van die putten in haar benen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
Check mijn super groot bad eens!Is dat water groen door al die schimmel op je poten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |