dit ja, ts is kafirquote:
Viespeuk, daar ging het niet over.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:05 schreef Apuleius het volgende:
Je hebt het over ongewassen lullen en pijpen hè?
Oh nee? Post dan je bifi eens hè!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:06 schreef Hamerke het volgende:
[..]
Viespeuk, daar ging het niet over.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:06 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Oh nee? Post dan je bifi eens hè!
Zijn er enkel pupers op fok! die BIFI niet kennen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:06 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Oh nee? Post dan je bifi eens hè!
Nee, ik ben de enige.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:09 schreef Hamerke het volgende:
[..]
[..]
Zijn er enkel pupers op fok! die BIFI niet kennen?
Dat zou idd een optie zijn, als ik die droge worst zou wensen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:08 schreef Roken het volgende:
Koop gewoon een droge worst bij de supermarkt.
Wat lul jij om 23u14 op vrijdag manquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
Het is voor steeds meer fabrikanten een modeverschijnsel geworden: Stiekem de samenstelling veranderen en als er mensen gaan mopperen of klagen zeggen ze gewoon dat het voor het mejeu, voor de gezondheid, wttelijk verplicht gesteld, verbeterd of wat voor drogredenen dan ook is.
Tegen dat soort fabrikanten zou ik willen zeggen: Blijf met je gore poten van succesvolle producten af. Als je zo nodig iets wil vernieuwen, breng dan dat vernieuwde spul uit onder een andere noemer NAAST je reguliere spul.
Als kind was dit lekker om te eten als ik met mijn vader onderweg was door Nederland, op latere leeftijd ook nog als ik alleen op pad was. Nu ben ik met mijn zoon onderweg en koop 2 van die dingen, en mijn zoon vindt er niks aan, en ik mis ook een bepaalde smaak.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:11 schreef hairybeardyman het volgende:
Loop anders eens een slager binnen. Die hebben vast wel een beter alternatief dan die pauper bifi's.
Wat.quote:
Ik reageer on-topic.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:15 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Wat lul jij om 23u14 op vrijdag man![]()
Kijk, dit is nu een fatsoenlijk antwoord, en iemand die het topic begrijpt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
Het is voor steeds meer fabrikanten een modeverschijnsel geworden: Stiekem de samenstelling veranderen en als er mensen gaan mopperen of klagen zeggen ze gewoon dat het voor het mejeu, voor de gezondheid, wttelijk verplicht gesteld, verbeterd of wat voor drogredenen dan ook is.
Tegen dat soort fabrikanten zou ik willen zeggen: Blijf met je gore poten van succesvolle producten af. Als je zo nodig iets wil vernieuwen, breng dan dat vernieuwde spul uit onder een andere noemer NAAST je reguliere spul.
Dat snap ik want ik vond ze vroeger net zo goed lekker maar vind ze nu ook maar niks; derhalve de term pauper.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:15 schreef Hamerke het volgende:
[..]
Als kind was dit lekker om te eten als ik met mijn vader onderweg was door Nederland, op latere leeftijd ook nog als ik alleen op pad was. Nu ben ik met mijn zoon onderweg en koop 2 van die dingen, en mijn zoon vindt er niks aan, en ik mis ook een bepaalde smaak.
Kortom, die dingen zijn niet meer te eten omdat het recept veranderd is.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:24 schreef hairybeardyman het volgende:
[..]
Dat snap ik want ik vond ze vroeger net zo goed lekker maar vind ze nu ook maar niks; derhalve de term pauper.
En naast Daffodil31LE snap ik - net zoals ieder ander die de nodige tijd en energie neemt om een antwoord te geven - jouw topic dus uh.. iets wat meer dankbaarheid mag er wel vanaf..
"Fatsoenlijk antwoord' my fucking god.
daarom krijgt je moeder ook nooit oraal van me whahaquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |