Nee, of je me helpt met een vraagstukquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:39 schreef Prof_Hoax het volgende:
Of we je helpen met witwassen bedoel je?
Ik krijg bedragen van buiten Turkije, op mijn rekening in Turkije. Wellicht wat onduidelijk geschreven in de OP.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:48 schreef Wespensteek het volgende:
Hoe kun jij bedragen buiten Turkije ontvangen als je de bankrekening in Turkije hebt geopend?
Oke bedankt voor je informatie.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:55 schreef Wespensteek het volgende:
Zoals ik het lees draai je waarschijnlijk de bak in in Turkije al ken ik de witwas wetgeving daar niet. De kosten daarvan kan ik niet goed inschatten. De gevolgen in Nederland zullen afhangen van wat hier bekend wordt en wat je hier aan activiteiten hebt.
Niemand dwingt jou om mij informatie te geven.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:56 schreef exelletor het volgende:
Ik denk dat wij hier niet voor je gaan uitzoeken hoe het zit met de regelgeving in Turkije.
Ik was niet helemaal juist. De kans is ook best groot dat je in dat andere land in de bak komt wegens witwassen en zelfs Nederland behoort tot de mogelijkheden, als ik jou was zou ik voor die laatste optie gaan. Turkije staat trouwens in verhoogde belangstelling mbt dit onderwerp er wordt blijkbaar veel misbruik gemaakt van Turks/Nederlandse mensen die denken snel wat geld te kunnen verdienen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:59 schreef charliebrigante53 het volgende:
Oke bedankt voor je informatie.
Heb je daar links van?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:22 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik was niet helemaal juist. De kans is ook best groot dat je in dat andere land in de bak komt wegens witwassen en zelfs Nederland behoort tot de mogelijkheden, als ik jou was zou ik voor die laatste optie gaan. Turkije staat trouwens in verhoogde belangstelling mbt dit onderwerp er wordt blijkbaar veel misbruik gemaakt van Turks/Nederlandse mensen die denken snel wat geld te kunnen verdienen.
Er zijn wel leuke documenten op het internet blijkbaar, dank voor jouw topic.
Hmmz.... Cow vs MoneyMule....quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:12 schreef Iwanius het volgende:
[..]Tuurlijk.. en ik ben
![]()
Ga maar lekker bellen met de Belastingtelefoon want er zitten daar medewerkers die maar wat graag je hiermee willen helpen onder het mom van: "leuker kunnen wij het niet maken."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |