SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Crazy gewoonquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Met een Championship BSG team van een heel duur BSG team met o.a. TOTY Thiago Silva en IF Chikhaoui gewonnen.![]()
Chikhaoui lijkt me echt een baas, maar hij is zo moeilijk te linkenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Met een Championship BSG team van een heel duur BSG team met o.a. TOTY Thiago Silva en IF Chikhaoui gewonnen.![]()
![]()
craycrayquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:33 schreef ThadCastle het volgende:
Pires erbij. Next up Crespo
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Deze tegenstander had een 4-4-1-1 team. Ik zal het zo wel even posten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:32 schreef Freire het volgende:
[..]
Chikhaoui lijkt me echt een baas, maar hij is zo moeilijk te linken![]()
http://wefut.com/en/squad/52069quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Deze tegenstander had een 4-4-1-1 team. Ik zal het zo wel even posten.
?![]()
Familie van Serano?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:37 schreef Freire het volgende:
Deze baas speelt in Feyenoord A1![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
Toch maar iMOTM Silva gehaald, enorm weinig verschil in stats met de TOTS, maar wel een enorm verschil in prijs.
Dit team is mijn eindbestemming dit jaar, vermoed ik zo.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Kan je transfer jantscher invoeren op wefut?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:44 schreef Reemi het volgende:
Toch maar iMOTM Silva gehaald, enorm weinig verschil in stats met de TOTS, maar wel een enorm verschil in prijs.
[ afbeelding ]
Dit team is mijn eindbestemming dit jaar, vermoed ik zo.![]()
Speel je hiermee ook seasons? Geen last van de handicap?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:44 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team is mijn eindbestemming dit jaar, vermoed ik zo.![]()
Donequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:45 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Kan je transfer jantscher invoeren op wefut?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Voornamelijk enkele wedstrijdenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:46 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Speel je hiermee ook seasons? Geen last van de handicap?Laatst met de oude versie van dit team wel seizoenen gedaan en dat ging redelijk.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik dacht al, team for the ultimate handicapquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:51 schreef Reemi het volgende:
[..]
Voornamelijk enkele wedstrijdenLaatst met de oude versie van dit team wel seizoenen gedaan en dat ging redelijk.
![]()
![]()
Nee, het was:quote:
Sirigu
Raphael Martinho-David Luiz-TOTS Thiago Silva-TOTS Aurier
TOTS Gervinho-Doubai-Sanogo-TOTS Kalou
IF Chikhaoui
Sio![]()
Netjes! Binnenkort potje?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:33 schreef ThadCastle het volgende:
Pires erbij. Next up Crespo
[ afbeelding ]GRAAG VERWIJDEREN![]()
Fucking kick-off glitch, voor het eerst sinds maanden daardoor een goal weggegeven doordat mijn keeper de bal miste en ik stond 3-2 voor in de verlenging![]()
![]()
We zien welquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:59 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ben net thuis van werk, maar kan wel
Best of 3?Ik voeg je wel toe
![]()
Ik krijg ze regelmatig tegen, omdat ik vaak al op play druk, en tijdens de aftrap dan net de gsm weg leg ofzo. Dan ben je net te laatquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Fucking kick-off glitch, voor het eerst sinds maanden daardoor een goal weggegeven doordat mijn keeper de bal miste en ik stond 3-2 voor in de verlenging![]()
Echt niet leuk als je net de 3-2 hebt gemaakt 1 minuut daarvoor en dat de tegenstander dan door zo'n kut goal langs zij komt.. om het maar op Immers zijn manier te zeggen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik krijg ze regelmatig tegen, omdat ik vaak al op play druk, en tijdens de aftrap dan net de gsm weg leg ofzo. Dan ben je net te laat![]()
Dit jaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik krijg ze regelmatig tegen, omdat ik vaak al op play druk, en tijdens de aftrap dan net de gsm weg leg ofzo. Dan ben je net te laat![]()
Oja ik zou gaan slapen![]()
![]()
Ach ja joh, 1 van de 1000 potjes moet je maar denken, niet te lang kwaad blijven, er is maar 1 persoon die daar last van heeft, en dat ben je zelf.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Echt niet leuk als je net de 3-2 hebt gemaakt 1 minuut daarvoor en dat de tegenstander dan door zo'n kut goal langs zij komt.. om het maar op Immers zijn manier te zeggen.![]()
#TeamYakuzaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:05 schreef The_Yakuza het volgende:
Thadcastle vs The_Yakuza mensen!
Legends vs legends!![]()
Ik ben teleurgesteld (in mijn keeper) Antiklacht: wel net IF Datolo voor 80k verkocht. Die had ik voor 11k.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ach ja joh, 1 van de 1000 potjes moet je maar denken, niet te lang kwaad blijven, er is maar 1 persoon die daar last van heeft, en dat ben je zelf.![]()
Ik ben benieuwd waarom EA de transfer Suarez > Barca nog niet doorvoert. Zal dat echt met FIFA regeling te maken hebben?![]()
Ja, maar dat past niet. Kijk, dit wordt heel lastig. Ik moet ook die James inpassen, want die heb ik alquote:![]()
![]()
jackson 800x beterquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Mijn gevoel zegt ook Jackson, maar ik ben van het rennen en crossen. Alleen elke keer als Falcao tegen mij speelt scoort die gluiperd super vaakquote:En hij heeft een triple links naar Rodriguez
![]()
Varela - Jackson - Cuadradoquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar dat past niet. Kijk, dit wordt heel lastig. Ik moet ook die James inpassen, want die heb ik al
[ afbeelding ]
Moutinho - James - Guarin
Alex Sandro - Silva - Luiz - Maicon
SiriguAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je schudt ze zo uit je mouw hequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Varela - Jackson - Cuadrado
Moutinho - James - Guarin
Alex Sandro - Silva - Luiz - Maicon
Sirigu![]()
![]()
Falcao kopballen zijn heel goed maar duels verliest hij meestal toch door zijn lengte en gebrek aan kracht. Snel is hij ook niet. Kutspeler voor crosses.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt ook Jackson, maar ik ben van het rennen en crossen. Alleen elke keer als Falcao tegen mij speelt scoort die gluiperd super vaakEn hij heeft een triple links naar Rodriguez
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
team heb ik zelf gehadquote:
Varela en Sandro zijn bazenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
![]()
Cashley populaire boy
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Om eerlijk te zijn speel ik de laatste tijd eigenlijk weinig met crosses. Ze lijken minder goed aan te komen, en met Reus is het dolle pret om naar binnen te trekken en uit te halen. Met het Bundesliga team is het ook dodelijk om met Robben, Lewa en Muller keihard te counteren (zonder de lange steekbal)quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Falcao kopballen zijn heel goed maar duels verliest hij meestal toch door zijn lengtegebrek aan kracht. Snel is hij ook niet. Kutspeler voor crosses.![]()
![]()
![]()
Toch maar PES kopen #realismeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Excuses, excuses.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En ik in mei denken dat ik hem voor veel te veel had gekocht (180k)quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:42 schreef Toefjes het volgende:
Ik moet voor groene Cuadrado gaanGoedkoopste BIN van de TOTS is 549K
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Team is eindelijk af met Suker, imotm Khedira, 89 Hummels en imotm Perisic en voor de rest bbva. Morgen even uitproberen![]()
Ik ga voor de 41212(2) van Pots en ga het even proberen met Bale naast Khedira op CM.
Speelde net eerste ronde cup, gewonnen. Gelijk na de wedstrijd foutmelding en weer een NVT erbij.
![]()
2x winst voor Yakuza en 1x voor mij.
Laatste potje pingels, missen we allebei de eerste 2 hehe.
Neuer MOTM![]()
![]()
de eerste 5 gingen miss, dat was echt prachtigquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:19 schreef ThadCastle het volgende:
2x winst voor Yakuza en 1x voor mij.
Laatste potje pingels, missen we allebei de eerste 2 hehe.
Neuer MOTMGRAAG VERWIJDEREN![]()
Ja, en volgende week heb ik spijt dat ik het niet gedaan heb als hij 850K is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:45 schreef Reemi het volgende:
[..]
En ik in mei denken dat ik hem voor veel te veel had gekocht (180k)![]()
Die driedubbele save van TOTY Neuer was wel ubervet heJammer dat hij er daarna wel invloog
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ondanks de dans der miljoenen toch blij kunnen zijn met een Alex Sandro met shadow voor 1400 coins
En dit:
[ Bericht 36% gewijzigd door Toefjes op 02-08-2014 02:31:17 ]![]()
Bale is wel zo konko slecht he. Bewaar hem misschien nog een paar dagen om wat winst erop te maken..
![]()
Op welke positie heb je 'm nu?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:42 schreef Alovenac het volgende:
Bale is wel zo konko slecht he. Bewaar hem misschien nog een paar dagen om wat winst erop te maken..
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hij is links hequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:42 schreef Alovenac het volgende:
![]()
Ja dat was een beetje cheese maar 9 schoten op doel vs 2 maakt mij miss toch wel de verdiende winnaarquote:
Leuke potjes. Te spannend dit![]()
![]()
Joahquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja dat was een beetje cheese maar 9 schoten op doel vs 2 maakt mij miss toch wel de verdiende winnaar
Leuke potjes. Te spannend dit
2-2 nu in potjes heGRAAG VERWIJDEREN![]()
Had hem op CM even geprobeerd, maar was niks. Maar het driehoekje Neymar - Benzema en daarachter Messi loopt als een mallequote:.
Ja, maar zelfs daar kan hij geen pass mee geven. Staat alweer op de transferlijst, haal er wel wat anders leuks van voor op de CM.quote:![]()
Ton winst?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ton winst?Haha ik wist mSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ziekOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
pfff ps3 herkent discs niet meer..
file system restore helpt niet
nu maar system restore.. duurt dat ff 80 uur ofzo![]()
![]()
Weet ik veel of dat 80 uur duurt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:13 schreef QueZTone het volgende:
pfff ps3 herkent discs niet meer..
file system restore helpt niet
nu maar system restore.. duurt dat ff 80 uur ofzo![]()
Wat is naast Vipcoins een betrouwbare site? Een vriend van mij is met FUT begonnen, en die is zo enthousiast dat hij coins ging kopen. Vergeten hem te vertellen dat hij eerst moest vragen of de coins op voorraad zijn, dat waren ze dus niet
Gelijk ook voor de rest eventjes dus een signaal om er even alert op te zijn.![]()
Ik heb me nou niet echt afgevraagd of je lekker geslapen zou hebben ja of nee. Maar toch een paar leuke smileys om te vieren dat je goed geslapen hebt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:43 schreef Zhano het volgende:
Moggelniet dat het iemand iets interesseert maar ik heb heeeeerlijk geslapen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet dat het iemand iets zal interesseren, maar Jackson bevalt uitstekend![]()
![]()
Kijk, dit kan ik wel waarderenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb me nou niet echt afgevraagd of je lekker geslapen zou hebben ja of nee. Maar toch een paar leuke smileys om te vieren dat je goed geslapen hebt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet dat het iemand iets zal interesseren, maar Jackson bevalt uitstekend
[ afbeelding ]Die Jackson wil ik ook nog eens proberen, fijn dat ie het goed doet bij jou
![]()
![]()
LOL, en dan had Sony wat te zeggen over EA Accessquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:09 schreef poker4lifee het volgende:
PlayStation Now-prijzen in bètanaaiers
![]()
![]()
![]()
hjb man kut fanboyquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:17 schreef Maver24 het volgende:
[..]
LOL, en dan had Sony wat te zeggen over EA Access![]()
![]()
meow meow meowquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kijk, dit kan ik wel waarderenDie Jackson wil ik ook nog eens proberen, fijn dat ie het goed doet bij jou
![]()
twitter:SecondSCH twitterde op zaterdag 02-08-2014 om 12:25:04#Heerenveen gaat een serieuze poging ondernemen om Elvis Manu over te nemen van #Feyenoord. Hereniging met Lodeweges lonkt. reageer retweet
![]()
![]()
wie zijn deze leuke dames ?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:25 schreef Toefjes het volgende:
Ondanks de dans der miljoenen toch blij kunnen zijn met een Alex Sandro met shadow voor 1400 coins
En dit:
[ afbeelding ]Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Tots modricquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:22 schreef Alovenac het volgende:
2.7 miljoen op de bank en alleen nog een vervanger voor Bale nodigmoet wel ccam zijn dan
![]()
![]()
Speelt als LCM ook prima hoor. Maar als wide CAM wordt inderdaad lastig jaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:56 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Tots modricmoet wel ccam zijn dan
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
twitter:jpflathead twitterde op zaterdag 02-08-2014 om 14:16:45My account that got banned on Wednesday (with 6 personas) was unlocked by EA two hours ago. They're even working on it through the weekend. reageer retweet
![]()
oooooh, das wel goed om te horenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:22 schreef Zhano het volgende:
twitter:jpflathead twitterde op zaterdag 02-08-2014 om 14:16:45My account that got banned on Wednesday (with 6 personas) was unlocked by EA two hours ago. They're even working on it through the weekend. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja cm is primaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Speelt als LCM ook prima hoor. Maar als wide CAM wordt inderdaad lastig jabedoelde inderdaad ook dat hij wat snelheid tekort komt voor wide CAM
![]()
nou op hoop van zege dan maar straksPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Weer een dagelijkse post trading with Maver -> Owen net opgepikt voor 1,1m terwijl de goedkoopste 1,4m is![]()
![]()
![]()
![]()
Netjes man. Ga je ook filmpjes maken zoals ds2?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:34 schreef Maver24 het volgende:
Weer een dagelijkse post trading with Maver -> Owen net opgepikt voor 1,1m terwijl de goedkoopste 1,4m is![]()
![]()
![]()
Haha dan wordt de NIF duurderquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:40 schreef Maver24 het volgende:
MOTM Ibra komt eraan denk ik
[ afbeelding ]![]()
![]()
Single matches zijn leukAllemaal mensen met bazenteams van een miljoentje of 25 die totaal niet weten hoe ze er mee om moeten gaan
![]()
![]()
Potje?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:43 schreef Toefjes het volgende:
Single matches zijn leukAllemaal mensen met bazenteams van een miljoentje of 25 die totaal niet weten hoe ze er mee om moeten gaan
![]()
Doe wel een andere keer danquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Snel dan, moet kwart over 4 de deur uit, dus wordt een 90 minuten wedstrijd.Vanavond een optie voor jou?
![]()
Nee joh, je wint toch in 90quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:47 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Doe wel een andere keer danVanavond een optie voor jou?
![]()
![]()
Je hoeft me niet uit te lachen hoorquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:43 schreef Toefjes het volgende:
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Altijd lachen, denk je lekker bezig te zijn, komt er altijd weer zo'n kut fokker die je met beide benen op de grond zetDit ging heel erg slecht, maar je speelt zo goed als de tegenstander toelaat.
Bedankt voor de vernedering, ik zit nu in de categorie DS2Maar ik wil eerdaags revanche
![]()
Klasse gespeeld Reus![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:11 schreef Toefjes het volgende:
Altijd lachen, denk je lekker bezig te zijn, komt er altijd weer zo'n kut fokker die je met beide benen op de grond zetDit ging heel erg slecht, maar je speelt zo goed als de tegenstander toelaat.
Bedankt voor de vernedering, ik zit nu in de categorie DS2Maar ik wil eerdaags revanche
![]()
Klasse gespeeld Reus![]()
vond het ook een raar potje
geen moment dat ik dacht dat ik echt beter was maar na 90 minuten wel 7-1 op het scorebord
rematch komt zeker goed
![]()
![]()
dat is gewoon ouderenmisbruikquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:13 schreef rolls-reus het volgende:
[..]![]()
geen moment dat ik dacht dat ik echt beter was maar na 90 minuten wel 7-1 op het scorebord
rematch komt zeker goed
![]()
![]()
Je was dodelijk in de afronding. 7 Ballen langs 87 Neuer krijgen, dan kun je gewoon een best potje Fifa'enquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:13 schreef rolls-reus het volgende:
[..]![]()
rematch komt zeker goed
![]()
Zit wel wat inquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je was dodelijk in de afronding. 7 Ballen langs 87 Neuer krijgen, dan kun je gewoon een best potje Fifa'enjij was ook zeker dodelijk in de afronding.
1x geschoten en het was meteen een goal haha
![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:17 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Zit wel wat injij was ook zeker dodelijk in de afronding.
1x geschoten en het was meteen een goal haha
Moet dat tikken loslaten en gewoon weer gaan rennen en schieten
![]()
![]()
Ik ben ook zojuist even met 7-1 afgedroogd online.... maar de aantal coins die je er alsnog voor krijgt was aardig hoog. over de 600...Kan me nog tijden herinneren dat je er max 350 kreeg.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je was dodelijk in de afronding. 7 Ballen langs 87 Neuer krijgen, dan kun je gewoon een best potje Fifa'en
Maar hoe the F*ck krijg je het commentaar op engels? Wordt gek van die 2 mafketels!
Hij gaat steeds terug in standaardinstelling na instellen![]()
![]()
![]()
Instellen via het hoofdmenuquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:30 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ik ben ook zojuist even met 7-1 afgedroogd online.... maar de aantal coins die je er alsnog voor krijgt was aardig hoog. over de 600...Kan me nog tijden herinneren dat je er max 350 kreeg.
Maar hoe the F*ck krijg je het commentaar op engels? Wordt gek van die 2 mafketels!
Hij gaat steeds terug in standaardinstelling na instellen![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Wat bedoel je met ik zit in de categorie DS2?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:11 schreef Toefjes het volgende:
![]()
Klasse gespeeld Reus
Wel weinig posts hier vanmiddag.![]()
Joeri ff bellen dat die zijn bakkes moet houden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:52 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ja, Dat heb ik gedaan... en zodra match begint, staat hij weer op de mafketels!![]()
hij zet een tackle inquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:53 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Joeri ff bellen dat die zijn bakkes moet houden.![]()
Categorie 5-0 gok ik zoquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met ik zit in de categorie DS2?
Wel weinig posts hier vanmiddag.![]()
its looks like he has broken his leg but he's a tough cookie and he'll keep playing.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:57 schreef appelen het volgende:
[..]
oeiiiiiiiiii daar gaat iets niet goed, dat lijkt op een spierblessure
cheers geoff![]()
geoffquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
its looks like he has broken his leg but he's a tough cookie and he'll keep playing.
cheers geoff![]()
![]()
Jij dacht zeker meteen aan Kebab hé.quote:![]()
ga zo shoarma eten icm wrapsquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:07 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Jij dacht zeker meteen aan Kebab hé.![]()
Da's allang opquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:09 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Die wefut donaties moeten ergens aan besteed worden toch
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ja.... gek wordt je ervan!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:57 schreef appelen het volgende:
[..]
oeiiiiiiiiii daar gaat iets niet goed, dat lijkt op een spierblessure
Onder druk van de verdediger gaat gaat de bal over de achterlijn...
Nee lul, het is mijn eigen domme verdediger die dat doet!!!! (en er liep een spits in me rug)
Maar hij slaat het niet op.![]()
Boyhood
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
nounou Reus beetje ouderen mishandelen, laf hoor.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Net 10-11 met penalty's gewonnen en nog een hele lading gemist ookIeder 15 penalty's genomen denk ik. Niet normaal
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Sorryquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:34 schreef poker4lifee het volgende:
nounou Reus beetje ouderen mishandelen, laf hoor.![]()
![]()
#okquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
SIF Fierro was gisteren nog 30k en ik had hem gekocht voor 45k. Nu heb ik hem net verkocht voor 59k. #tochnogwinst![]()
Is er al iets bekend over veranderingen in FIFA15 in FUT?
Zou wel tof zijn als ze eens een echt online toernooi toevoegen waarbij je gewoon eerst 3 groepswedstrijden moet spelen en daarna de 1/8 finales tot de finale.
En dan hoe verder je komt je altijd wel wat munten krijgt niet zoals nu dat als je het normale online toernooi speelt en je verliest de finale dat je niks krijgt behalve de wedstrijd munten.![]()
Dus zoals in WC mode.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:17 schreef SoldMayor het volgende:
Is er al iets bekend over veranderingen in FIFA15 in FUT?
Zou wel tof zijn als ze eens een echt online toernooi toevoegen waarbij je gewoon eerst 3 groepswedstrijden moet spelen en daarna de 1/8 finales tot de finale.
En dan hoe verder je komt je altijd wel wat munten krijgt niet zoals nu dat als je het normale online toernooi speelt en je verliest de finale dat je niks krijgt behalve de wedstrijd munten.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
jullie willen allemaal wel hele makkelijke dingen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:54 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik wil graag kunnen wedden met futcoins op echte wedstrijden
ik wil een bug/glitch vrij en goed werkend product.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Straks lekker naar de kermis hier in het dorp. Stoere mocro's in de botsauto's kapot botsen en hopen dat ze dan stoer gaan doen en dan kei snel met die botsauto wegrijden.
En boksbal slaan, hopelijk kan ik 'm nu eens volledig tegen dat ding aan krijgen.
En natuurlijk in die cakewalk ding. Hopelijk flikker ik nu eens niet op mijn bakkes bij die loopband. En hopelijk hou ik mijn broek eens een keer schoon in het spookhuis...Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
zoals het er nu voor staat ga ik lekker toch PES spelenquote:![]()
eens kijken hoe die het voor elkaar hebben
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Gvd nu heb k zin in kermisquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:01 schreef DuTank het volgende:
Straks lekker naar de kermis hier in het dorp. Stoere mocro's in de botsauto's kapot botsen en hopen dat ze dan stoer gaan doen en dan kei snel met die botsauto wegrijden.
En boksbal slaan, hopelijk kan ik 'm nu eens volledig tegen dat ding aan krijgen.
En natuurlijk in die cakewalk ding. Hopelijk flikker ik nu eens niet op mijn bakkes bij die loopband. En hopelijk hou ik mijn broek eens een keer schoon in het spookhuis...![]()
Goeie tijden![]()
nee is ook verbodenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:44 schreef Maver24 het volgende:
Kan je trouwens wel traden met de officiele ea app voor fut?![]()
hahaha tuurlijk niet. die doet het nooit.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:44 schreef Maver24 het volgende:
Kan je trouwens wel traden met de officiele ea app voor fut?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Als je er eindelijk in bent, welquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:44 schreef Maver24 het volgende:
Kan je trouwens wel traden met de officiele ea app voor fut?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Vanmiddag wel even mijn SIF Fierro via die app verkocht en ik had een paar spelers met winst verkocht.quote:![]()
Boys, wat is ook alweer die site waar je opstellingen enzo kan zien van wedstrijden die nu bezig zijn?![]()
Flashscore appquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:47 schreef Jorwol het volgende:
Dus tochkan op mobiel alleen geen opstellingen zien
![]()
![]()
Hier roepen dat je goed bent, vervolgens tegen een Fokker spelen, en er met 6 goals verschil er keihard afgaan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met ik zit in de categorie DS2?
Wel weinig posts hier vanmiddag.
Dus je bent niet alleen meer, vriend![]()
![]()
Dat was 1 potje.. als ik tegen Tim speel wint hij meestal met max. 2 doelpunten verschil maar ik heb ook al een paar keer gewonnen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hier roepen dat je goed bent, vervolgens tegen een Fokker spelen, en er met 6 goals verschil er keihard afgaan.
Maar dat was net voor het toernooi, toen het er op aankwam natuurlijk. Ik ben blij dat ik je toen niet belachelijk heb gemaaktquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was 1 potje.. als ik tegen Tim speel wint hij meestal met max. 2 doelpunten verschil maar ik heb ook al een paar keer gewonnen.![]()
![]()
Ach ja, Ajacied7 verloor de finale van de SMLENO-cup ook met 7-2.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar dat was net voor het toernooi, toen het er op aankwam natuurlijk. Ik ben blij dat ik je toen niet belachelijk heb gemaakt![]()
Wanneer doen we een rematch?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hier roepen dat je goed bent, vervolgens tegen een Fokker spelen, en er met 6 goals verschil er keihard afgaan.
![]()
heerlijke goal van United
Dat is de categorie 5 goals verschil. Dat is toch anders. Wij zijn echt vernederd.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ach ja, Ajacied7 verloor de finale van de SMLENO-cup ook met 7-2.![]()
Ik moet me voorbereiden eerst. youtube tutorials bekijken enzo. Maandag ben ik vrij omdat de plicht morgen roept. Dat lijkt me een mooie datum voor de terugwedstrijd. Ik heb een uitdoelpunt hehe, die tellen dubbelquote:![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik moet me voorbereiden eerst. youtube tutorials bekijken enzo. Maandag ben ik vrij omdat de plicht morgen roept. Dat lijkt me een mooie datum voor de terugwedstrijd. Ik heb een uitdoelpunt hehe, die tellen dubbel![]()
prima
ik zal wel met m'n tweede team spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rustig hier.
DS2 is wel echt slecht in FIFA
6 goals verschil
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Hou je klep, ik heb divisie 1 gewonnen met een team met voornamelijk silversquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:47 schreef Ozz-03 het volgende:
Rustig hier.
DS2 is wel echt slecht in FIFA
6 goals verschil![]()
![]()
Alsof dat zo moeilijk is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hou je klep, ik heb divisie 1 gewonnen met een team met voornamelijk silvers
Daarom zeg ik ook dat je slecht bent. Elke middelmatige FUT'er wint divisie 1 meerdere keren.quote:
Ik won hem bij mijn eerste poging. Heb jij hem al gewonnen? Nee, volgens mij niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:58 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat je slecht bent. Elke middelmatige FUT'er wint divisie 1 meerdere keren.![]()
Jawel, 3x zelfs.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik won hem bij mijn eerste poging. Heb jij hem al gewonnen? Nee, volgens mij niet.
Motm cuadradoquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:09 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Candreva of the MOTM Candreva?? verschil is 200k![]()
![]()
TOTS Callejonquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:09 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Candreva of the MOTM Candreva?? verschil is 200k![]()
![]()
Die had ik ook liever maar dat gaat helaas niet. moet linken met Legend Vieri of ik moet 451 gaan spelen dan kan het wel maar dat is een kut formatiequote:![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:37 schreef rolls-reus het volgende:
[..]![]()
prima
ik zal wel met m'n tweede team spelen.
Ik ga ook met mn tweede team spelen. Jackson MartinezSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.8 wedstrijden, 17 goals en 4 assists
![]()
![]()
Ah divisie1 bereiken na bijna een jaar, not bad.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik won hem bij mijn eerste poging. Heb jij hem al gewonnen? Nee, volgens mij niet.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Schijt hem gewoon in z'n bek, dat zal hem leren.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ah divisie1 bereiken na bijna een jaar, not bad.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik ben vorige week begonnen..quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ah divisie1 bereiken na bijna een jaar, not bad.![]()
ik ben zo goed dat ik 1 en 0 gewoon combineer en in 10 zit.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:14 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb divisie 1 zo vaak gewonnen, dat ik in divisie 0 zit.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zag dat je ook een ziek tweede team heb jaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga ook met mn tweede team spelen. Jackson Martinez8 wedstrijden, 17 goals en 4 assists
vind je guarin en silva goed?
je kan eventueel ook pogba (
) en if bonucci rcm en rcb zetten
![]()
![]()
Het speelt uitstekendquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:17 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Zag dat je ook een ziek tweede team heb javind je guarin en silva goed?
Wat Tim zei: Sandro en Varela zijn vreselijk goed. En waar ik in een vorig team niet uit de voeten kon met TOTS James, is het nu 1 van de fijnste CAM's in het spel voor mij.
Wel een goede suggestie trouwens. Mocht het ooit minder gaan lopen, dan kan ik inderdaad jouw suggestie in praktijk brengen. Goed geheugen heb je, ik ben de meeste teams die hier gepost worden alweer snel vergeten om eerlijk te zijn![]()
Al speel ik single matches. Volgens mij speel ik alleen tegen mensen daar die nog maar 1 hand hebben. Wat een niveau![]()
![]()
TOTS Pogba en IF Bonucciquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:17 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Zag dat je ook een ziek tweede team heb javind je guarin en silva goed?
Wat zijn die goed zeg.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
James ben ik nog steeds niet van onder de indruk, staat nu ook op de tp voor 500kquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het speelt uitstekendWat Tim zei: Sandro en Varela zijn vreselijk goed. En waar ik in een vorig team niet uit de voeten kon met TOTS James, is het nu 1 van de fijnste CAM's in het spel voor mij.
Wel een goede suggestie trouwens. Mocht het ooit minder gaan lopen, dan kan ik inderdaad jouw suggestie in praktijk brengen. Goed geheugen heb je, ik ben de meeste teams die hier gepost worden alweer snel vergeten om eerlijk te zijn![]()
Al speel ik single matches. Volgens mij speel ik alleen tegen mensen daar die nog maar 1 hand hebben. Wat een niveau
Dat goede geheugen valt wel mee hoorop de console kan je de teams van je vrienden bekijken en had jou teams even bekeken
En ja, single matches zijn veel te makkelijk. Gold cup heeft wel een leuk niveau waarbij je meestal met moeite wint of verliest, zonder al te veel momentum of handicap![]()
![]()
Dit dusquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:29 schreef Reemi het volgende:
[..]
TOTS Pogba en IF BonucciWat zijn die goed zeg.
![]()
![]()
Het verschil is 300K ongeveer wat ik tekort kom. ¤ 1,75 nog maar. 100K kost nog maar 58 centquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:29 schreef Reemi het volgende:
[..]
TOTS Pogba en IF BonucciWat zijn die goed zeg.
![]()
![]()
Ik heb de TOTS als investering gehaald, en uiteindelijk een team omheen gebouwd. Heerlijk gevoel, als je weet dat elke pass gewoon aankomtquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:33 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
James ben ik nog steeds niet van onder de indruk, staat nu ook op de tp voor 500k
Dat goede geheugen valt wel mee hoorop de console kan je de teams van je vrienden bekijken en had jou teams even bekeken
En ja, single matches zijn veel te makkelijk. Gold cup heeft wel een leuk niveau waarbij je meestal met moeite wint of verliest, zonder al te veel momentum of handicap![]()
![]()
Silva gewoon verkopen johquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het verschil is 300K ongeveer wat ik tekort kom. ¤ 1,75 nog maar. 100K kost nog maar 58 centluiz is vele malen beter
![]()
Luiz heb ik alquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:35 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Silva gewoon verkopen johluiz is vele malen beter
IF Bonucci bedoel je neem ik aan
![]()
Nee luiz op de plek van silva en bonucci op de plek van luizquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Luiz heb ik alIF Bonucci bedoel je neem ik aan
heb je, als je silva verkoopt, niet genoeg voor pogba en bonucci dan?
![]()
![]()
Kagawa
Prijzen worden elke dag lager jaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het verschil is 300K ongeveer wat ik tekort kom. ¤ 1,75 nog maar. 100K kost nog maar 58 centEn die van spelers hoger
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Kagawaeindbazen assist
leuke wedstrijd
half1 milan-liverpool
Waar te zien?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:49 schreef poker4lifee het volgende:
Kagawaeindbazen assist
leuke wedstrijd
half1 milan-liverpool![]()
ik hoop hierna op http://sportz-hd.eu/quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
FIFA 15, ontwikkeld door EA Canada, verschijnt op 25 september voor pc, Xbox One en PlayStation 4. Het zal ook verschijnen voor Xbox 360 en PlayStation 3, maar niet alle spelkenmerken zijn op alle spelplatformen beschikbaar.
Gaaf man. Nog een reden om fut 14 een jaar langer te spelen
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik was er al bang voorquote:Op zondag 3 augustus 2014 00:24 schreef The_Yakuza het volgende:
FIFA 15, ontwikkeld door EA Canada, verschijnt op 25 september voor pc, Xbox One en PlayStation 4. Het zal ook verschijnen voor Xbox 360 en PlayStation 3, maar niet alle spelkenmerken zijn op alle spelplatformen beschikbaar.
Gaaf man. Nog een reden om fut 14 een jaar langer te spelen
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Buh?! Zal toch niet..quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:24 schreef The_Yakuza het volgende:
Gaaf man. Nog een reden om fut 14 een jaar langer te spelenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
minder slechte verbeteringen op de ps3 dus? nog een reden dat ps3>ps4 is.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Chillen op het balkon, maandag naar Istanbul.quote:
Je leest het niet goed.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:24 schreef The_Yakuza het volgende:
Gaaf man. Nog een reden om fut 14 een jaar langer te spelen![]()
ohja ik ook niet. maar wel een goede mogelijkheid.quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nicequote:Op zondag 3 augustus 2014 00:27 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[..]
Chillen op het balkon, maandag naar Istanbul.nog bitches right in the pussy geneukt?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
PS3 en X360 draaien niet op de nieuwe engine.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:24 schreef The_Yakuza het volgende:
Gaaf man. Nog een reden om fut 14 een jaar langer te spelenOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nicenog bitches right in the pussy geneukt?
O ik lees het ook verkeerdquote:Op zondag 3 augustus 2014 00:29 schreef The_Yakuza het volgende:
Jawel, minder merkbare veranderingen op de current gen tov fifa 14PS4 dus no problemo.
Ja, dat bedoelde ik dus ook -> minder veranderingen tov fut 4quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:28 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
PS3 en X360 draaien niet op de nieuwe engine.
Istanbul de gekste!
EDIT: Yakuza speelt 360 hi ha ho
GRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:29 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik dus ook -> minder veranderingen tov fut 4
Istanbul de gekste!
8 Augustus 45 minuten genieten van Fenerbahce - Chelsea.Kijk daar erg naar uit.
Yakuza moet gewoon de PS4 club joinen. Zo'n baas moet met ons clubben.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:29 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik dus ook -> minder veranderingen tov fut 4
Istanbul de gekste!
Jij zit ook wel kneiterlang in Turkije of niet? Lekker manquote:Op zondag 3 augustus 2014 00:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
GRAAG VERWIJDEREN![]()
TOTT Pogba is wel een optie ja, ik snap wat je bedoelt. Ik ga er eens een nachtje over slapen. Pogba is inderdaad goedkoper dan Silva. Gooi Silva wel voor iets te hoog op de TP en dan zie ik het wel bij het ontwakenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:37 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Nee luiz op de plek van silva en bonucci op de plek van luizheb je, als je silva verkoopt, niet genoeg voor pogba en bonucci dan?
![]()
![]()
Ik vind die controller van de PS echt hoerenkuttentyfusquote:Op zondag 3 augustus 2014 00:31 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Yakuza moet gewoon de PS4 club joinen. Zo'n baas moet met ons clubben.![]()
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Er zit een scheurtje in m'n rubbertjequote:Op zondag 3 augustus 2014 00:33 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ik vind die controller van de PS echt hoerenkuttentyfus![]()
![]()
![]()
Pogba is een geile beer. gebruik ze gewoon allebei.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
TOTT Pogba is wel een optie ja, ik snap wat je bedoelt. Ik ga er eens een nachtje over slapen. Pogba is inderdaad goedkoper dan Silva. Gooi Silva wel voor iets te hoog op de TP en dan zie ik het wel bij het ontwakenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja man, gewoon eigen woning enzo hier in Turkije. 23 Augustus weer met de auto terug naar Nederland.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:32 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Jij zit ook wel kneiterlang in Turkije of niet? Lekker man
whoa, ik dacht dat je gewoon op vakantie was. Hoe lang is dat wel niet rijden?quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ja man, gewoon eigen woning enzo hier in Turkije. 23 Augustus weer met de auto terug naar Nederland.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
met de overbeladen mercedes terug?quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ja man, gewoon eigen woning enzo hier in Turkije. 23 Augustus weer met de auto terug naar Nederland.![]()
![]()
Ongeveer 1,5 dagquote:Op zondag 3 augustus 2014 00:37 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
whoa, ik dacht dat je gewoon op vakantie was. Hoe lang is dat wel niet rijden?BMW E60.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
met de overbeladen mercedes terug?
quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GRAAG VERWIJDEREN![]()
MilanKunnen er ook echt helemaal niks van he
Correctie:quote:
Omhaal op de lat van mijn eigen doel. Ricochet in tegenstanders doel. Ssht celebration.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee voor erbij. andere teams valt weinig maar aan te upgraden.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Op die manier, ja, het ging mij snel vervelen toch om maar één team te hebben. Heb wel door dat Bundesliga team het plezier in FUT weer helemaal terug gekregenquote:Op zondag 3 augustus 2014 01:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee voor erbij. andere teams valt weinig maar aan te upgraden.![]()
![]()
Mijn bundesliga team speelt echt supergoedquote:Op zondag 3 augustus 2014 02:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op die manier, ja, het ging mij snel vervelen toch om maar één team te hebben. Heb wel door dat Bundesliga team het plezier in FUT weer helemaal terug gekregenDe rest is een beetje meh. Dus misschien verkoop ik de rest wel
Ik denk dat ik maar een investeringsmaatschappij begin. 2 maanden geleden MOTM Di Maria voor 550k gekocht, is nu 3,2 miljoen waard![]()
Een ROI van ruim 500%
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
sodeju, dikke fut inflatie shizzle dingetjequote:Op zondag 3 augustus 2014 08:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik denk dat ik maar een investeringsmaatschappij begin. 2 maanden geleden MOTM Di Maria voor 550k gekocht, is nu 3,2 miljoen waard![]()
Een ROI van ruim 500%Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Niks hyperinflatie, gewoon trading skills jwzquote:Op zondag 3 augustus 2014 08:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
sodeju, dikke fut inflatie shizzle dingetje
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
In Zimbabwe kan dat ook! Ook dikke ROI daar die mensenquote:Op zondag 3 augustus 2014 08:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Een ROI van ruim 500%![]()
![]()
Net als in Duitsland, vlak voor de Beurskrach. Toen spoten de Dmarken bijna letterlijk uit de grondquote:Op zondag 3 augustus 2014 08:37 schreef Jorwol het volgende:
[..]
In Zimbabwe kan dat ook! Ook dikke ROI daar die mensen
Beetje jammer alleen dat de prijs van een brood ook verhonderdvoudigde. Ow wacht, ik zie een parallel met FUT
NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: