is dat hetzelfde als het rainbow effect?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 07:13 schreef Atmoz het volgende:
Als je een DLP projector gaat kopen zou ik je absoluut aanraden om eerste te checken of je geen last hebt van het zogenaamde "screendoor-effect", zeker bij zo'n goedkope DLP projector!
Als ik jou was zou ik nog een heel klein beetje doorsparen, en dan een 2e hands GOEDE projector kopenHeb je veel meer plezier van
...en die was ik nog vergeten te noemenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:48 schreef Jungle_Jim het volgende:
is dat hetzelfde als het rainbow effect?En wat is een goede projector?
die zijn wel erg duur, lamp zal ook wel een stuk duurder zijn..quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:17 schreef Atmoz het volgende:
[..]
...en die was ik nog vergeten te noemennóg een nadeel van goedkope DLP's.
Ik zou kijken voor een LCoS projector. Wel een 2e hands, want een goede nieuwe is vrij duur. Kijk eens naar een JVC of een Epson(HT-forum, Marktplaats, etc...)
die hebben wel weer een veel lager contrastratio en minder ansi lumen..quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:30 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb een epson tw450 tweedehands gekocht voor 250 euro en daar ga ik altijd op. Prima ding. Geen rare effecten Enzo. Daar zou je eens naar kunnen kijken. Of naar zijn opvolger, de tw550.
Al over een scherm nagedacht?
Dat zegt niet alles. Die zijn wel 3LCD en dat is wel fijn.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:49 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
die hebben wel weer een veel lager contrastratio en minder ansi lumen..
Denk dat ik zelf een scherm ga maken
hoe heb jij je geluid lopen als je t aansluit via hdmi? Er zit wel een in of uitgang voor audio maar ik krijg het geluid alleen maar over de interne speakers van de projectorquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:23 schreef Catch22- het volgende:
Das wel naar ja. Die 490 is de opvolger van de opvolger van mijn beamer volgens mij
Xbox ps3 htpc zitten via hdmi aan de receiver, beamer op de hdmi uitgang van de receiver. Je hebt geen receiver begrijp ik?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:30 schreef Jungle_Jim het volgende:
Hoe heb je die receiver aangesloten aan de projector? Ik probeer boxen aan te sluiten via de audio in of uitgang aan achterkant maar dat heeft geen effect.
ja dat is dus het probleem, krijg alleen maar geluid uit de speakers van de beamer. Las dat er ook hdmi kabels zijn waar je tulpjes in kan prikken, dat is denk ik de makkelijkste oplossing.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 05:46 schreef Atmoz het volgende:
Je gaat toch geen geluid uit de speakertjes van de Beamer laten komen...?!
Oh, dus er komt wel al geluid uit de speakertje v/d beamer... Hmzz, daar had ik even overheen gelezen! En hoe komt dat geluid in de beamer terecht? Heb je alleen de HDMI kabel + stroomkabel erin?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 08:27 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ja dat is dus het probleem, krijg alleen maar geluid uit de speakers van de beamer. Las dat er ook hdmi kabels zijn waar je tulpjes in kan prikken, dat is denk ik de makkelijkste oplossing.
daar had ik al naar gekeken maar kon daar geen opties voor vinden. Misschien dat ik mn laptop wel zo in kan stellen dat ie het geluid via de laptopspeakers laat gaan..heb ik alleen voor mn xbox nog een speciale kabel of receiver nodig.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 09:10 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Oh, dus er komt wel al geluid uit de speakertje v/d beamer... Hmzz, daar had ik even overheen gelezen! En hoe komt dat geluid in de beamer terecht? Heb je alleen de HDMI kabel + stroomkabel erin?
Er bestaan inderdaad van die (breakout) kastjes wat het geluid van HDMI naar rca (tulp) omzetten. Maar eerst nog wat dingen proberen... Dat je al geluid uit die speakertjes hebt is al wat... Misschien kun je in een of ander menu zeggen dat je het geluid naar de audio-out wilt sturen i.p.v. naar de speakertjes....
Hij heeft geen RCA of Jack audio outputs, dus heb je er niets aanquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:17 schreef Jungle_Jim het volgende:
Hij heeft ze wel, staat in de handleiding. Maar dat werkt volgens mij alleen als je iets kijkt via usb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |